Random stuffec

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Jun 12, 2008 1:51 am

Хмммм сложно :)

1. Painkiller - оголен до костите, нищо излишно и безумно стилен
2. NOLF 1 - James Bond done the right way
3. Quake 1&3 - Най бясното мулти което някога съм правил
4. Serious Sam First&Second encounter - хумор и пуцай куме на куп
5. Chronicles Of Riddick - Щото е ДЪ пич.
6. Return to castle wolfenstein - Заради мисиите от 4-та до 7-а. Страхотно ИИ, страхотен левъл дизайн и т.н.
7. Blood - Калеб е изрод, 2-те чифтета като ги вземеш рутят и имаше най перверзното мулти за времето си.
8. Duke Nukem 3D- щото беше толкова готин, че вече 10 години чакаме продължението му.
9. Doom 2 - chainsaw, BFG& cyberdemon - неочаквано добра комбинация.
10. Alien vs Predator 1 - най трудния FPS който съм играл.

В класацията не влизат - Half Life - щото главният герой е мека китка. FEAR заради историята и Алма и Jedi outcast щото не е баш FPS.

Био и ситем шок 2 и thief са в отделна графа ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 12, 2008 3:55 am

shoot- стрелям оттам и first person shooter
А в Half-Life имаш crowbar, с който можеш спокойно да измлатиш половината гадове, ZOMG.

Специално в Bioshock искрено ме съмнява повечето хора да са ползвали гаечния ключ кой знае колко след началото. Въобще да я сравняваш с Condemned е безумие. Но всъщност ти сам си се обори: "Bioshock само съм я тествал за 2-3 часа- там също мога да се ограмотявам." Фактът е, че докато не зяпаш фоновете, основно изСТРЕЛВАШ по някоя магийка или просто СТРЕЛЯШ. Оттам - шуутър.

А и въобще тия "чисти стрелялки" от край време не са толкоз чисти.

Но ако ще спорим за наименованията на жанрове, нека някой ми даде логично обяснение за този с най-архаичното и безумно име - Role-Playing Game. Игра, в която играеш роля, един вид, което би трябвало да включва 90% от заглавията на пазара.
Специално за шуутърите - малко или много тряба да се правят обобщения. В един момент някоя игра може да излезе дотолкова от конвенциите, че да трябва да я метнем в друга категория (Condemned и Deus Ex примерно), но няма нужда да ставаме прекалено дребнави.

Бтв "НЯМА DOOM, DOOM баце", ама и ти вместо Doom си сложил хипер бездарната тройка... :P Айде, защитавай, нямам търпение да чуя :mrgreen:

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20437
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 12, 2008 8:20 am

Херетика интересно що никой никъде не споменава. Дуумец с стафове ;)
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 12, 2008 12:12 pm

щом Dragon ги слага като поредици и аз ще добавя - Doom 1 + doom 3.
Иначе Doom отпада само при положение че считам Undying и Riddick.
Half-Life имаш crowbar, с който можеш спокойно да измлатиш половината гадове, ZOMG
пробвай да я превъртиш с crowbar и ела се обади как си убил хеликоптера:) (или последния бос) (или паяка) (или нинжите) (или войниците с автомати)--единствените които реално можеш да пребиеш с лоста са зомбитата които не са половината, нали?
За Биошока ще приема че си прав- като намеря време ще я изиграя и пак ще кажа. Аз бях останал с впечатление че става дума за нещо като System shock но карай да върви.
НЯМА DOOM, DOOM баце
тук съм се поддал на емоцията че са сложили супер тъпия Wolf а не са сложили Doom. Още на времето когато 93-94 година за пръв път ирха на Wolf на компютъра на бащата на един приятел - още тогава ми беше безмислена- едни и същи немци, едни същи коридори- скука,
Doom беше нещо съвсем друго. Пак го има синдрома- намери шибания ключ за асансьора ама е много по разнообразно.

Doom 3- абсолютно лично мнение! Знам че се смята за еднообразна и .т.н ОК съгласен съм. Обаче специално за нея това хич не ме интересуваше. Това което Doom 3 ми е дала е някаква специфична атмосфера която не съм видял в нито една друга игра а от филмите- неща като пришълеца.
Аз от екшъните като се обърна помня само някави моменти които са ми направили впечатление, които са ми въздействали. (не говоря за мулти- там търся геймплей)
Има игри като Call of duty които са много добри- обаче сега като се замисля се сещам само за безкрайните битки в сградите и за 2-3 масовки които си бяха чист скрипт и сценарий и лично на мене ми се сториха малоумни. Doom 3 може да е адски тъпа в голяма част но е една игрите които са ме накарали да ги изиграя докрай и в които имам доста спомени. Освен това мене ме стряскаше- аз съм човек който по принцип не играе хорър- само Undying и Doom 3 съм играл.
(AvP 2 го играх с пришълеца и предатора ама с маринеца издържах до второ ниво).
Имаше един момент- влизам в новото ниво, празно момещение - отдясно голямо , матово стъкло към марс. Стъмва се и пясъка бие с глух шум по прозореца. И все пак да видиш външноста беше някакво сигурно, познато. А пред мен се очаква да вляза в тясна шахтичка с нездрава червена светлина. На това място се почуствах все едно съм в базата от пришълеца. Няма друга такава игра която да предаде атмосферата на изоставена космическа база. И много други такива моменти съм имал. Ешкъна остава за заден план в тоя случай. Затова и казвам че това е лично мнение- не всеки е усетил това - повечето са гледали екшъна и повторяемоста и линейността на геймплея.
Доколкото ви чета постовете Биошок има подобно усещане но там нещо не можах да го усетя, може би защото бях на гадна графика и не бях сам посред нощ когато я пробвах.
Ще си кажа и моментите за другите от списъка:
Call of Duty 4- Припят! от там нататък няма за какво да се говори. Едни ниво по запомнящо се от всичките на първите две игри. Атомния взрив! Самолета. Мисията в кораба.
Undying- един момент в който си вървя чувайки писъците на гадовете (коит винаги пищят). Те не се появяват. Стигам до стена и се обръщам и си тръгвам. Пред мен се чувай пак вой. И в един момент както си вървя гледайки напред чувам 2-3 бързи стъпки- обръщам се за да видя как един гад се мята на мен (без да вие както винаги правят). Чак си паднах от стола тогава. Момента в който се върви в другото измерение а плочките се оформят под мен.
IGI 2 - уникална игра, адски подценена- предлагаше широки нива години преди FarCry- има една култова мисия в която трябва да минеш границата докато патрулират граничарите. Не мога да я опиша.
Ridick- едно нещо ми се случи в Ридик което не ми се е случвало в нито една друга игра изобщо. Имаше един момент в който бях 100% уверен че тук се превърта играта- бях бил бос , имаше гадни стражи, бях избягал от най- гадния затвор- при недрата и целта беше Ридик да влезе в кораба си- просто бях абсолютно уверен че тук е бягството и че я превъртам. Каква беше изненадата ми когато видях че пак го хващат и има още нива! Туториала също няма да го забраявя.
Painkiller- има нива по 20-30 пъти само заради кефа. Лудницата, Венецията, Нивото с тамплиерите, Моста, Храма в началото, ПОСЛЕДНОТО НИВО. Няма нито една друга игра в момента в която изкувството да убиваш да е издигнато до такъв култ. Помня как един го обесих като Левски с кола- без да исках го стрелнах за крака и то увисна на една стена люлеейки се. :twisted:
Half Life- там пък толкова работи са ми направили впечатление че няма да ми стигне. Вечната ми номер едно в списъка.

Мултито си е мулти- тама става дума за геймплей.
Сега малко хляб за игрите които НЕ съм изиграл до края и не са ми в списъка:
Far Cry- както казах издържах до мутантите - оттам ми стана прекалено досадно без да усетя някаква атмосфера
FEAR- заебах я към 70% минаване- стана ми дотолкова досадна и явно на мен Алма хич не ми влияше за страх.
Serious Sam- на първата издържах до Тива след което нулевото разнообразие във враговете ми стана много. На експанда- минах първия епизод и до там. Стигнах втория епизод- с едно блато и ми се отврати.
Duke nukem 3D- тая игра никога не ме е кефила. Особено факта че 70% от времето там прекарвах не в престрелки а в обикаляне по празни коридори в търсене на пикселизиран бутон или карта за врата. Никога не по тия търсения - затова и направо се родих в жанра с Half-Life.
Quake 1 и 2, освен за мулти не съм ги ценял с нищо
П.С. Ако беше за всякави шутъри щях да включа Pax Payne и Gears of War която засега ми е като усещане Doom 3 + Call of duty.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 12, 2008 2:12 pm

всеки такъв лист, който претендира за обективност и не вкючва doom (или doom 2, като upgrade на 1), е, ъмм, странен. строго погледнато и quake 1 трябва да е там, ама като не стига бройка...

ето по азбучен ред:
battlefield 2, bioshock, cod4, doom 2, duke 3d, metroid prime 1, nolf, q3a, quake wars, s.t.a.l.k.e.r.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jun 13, 2008 3:23 am

Doom 3 стряска докато не се усетиш, че във ВСЕКИ ъгъл има някакво смешно изчадийце и че единственото нещо между враговете и помпата е излишната тъмница. Имаче атмосферата е като във всеки втори мрачен шуутър и е общо взето AvP Lite.
На няколко пъти съм пробвал да миня тоя парад на посредствеността, но никога не съм изтрайвал до края.

Иначе за Riddick съм съвсем съгласен с теб и бих добавил още: Вин Дизел прави един от най-жестоките персонажи в игра изобщо; комбинацията от жанрове е уникална и работи шашкащо добре; въобще чувството е все едно си в интерактивен филм, но не псевдо игра като MGS, а преживяване, с което наистина се асоциираш.

Покрай добавянето на мутантите във Far Cry имаше разни куцизми, но имаше и не малко зверски моменти, свързани с тях. Въобще играта си беше абсолютно уникална, когато се появи и все още е в много отношения. Все още не съм видял нищо с толкова брилянтно нелинейни нива.
Даже бих казал, че точно това е играта, която ме направи отново геймър, след като 2 години не бях пипвал нищо.

За Serious Sam - Буууу, бе! И първият, и вторият Encounter са нереално велики и въобще не са еднообразни, както ги изкарваш. Пък мен и втората игра ме кефи много, за разлика от доста хора.

inkheart
Paragon
Posts: 623
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:38 pm

Post by inkheart » Fri Jun 13, 2008 9:49 am

Моят Top 10, if someone gives a fuck

1. Quake 1 - и четерите епизода, денонощен цикъл на старата 486!!
2. Unreal Tournament - All без последната изгъзица 2007 или 3, както го водят там.
3. AvP - единствената игра, която успя да scare the shit out of me
4. AvP 2 - сюжета ми беше интересен
5. Battlefield - all ето това си е лудата Шутърка, всичко останало ала CS може да захапе дулото на танка :wink:
6. Duke Nukem 3D - Превъртях и трите епизода, плюс бонусите. Още си спомням бруталните хентай елементчета с опънатите от пипала по тавана мацки. Не хентай елемнти като изпикаване в писуара и мн. др. Ако не я чакахме Форевър, щеше да ми е на първо място.
7. Halo - all винаги съм смятал, че Master Chief всъщност е Duke ;)
8. CoD - all а четворката вади цифра яка графика.
9. Half-life 1 - двойката не я издържах. Но приключенията из Black Messa бяха велико изживяване.
10. Project Snowblind - просто щото трябва да сме различни!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jun 13, 2008 8:36 pm

Doom 3 стряска докато не се усетиш, че във ВСЕКИ ъгъл има някакво смешно изчадийце и че единственото нещо между враговете и помпата е излишната тъмница. Имаче атмосферата е като във всеки втори мрачен шуутър и е общо взето AvP Lite.
На няколко пъти съм пробвал да миня тоя парад на посредствеността, но никога не съм изтрайвал до края
.
Аз ги знаех че ще дойда и откъде и ПАК ме стряскаше - не знам защо, нямам лгично обяснение- мен и AvP ме стряска, и Far cry и всяка друга в която нещо рязко ти изкача- така и не можах да се науча. Не винаги разбира се но понякога. За сметка на това когато не ми скачат към мен не ми правят впечатление horror ефекти -например FEAR въобще не го усетих- има някакви звуци, появява се момиченце е и? Звукови ефекти не ми действат хич. Иначе тази атмосфера за която говорех в Doom се появява някъде след средата- дотогава и аз играех за отбоване на номера.
Иначе за Riddick съм съвсем съгласен с теб и бих добавил още: Вин Дизел прави един от най-жестоките персонажи в игра изобщо; комбинацията от жанрове е уникална и работи шашкащо добре; въобще чувството е все едно си в интерактивен филм, но не псевдо игра като MGS, а преживяване, с което наистина се асоциираш.
Единствената игра в която наистина съм се чувствал в кожата на героя а не само като ходещо оръжие. За MGS - май с първия човек човек освен мен който я е почуствал по същия начин :)

Покрай добавянето на мутантите във Far Cry имаше разни куцизми, но имаше и не малко зверски моменти, свързани с тях. Въобще играта си беше абсолютно уникална, когато се появи и все още е в много отношения. Все още не съм видял нищо с толкова брилянтно нелинейни нива.

IGI 2 e с по- добри нелинейни нива (според мен) - и не са само джунгла.
Иначв вуйчо ми се се кълне във Farcry и постоянно ми я хвали така че я признавам за добра. Просто спред мен се оляха с дължината и и трудноста при мутантите.
За Serious Sam - Буууу, бе! И първият, и вторият Encounter са нереално велики и въобще не са еднообразни, както ги изкарваш. Пък мен и втората игра ме кефи много, за разлика от доста хора
единичката е просто царя на еднообразието - в емин момент 1 час бих вълни от едни и същи скелети. И във следващото ниво пак беше същите сгради, същите скелети- във втория енкаунтер беше по разнообразно но пък там някакви скоци ме отказаха май- не помня вече. Мразя скоци във шутъри!
Втората част- детската градина налита за пореден път. Не можах да разбера аз ли съм тъп или играта при положение че бих един бос паяк 10-15 пъти- беше ми ултра гаден (при положение че на painkiller нямах такива проблеми на Nightmare ).
Докато на Painkiller- всяко ниво беше абсолютно различно със нова архитектура, арт и нови врагове.
+ картите някои от които бяха абсолютни болни като изисквания. Още помня абсолютната изродия във Венецията- вуйчо е болен мозък - скачаше 5-6 часа в опити да вземе последния секрет при който трябва да направиш стейф засилка през едни ръбчета за 4-5 скока с абсолютна прецизност и късмет. :twisted:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jun 20, 2008 10:56 pm

намерих си действащ емулатор на nintendo DS- КЕФ :D :D :D

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Jun 20, 2008 11:40 pm

зомг гиеф линк на лично!

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Sat Jun 21, 2008 3:25 am

хахах, пуснах си Phantom Hourglass....Уви не можах да издържа интрото, ама наистина бачка, голям майтап. И то с доста окей графика. После се сетих, че нямам как да емулират и момента с духването в микрофона... :lol: Мерси на РРС за линковете!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Jun 21, 2008 4:44 am

Muad_Dib wrote:хахах, пуснах си Phantom Hourglass....Уви не можах да издържа интрото, ама наистина бачка, голям майтап. И то с доста окей графика. После се сетих, че нямам как да емулират и момента с духването в микрофона... :lol: Мерси на РРС за линковете!
хаха- не си прав- просто трябва да имаш микрофон и става,
http://www.youtube.com/watch?v=v-GkQ22P17E
емулацийка за сензора за светлина има в самия емулатор.
Интрото не го ли скипна? Скипва се много лесно с мишока.
Сега като поцъках малко почвам да забелязвам някои хубави работи- управлението е едно към едно със прозволен PC екшън РПГ от сорта на Диабло , а най много прилича на NOX. С мишока даже е по-лесно отколкото с писалката.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Sat Jun 21, 2008 8:20 am

Я хвърли и насам.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Jun 21, 2008 10:48 am

И защо линк на лично, а не да речем тема с инструкции във форума? Това не нарушава никакви правила:)
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Sat Jun 21, 2008 10:56 am

Пуснете си играта Elite Beat Agents :lol:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests