ГЕНОЦИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИД!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :< :< :<
Новият семестър продължава с пълна сила. Отново имам МНОГО тъп студент и той отново е... ИЗНЕНАДА!!! КИТАЕЦ!!!
Тъпотата, в комбинация с езиковите пречки създава нещо, чиято глава искам да блъскам в пода, докато се превърне в кървава кашица, в която после ще скачам трупешката, докато я изплискам по стените...
Започна се с оня безумен и-мейл, в който ми съобщаваше, че не знае кво е mg, продължи с нови 3 все така безумни и-мейла, докато се опитваше да схване как да си напише следващия лаб рипорт. Примерно с първия, когато трябваше да ми прати намерени от разни графики и изчисления стойности, той ми прати студентския си номер и ми цитира raw data-та си...
АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
А днес дойде и ме изкара 4 (ЧЕТИРИ) пъти от упражнение, за да ми задава въпроси по същия тоя лаб рипорт. Като първия път (дойде преди часа бтв, докато аз пишех неща по дъската и бързах, щото упражнението почва след малко ) си разказвахме надълго и широко що е то функция, що е то уравнение на права, как се намират наклон и отрез на въпросната, в кой квадрант трябва да стои графика, в която всичките х и у са отрицателни и как се антилогаритмува. Вторият повторихме същото, щото първият път му беше твърде сложно да го просесне. На третия ми показа графика, правена с две точки, при положение, че трябва да е с 9. На четвъртия - графика с 9 точки, уви все така в 1ви квадрант, въпреки отрицателните х и у. Отрицателните числа бяха правилно наредени по големина, да му се ненадеваш - най-вдясно и най-горе бяха най-малките по абсолютна стойност. Якото беше, че след поредицата числа -2, -4, -6, следва 0, щото не може да не е нула!!! КАК ТАКА ЩЕ СЕ ПРЕСЕКАТ ОСИТЕ НЯКЪДЕ, КЪДЕТО НЕ Е НУЛА! И понеже си е пресекъл осите, така че графиката му е в първи квадрант... АРГХ! СМЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪРТ!!!!!!!! КАСТРАЦИЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!! ДЕПОРТИРАЙТЕ ГИ ОТ ЗЕМЯТААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! УМРЕТЕ ГИ, МОЛЯ ВИ, НЯКОЙ ДА ЗАЛИЧИ ТОЗИ УЖАС ОТ ЧОВЕШКИЯ ГЕНЕТИЧЕН БАСЕЙН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
При всичкото това беше сложил още няква ос, за да си изчисли отреза, както му бях показала, като ползвах графика в правилния квадрант. От негативния отрез, който представлява логаритъм нещо си, беше сметнал след антилогаритмуването няква стойност по-голяма от единица...
АААААААААААААААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
НЕ МОГА ПОВЕЧЕ, МРАЗЯ ГИ, МРАЗЯ ГИ, МРАЗЯ ГИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ!!!
Искам смайли, което си скубе косата. АЗ ТОВА ПРАВИХ ДНЕС ЦЯЛ ДЕН!!!!!!!!!!!!!!!!
А канадските ми студенти-роботи, дето се раждат с графичен калкулатор в ръка, днес ме питаха как да си въведат в елката "умножено по десет на някаква си степен", щото не могат да се оправят с дроб, в чийто знаменател има умножение по десет на някаква си степен.
ТВЪРДЕ МНОГО ХОРА ТРЯБВА ДА УМРАТ! ТВЪРДЕ!!!
Май ще е най-икономично и лесно да ходя да се самоприколя, а?
