Знаят го перфектно - колко пъти са се разправяли с комисията за защита на потребителяGhibli wrote:Затова казах със закона, защото дори работещите в сервизи не ги знаят тия работи.
Споделете пак
Moderator: Moridin
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Бахти ужаса.
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.
Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.
Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Да ама в Канда или се намира самия производител или 100% има представителство. Съответно политиката на производителя е да не прави мурафети.Amelia wrote:Бахти ужаса.
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.
Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
Еми стискайте палци утре сутрин ше го носа.
Хехе иначе вчера точно глеах мулинекс пекарната ма се отказах
Ако не ше си поръчвам от RSS
Хехе иначе вчера точно глеах мулинекс пекарната ма се отказах
Ако не ше си поръчвам от RSS
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Разговор от преди пет минути:
Колегата говори с Варна :
- Какво стана с лагерите за Moulinex ? Чакаме от една седмица. Клиента е подал жалба до комисията.
Варна (централен сервиз):
- Заебете , няма части. Смяняхме ги доакто имаше - свършиха, от Moulinex не щат да дават нова партида щото си изчерпали квотата за България.
Колегата ми:
- нас какво ни *** квотата , нас ни водят комисията с жалбите.
Варна:
- Местете си го в другия крачол - могат да прецакат само техномаркет а те ако искат да съдят Moulinex.
Колегата говори с Варна :
- Какво стана с лагерите за Moulinex ? Чакаме от една седмица. Клиента е подал жалба до комисията.
Варна (централен сервиз):
- Заебете , няма части. Смяняхме ги доакто имаше - свършиха, от Moulinex не щат да дават нова партида щото си изчерпали квотата за България.
Колегата ми:
- нас какво ни *** квотата , нас ни водят комисията с жалбите.
Варна:
- Местете си го в другия крачол - могат да прецакат само техномаркет а те ако искат да съдят Moulinex.
Благодаря за информацията от кухнята. Споделяй и друг път ако има какво.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
А аз с ягоди...
Друго: днес всички хора, имащи път до/около/през/в американското посолство бях психичноболни. Убедена съм!!!
Друго: днес всички хора, имащи път до/около/през/в американското посолство бях психичноболни. Убедена съм!!!
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
последно не го ли въведоха закона,че можеш да върнеш каквото си поискаш,дори без причина,до две седмици след закупуването на продукта?RRSunknown wrote:няма такъв закон. Закона че умпълномощен сервиз трябва да издаде протокол за замяна - в слуая когато магазина има сервиз това може да стане веднага и може да ги стреснеш. Ако обаче серзиза е сервиз на марката и не е обвързан към магазина , магазина си измиват ръцете и пова това което описах по-горе.Ghibli wrote:Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
На книга до три дни ако ти се скапе уред би трябвало директно да го подменят. На практика - не е баш така.
аз лично с никакви сервизи няма да се занимавам - отивам в техно-мехно бакалията и не си тръгвам докато
а/не ми върнат парите
б/не ми заменят дефектиралия уред
в/не ми заменят дефектиралия уред с друг,но от друга марка
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
няма такъв закон 
Може да висиш колкото си искаш в магазина.
Често се налага да го обясняваме на мрънкащи клинети които някой е излъгал че ще им подменят уреда. По упоритите идват с комисията за защита на потребителя и си тръгват с акт за неоснователно оплакване.
По точно имаш право да го върнеш обаче трябва да окомплектован едно към едно както е взет и да НЕ Е използван. И не за две седмици а за три дни.
Може да висиш колкото си искаш в магазина.
Често се налага да го обясняваме на мрънкащи клинети които някой е излъгал че ще им подменят уреда. По упоритите идват с комисията за защита на потребителя и си тръгват с акт за неоснователно оплакване.
По точно имаш право да го върнеш обаче трябва да окомплектован едно към едно както е взет и да НЕ Е използван. И не за две седмици а за три дни.
мдаа,май нещо дълбоко съм се заблудил.
от половин час прехвърлям закона и естествено това,което най-много интересува потребителя,явно се намира най-трудно като текст (а може и да липсва изобщо)
иначе попаднах на следното,но то май е за закупуване на стоки от растояние
май няма да е зле да се запозная със закона по-подробничко обаче...
от половин час прехвърлям закона и естествено това,което най-много интересува потребителя,явно се намира най-трудно като текст (а може и да липсва изобщо)
иначе попаднах на следното,но то май е за закупуване на стоки от растояние
на едно място прочетох,че търговеца е длъжен да отремонтира дефектирал продукт в рамките на 30 дена,след което клиента има право да си иска парите обратно.Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:
1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;
(....)
май няма да е зле да се запозная със закона по-подробничко обаче...
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
защо да не?
като си купихме пералнята през далечната 95 или 96 и изгоря мотора на един месец.
от сервиза на аристон обаче си го преместиха точно от единия крачол в другия и в общи линии се получаваше,че ще сме с една пералня назад,а в онези години парите съвсем не бяха малко.
последва писмено оплакване до аристон на италянски и две седмици по-късно цъфнаха директно в нас и смениха гаранционно мотора,явно италянците са се трогнали
оттогава 13 години пералнята бачка,да чукнем на дърво
като си купихме пералнята през далечната 95 или 96 и изгоря мотора на един месец.
от сервиза на аристон обаче си го преместиха точно от единия крачол в другия и в общи линии се получаваше,че ще сме с една пералня назад,а в онези години парите съвсем не бяха малко.
последва писмено оплакване до аристон на италянски и две седмици по-късно цъфнаха директно в нас и смениха гаранционно мотора,явно италянците са се трогнали
оттогава 13 години пералнята бачка,да чукнем на дърво
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

