Random stuffec

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Jun 12, 2008 1:51 am

Хмммм сложно :)

1. Painkiller - оголен до костите, нищо излишно и безумно стилен
2. NOLF 1 - James Bond done the right way
3. Quake 1&3 - Най бясното мулти което някога съм правил
4. Serious Sam First&Second encounter - хумор и пуцай куме на куп
5. Chronicles Of Riddick - Щото е ДЪ пич.
6. Return to castle wolfenstein - Заради мисиите от 4-та до 7-а. Страхотно ИИ, страхотен левъл дизайн и т.н.
7. Blood - Калеб е изрод, 2-те чифтета като ги вземеш рутят и имаше най перверзното мулти за времето си.
8. Duke Nukem 3D- щото беше толкова готин, че вече 10 години чакаме продължението му.
9. Doom 2 - chainsaw, BFG& cyberdemon - неочаквано добра комбинация.
10. Alien vs Predator 1 - най трудния FPS който съм играл.

В класацията не влизат - Half Life - щото главният герой е мека китка. FEAR заради историята и Алма и Jedi outcast щото не е баш FPS.

Био и ситем шок 2 и thief са в отделна графа ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 12, 2008 3:55 am

shoot- стрелям оттам и first person shooter
А в Half-Life имаш crowbar, с който можеш спокойно да измлатиш половината гадове, ZOMG.

Специално в Bioshock искрено ме съмнява повечето хора да са ползвали гаечния ключ кой знае колко след началото. Въобще да я сравняваш с Condemned е безумие. Но всъщност ти сам си се обори: "Bioshock само съм я тествал за 2-3 часа- там също мога да се ограмотявам." Фактът е, че докато не зяпаш фоновете, основно изСТРЕЛВАШ по някоя магийка или просто СТРЕЛЯШ. Оттам - шуутър.

А и въобще тия "чисти стрелялки" от край време не са толкоз чисти.

Но ако ще спорим за наименованията на жанрове, нека някой ми даде логично обяснение за този с най-архаичното и безумно име - Role-Playing Game. Игра, в която играеш роля, един вид, което би трябвало да включва 90% от заглавията на пазара.
Специално за шуутърите - малко или много тряба да се правят обобщения. В един момент някоя игра може да излезе дотолкова от конвенциите, че да трябва да я метнем в друга категория (Condemned и Deus Ex примерно), но няма нужда да ставаме прекалено дребнави.

Бтв "НЯМА DOOM, DOOM баце", ама и ти вместо Doom си сложил хипер бездарната тройка... :P Айде, защитавай, нямам търпение да чуя :mrgreen:

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20428
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 12, 2008 8:20 am

Херетика интересно що никой никъде не споменава. Дуумец с стафове ;)
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 12, 2008 12:12 pm

щом Dragon ги слага като поредици и аз ще добавя - Doom 1 + doom 3.
Иначе Doom отпада само при положение че считам Undying и Riddick.
Half-Life имаш crowbar, с който можеш спокойно да измлатиш половината гадове, ZOMG
пробвай да я превъртиш с crowbar и ела се обади как си убил хеликоптера:) (или последния бос) (или паяка) (или нинжите) (или войниците с автомати)--единствените които реално можеш да пребиеш с лоста са зомбитата които не са половината, нали?
За Биошока ще приема че си прав- като намеря време ще я изиграя и пак ще кажа. Аз бях останал с впечатление че става дума за нещо като System shock но карай да върви.
НЯМА DOOM, DOOM баце
тук съм се поддал на емоцията че са сложили супер тъпия Wolf а не са сложили Doom. Още на времето когато 93-94 година за пръв път ирха на Wolf на компютъра на бащата на един приятел - още тогава ми беше безмислена- едни и същи немци, едни същи коридори- скука,
Doom беше нещо съвсем друго. Пак го има синдрома- намери шибания ключ за асансьора ама е много по разнообразно.

Doom 3- абсолютно лично мнение! Знам че се смята за еднообразна и .т.н ОК съгласен съм. Обаче специално за нея това хич не ме интересуваше. Това което Doom 3 ми е дала е някаква специфична атмосфера която не съм видял в нито една друга игра а от филмите- неща като пришълеца.
Аз от екшъните като се обърна помня само някави моменти които са ми направили впечатление, които са ми въздействали. (не говоря за мулти- там търся геймплей)
Има игри като Call of duty които са много добри- обаче сега като се замисля се сещам само за безкрайните битки в сградите и за 2-3 масовки които си бяха чист скрипт и сценарий и лично на мене ми се сториха малоумни. Doom 3 може да е адски тъпа в голяма част но е една игрите които са ме накарали да ги изиграя докрай и в които имам доста спомени. Освен това мене ме стряскаше- аз съм човек който по принцип не играе хорър- само Undying и Doom 3 съм играл.
(AvP 2 го играх с пришълеца и предатора ама с маринеца издържах до второ ниво).
Имаше един момент- влизам в новото ниво, празно момещение - отдясно голямо , матово стъкло към марс. Стъмва се и пясъка бие с глух шум по прозореца. И все пак да видиш външноста беше някакво сигурно, познато. А пред мен се очаква да вляза в тясна шахтичка с нездрава червена светлина. На това място се почуствах все едно съм в базата от пришълеца. Няма друга такава игра която да предаде атмосферата на изоставена космическа база. И много други такива моменти съм имал. Ешкъна остава за заден план в тоя случай. Затова и казвам че това е лично мнение- не всеки е усетил това - повечето са гледали екшъна и повторяемоста и линейността на геймплея.
Доколкото ви чета постовете Биошок има подобно усещане но там нещо не можах да го усетя, може би защото бях на гадна графика и не бях сам посред нощ когато я пробвах.
Ще си кажа и моментите за другите от списъка:
Call of Duty 4- Припят! от там нататък няма за какво да се говори. Едни ниво по запомнящо се от всичките на първите две игри. Атомния взрив! Самолета. Мисията в кораба.
Undying- един момент в който си вървя чувайки писъците на гадовете (коит винаги пищят). Те не се появяват. Стигам до стена и се обръщам и си тръгвам. Пред мен се чувай пак вой. И в един момент както си вървя гледайки напред чувам 2-3 бързи стъпки- обръщам се за да видя как един гад се мята на мен (без да вие както винаги правят). Чак си паднах от стола тогава. Момента в който се върви в другото измерение а плочките се оформят под мен.
IGI 2 - уникална игра, адски подценена- предлагаше широки нива години преди FarCry- има една култова мисия в която трябва да минеш границата докато патрулират граничарите. Не мога да я опиша.
Ridick- едно нещо ми се случи в Ридик което не ми се е случвало в нито една друга игра изобщо. Имаше един момент в който бях 100% уверен че тук се превърта играта- бях бил бос , имаше гадни стражи, бях избягал от най- гадния затвор- при недрата и целта беше Ридик да влезе в кораба си- просто бях абсолютно уверен че тук е бягството и че я превъртам. Каква беше изненадата ми когато видях че пак го хващат и има още нива! Туториала също няма да го забраявя.
Painkiller- има нива по 20-30 пъти само заради кефа. Лудницата, Венецията, Нивото с тамплиерите, Моста, Храма в началото, ПОСЛЕДНОТО НИВО. Няма нито една друга игра в момента в която изкувството да убиваш да е издигнато до такъв култ. Помня как един го обесих като Левски с кола- без да исках го стрелнах за крака и то увисна на една стена люлеейки се. :twisted:
Half Life- там пък толкова работи са ми направили впечатление че няма да ми стигне. Вечната ми номер едно в списъка.

Мултито си е мулти- тама става дума за геймплей.
Сега малко хляб за игрите които НЕ съм изиграл до края и не са ми в списъка:
Far Cry- както казах издържах до мутантите - оттам ми стана прекалено досадно без да усетя някаква атмосфера
FEAR- заебах я към 70% минаване- стана ми дотолкова досадна и явно на мен Алма хич не ми влияше за страх.
Serious Sam- на първата издържах до Тива след което нулевото разнообразие във враговете ми стана много. На експанда- минах първия епизод и до там. Стигнах втория епизод- с едно блато и ми се отврати.
Duke nukem 3D- тая игра никога не ме е кефила. Особено факта че 70% от времето там прекарвах не в престрелки а в обикаляне по празни коридори в търсене на пикселизиран бутон или карта за врата. Никога не по тия търсения - затова и направо се родих в жанра с Half-Life.
Quake 1 и 2, освен за мулти не съм ги ценял с нищо
П.С. Ако беше за всякави шутъри щях да включа Pax Payne и Gears of War която засега ми е като усещане Doom 3 + Call of duty.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 12, 2008 2:12 pm

всеки такъв лист, който претендира за обективност и не вкючва doom (или doom 2, като upgrade на 1), е, ъмм, странен. строго погледнато и quake 1 трябва да е там, ама като не стига бройка...

ето по азбучен ред:
battlefield 2, bioshock, cod4, doom 2, duke 3d, metroid prime 1, nolf, q3a, quake wars, s.t.a.l.k.e.r.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jun 13, 2008 3:23 am

Doom 3 стряска докато не се усетиш, че във ВСЕКИ ъгъл има някакво смешно изчадийце и че единственото нещо между враговете и помпата е излишната тъмница. Имаче атмосферата е като във всеки втори мрачен шуутър и е общо взето AvP Lite.
На няколко пъти съм пробвал да миня тоя парад на посредствеността, но никога не съм изтрайвал до края.

Иначе за Riddick съм съвсем съгласен с теб и бих добавил още: Вин Дизел прави един от най-жестоките персонажи в игра изобщо; комбинацията от жанрове е уникална и работи шашкащо добре; въобще чувството е все едно си в интерактивен филм, но не псевдо игра като MGS, а преживяване, с което наистина се асоциираш.

Покрай добавянето на мутантите във Far Cry имаше разни куцизми, но имаше и не малко зверски моменти, свързани с тях. Въобще играта си беше абсолютно уникална, когато се появи и все още е в много отношения. Все още не съм видял нищо с толкова брилянтно нелинейни нива.
Даже бих казал, че точно това е играта, която ме направи отново геймър, след като 2 години не бях пипвал нищо.

За Serious Sam - Буууу, бе! И първият, и вторият Encounter са нереално велики и въобще не са еднообразни, както ги изкарваш. Пък мен и втората игра ме кефи много, за разлика от доста хора.

inkheart
Paragon
Posts: 623
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:38 pm

Post by inkheart » Fri Jun 13, 2008 9:49 am

Моят Top 10, if someone gives a fuck

1. Quake 1 - и четерите епизода, денонощен цикъл на старата 486!!
2. Unreal Tournament - All без последната изгъзица 2007 или 3, както го водят там.
3. AvP - единствената игра, която успя да scare the shit out of me
4. AvP 2 - сюжета ми беше интересен
5. Battlefield - all ето това си е лудата Шутърка, всичко останало ала CS може да захапе дулото на танка :wink:
6. Duke Nukem 3D - Превъртях и трите епизода, плюс бонусите. Още си спомням бруталните хентай елементчета с опънатите от пипала по тавана мацки. Не хентай елемнти като изпикаване в писуара и мн. др. Ако не я чакахме Форевър, щеше да ми е на първо място.
7. Halo - all винаги съм смятал, че Master Chief всъщност е Duke ;)
8. CoD - all а четворката вади цифра яка графика.
9. Half-life 1 - двойката не я издържах. Но приключенията из Black Messa бяха велико изживяване.
10. Project Snowblind - просто щото трябва да сме различни!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jun 13, 2008 8:36 pm

Doom 3 стряска докато не се усетиш, че във ВСЕКИ ъгъл има някакво смешно изчадийце и че единственото нещо между враговете и помпата е излишната тъмница. Имаче атмосферата е като във всеки втори мрачен шуутър и е общо взето AvP Lite.
На няколко пъти съм пробвал да миня тоя парад на посредствеността, но никога не съм изтрайвал до края
.
Аз ги знаех че ще дойда и откъде и ПАК ме стряскаше - не знам защо, нямам лгично обяснение- мен и AvP ме стряска, и Far cry и всяка друга в която нещо рязко ти изкача- така и не можах да се науча. Не винаги разбира се но понякога. За сметка на това когато не ми скачат към мен не ми правят впечатление horror ефекти -например FEAR въобще не го усетих- има някакви звуци, появява се момиченце е и? Звукови ефекти не ми действат хич. Иначе тази атмосфера за която говорех в Doom се появява някъде след средата- дотогава и аз играех за отбоване на номера.
Иначе за Riddick съм съвсем съгласен с теб и бих добавил още: Вин Дизел прави един от най-жестоките персонажи в игра изобщо; комбинацията от жанрове е уникална и работи шашкащо добре; въобще чувството е все едно си в интерактивен филм, но не псевдо игра като MGS, а преживяване, с което наистина се асоциираш.
Единствената игра в която наистина съм се чувствал в кожата на героя а не само като ходещо оръжие. За MGS - май с първия човек човек освен мен който я е почуствал по същия начин :)

Покрай добавянето на мутантите във Far Cry имаше разни куцизми, но имаше и не малко зверски моменти, свързани с тях. Въобще играта си беше абсолютно уникална, когато се появи и все още е в много отношения. Все още не съм видял нищо с толкова брилянтно нелинейни нива.

IGI 2 e с по- добри нелинейни нива (според мен) - и не са само джунгла.
Иначв вуйчо ми се се кълне във Farcry и постоянно ми я хвали така че я признавам за добра. Просто спред мен се оляха с дължината и и трудноста при мутантите.
За Serious Sam - Буууу, бе! И първият, и вторият Encounter са нереално велики и въобще не са еднообразни, както ги изкарваш. Пък мен и втората игра ме кефи много, за разлика от доста хора
единичката е просто царя на еднообразието - в емин момент 1 час бих вълни от едни и същи скелети. И във следващото ниво пак беше същите сгради, същите скелети- във втория енкаунтер беше по разнообразно но пък там някакви скоци ме отказаха май- не помня вече. Мразя скоци във шутъри!
Втората част- детската градина налита за пореден път. Не можах да разбера аз ли съм тъп или играта при положение че бих един бос паяк 10-15 пъти- беше ми ултра гаден (при положение че на painkiller нямах такива проблеми на Nightmare ).
Докато на Painkiller- всяко ниво беше абсолютно различно със нова архитектура, арт и нови врагове.
+ картите някои от които бяха абсолютни болни като изисквания. Още помня абсолютната изродия във Венецията- вуйчо е болен мозък - скачаше 5-6 часа в опити да вземе последния секрет при който трябва да направиш стейф засилка през едни ръбчета за 4-5 скока с абсолютна прецизност и късмет. :twisted:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jun 20, 2008 10:56 pm

намерих си действащ емулатор на nintendo DS- КЕФ :D :D :D

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Jun 20, 2008 11:40 pm

зомг гиеф линк на лично!

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Sat Jun 21, 2008 3:25 am

хахах, пуснах си Phantom Hourglass....Уви не можах да издържа интрото, ама наистина бачка, голям майтап. И то с доста окей графика. После се сетих, че нямам как да емулират и момента с духването в микрофона... :lol: Мерси на РРС за линковете!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Jun 21, 2008 4:44 am

Muad_Dib wrote:хахах, пуснах си Phantom Hourglass....Уви не можах да издържа интрото, ама наистина бачка, голям майтап. И то с доста окей графика. После се сетих, че нямам как да емулират и момента с духването в микрофона... :lol: Мерси на РРС за линковете!
хаха- не си прав- просто трябва да имаш микрофон и става,
http://www.youtube.com/watch?v=v-GkQ22P17E
емулацийка за сензора за светлина има в самия емулатор.
Интрото не го ли скипна? Скипва се много лесно с мишока.
Сега като поцъках малко почвам да забелязвам някои хубави работи- управлението е едно към едно със прозволен PC екшън РПГ от сорта на Диабло , а най много прилича на NOX. С мишока даже е по-лесно отколкото с писалката.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Sat Jun 21, 2008 8:20 am

Я хвърли и насам.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Jun 21, 2008 10:48 am

И защо линк на лично, а не да речем тема с инструкции във форума? Това не нарушава никакви правила:)
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Sat Jun 21, 2008 10:56 am

Пуснете си играта Elite Beat Agents :lol:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests