Споделете пак

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

Locked
User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 4:21 pm

Ghibli wrote:Затова казах със закона, защото дори работещите в сервизи не ги знаят тия работи.
Знаят го перфектно - колко пъти са се разправяли с комисията за защита на потребителя :)

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Thu Jun 18, 2009 5:25 pm

Бахти ужаса.
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.

Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 5:35 pm

Amelia wrote:Бахти ужаса.
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.

Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
Да ама в Канда или се намира самия производител или 100% има представителство. Съответно политиката на производителя е да не прави мурафети.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20437
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 18, 2009 6:44 pm

Еми стискайте палци утре сутрин ше го носа.

Хехе иначе вчера точно глеах мулинекс пекарната ма се отказах :D

Ако не ше си поръчвам от RSS :mrgreen:
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 6:48 pm

Xellos wrote:Еми стискайте палци утре сутрин ше го носа.

Хехе иначе вчера точно глеах мулинекс пекарната ма се отказах :D

Ако не ше си поръчвам от RSS :mrgreen:
Ние не продаваме , само има сервиз към фирмата ни. Но ако ще си купуваш бяла техника - питай веднага мога да проверя процента на дефекти.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20437
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 18, 2009 6:48 pm

Тъй де :)
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 7:11 pm

Разговор от преди пет минути:
Колегата говори с Варна :
- Какво стана с лагерите за Moulinex ? Чакаме от една седмица. Клиента е подал жалба до комисията.
Варна (централен сервиз):
- Заебете , няма части. Смяняхме ги доакто имаше - свършиха, от Moulinex не щат да дават нова партида щото си изчерпали квотата за България.
Колегата ми:
- нас какво ни *** квотата , нас ни водят комисията с жалбите.
Варна:
- Местете си го в другия крачол - могат да прецакат само техномаркет а те ако искат да съдят Moulinex.

User avatar
passer-by
Elder God
Posts: 8280
Joined: Thu Sep 20, 2007 5:42 pm

Post by passer-by » Thu Jun 18, 2009 7:13 pm

:lol:
Благодаря за информацията от кухнята. Споделяй и друг път ако има какво. :)
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля :)

User avatar
Marfa
Moderator
Posts: 11251
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:12 pm
Contact:

Post by Marfa » Thu Jun 18, 2009 8:31 pm

Преядох с череши, домати и сирене. :?
This octopus! Let's give him boots, send him to North Korea!

Image<-Подробно описание на нещата, които ми образуват нерви :twisted:
Уук.

User avatar
Vivian
Forsaken
Posts: 2630
Joined: Thu Aug 07, 2008 3:25 pm
Location: Pandora

Post by Vivian » Thu Jun 18, 2009 9:32 pm

А аз с ягоди... :neutral:

Друго: днес всички хора, имащи път до/около/през/в американското посолство бях психичноболни. Убедена съм!!!
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon

Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Thu Jun 18, 2009 11:15 pm

RRSunknown wrote:
Ghibli wrote:
Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.
няма такъв закон. Закона че умпълномощен сервиз трябва да издаде протокол за замяна - в слуая когато магазина има сервиз това може да стане веднага и може да ги стреснеш. Ако обаче серзиза е сервиз на марката и не е обвързан към магазина , магазина си измиват ръцете и пова това което описах по-горе.
На книга до три дни ако ти се скапе уред би трябвало директно да го подменят. На практика - не е баш така.
последно не го ли въведоха закона,че можеш да върнеш каквото си поискаш,дори без причина,до две седмици след закупуването на продукта?
аз лично с никакви сервизи няма да се занимавам - отивам в техно-мехно бакалията и не си тръгвам докато
а/не ми върнат парите
б/не ми заменят дефектиралия уред
в/не ми заменят дефектиралия уред с друг,но от друга марка
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 11:41 pm

няма такъв закон :)
Може да висиш колкото си искаш в магазина.
Често се налага да го обясняваме на мрънкащи клинети които някой е излъгал че ще им подменят уреда. По упоритите идват с комисията за защита на потребителя и си тръгват с акт за неоснователно оплакване.

По точно имаш право да го върнеш обаче трябва да окомплектован едно към едно както е взет и да НЕ Е използван. И не за две седмици а за три дни.

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Fri Jun 19, 2009 12:20 am

мдаа,май нещо дълбоко съм се заблудил.
от половин час прехвърлям закона и естествено това,което най-много интересува потребителя,явно се намира най-трудно като текст (а може и да липсва изобщо)
иначе попаднах на следното,но то май е за закупуване на стоки от растояние
Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:

1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;
(....)
на едно място прочетох,че търговеца е длъжен да отремонтира дефектирал продукт в рамките на 30 дена,след което клиента има право да си иска парите обратно.

май няма да е зле да се запозная със закона по-подробничко обаче...
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jun 19, 2009 1:06 am

това за 30 дена важи и затова най-често преебават магазините. Но както казах друг е въпроса когато магазина си умива ръцете със сервиза. А от сервиза единствено могат да му кажат да подаде жалба до производител - все едно че някой ще тръгне да пише жалба до Тефал или Сони :)

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Fri Jun 19, 2009 2:00 am

защо да не? :)
като си купихме пералнята през далечната 95 или 96 и изгоря мотора на един месец.
от сервиза на аристон обаче си го преместиха точно от единия крачол в другия и в общи линии се получаваше,че ще сме с една пералня назад,а в онези години парите съвсем не бяха малко.
последва писмено оплакване до аристон на италянски и две седмици по-късно цъфнаха директно в нас и смениха гаранционно мотора,явно италянците са се трогнали :lol:
оттогава 13 години пералнята бачка,да чукнем на дърво :)
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests