Споделете пак

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

Locked
User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 4:21 pm

Ghibli wrote:Затова казах със закона, защото дори работещите в сервизи не ги знаят тия работи.
Знаят го перфектно - колко пъти са се разправяли с комисията за защита на потребителя :)

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Thu Jun 18, 2009 5:25 pm

Бахти ужаса.
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.

Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 5:35 pm

Amelia wrote:Бахти ужаса.
Тука ако нещо ми се прецака по тоя начин, просто ще ми го сменят в магазина. Особено в първите две седмици. Ако направя голям скандал, може и след първите две седмици.

Трябва Александър да дойде да ви разкаже кво се прави, за да се удовлетворят клиентите в техния магазин. Само дето свирки не им правят. Оня ден някъв си изцапал пуловера с някъв кашон и магазинът му покрил химическото чистене...
Да ама в Канда или се намира самия производител или 100% има представителство. Съответно политиката на производителя е да не прави мурафети.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20429
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 18, 2009 6:44 pm

Еми стискайте палци утре сутрин ше го носа.

Хехе иначе вчера точно глеах мулинекс пекарната ма се отказах :D

Ако не ше си поръчвам от RSS :mrgreen:
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 6:48 pm

Xellos wrote:Еми стискайте палци утре сутрин ше го носа.

Хехе иначе вчера точно глеах мулинекс пекарната ма се отказах :D

Ако не ше си поръчвам от RSS :mrgreen:
Ние не продаваме , само има сервиз към фирмата ни. Но ако ще си купуваш бяла техника - питай веднага мога да проверя процента на дефекти.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20429
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 18, 2009 6:48 pm

Тъй де :)
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 7:11 pm

Разговор от преди пет минути:
Колегата говори с Варна :
- Какво стана с лагерите за Moulinex ? Чакаме от една седмица. Клиента е подал жалба до комисията.
Варна (централен сервиз):
- Заебете , няма части. Смяняхме ги доакто имаше - свършиха, от Moulinex не щат да дават нова партида щото си изчерпали квотата за България.
Колегата ми:
- нас какво ни *** квотата , нас ни водят комисията с жалбите.
Варна:
- Местете си го в другия крачол - могат да прецакат само техномаркет а те ако искат да съдят Moulinex.

User avatar
passer-by
Elder God
Posts: 8280
Joined: Thu Sep 20, 2007 5:42 pm

Post by passer-by » Thu Jun 18, 2009 7:13 pm

:lol:
Благодаря за информацията от кухнята. Споделяй и друг път ако има какво. :)
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля :)

User avatar
Marfa
Moderator
Posts: 11251
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:12 pm
Contact:

Post by Marfa » Thu Jun 18, 2009 8:31 pm

Преядох с череши, домати и сирене. :?
This octopus! Let's give him boots, send him to North Korea!

Image<-Подробно описание на нещата, които ми образуват нерви :twisted:
Уук.

User avatar
Vivian
Forsaken
Posts: 2630
Joined: Thu Aug 07, 2008 3:25 pm
Location: Pandora

Post by Vivian » Thu Jun 18, 2009 9:32 pm

А аз с ягоди... :neutral:

Друго: днес всички хора, имащи път до/около/през/в американското посолство бях психичноболни. Убедена съм!!!
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon

Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Thu Jun 18, 2009 11:15 pm

RRSunknown wrote:
Ghibli wrote:
Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.
няма такъв закон. Закона че умпълномощен сервиз трябва да издаде протокол за замяна - в слуая когато магазина има сервиз това може да стане веднага и може да ги стреснеш. Ако обаче серзиза е сервиз на марката и не е обвързан към магазина , магазина си измиват ръцете и пова това което описах по-горе.
На книга до три дни ако ти се скапе уред би трябвало директно да го подменят. На практика - не е баш така.
последно не го ли въведоха закона,че можеш да върнеш каквото си поискаш,дори без причина,до две седмици след закупуването на продукта?
аз лично с никакви сервизи няма да се занимавам - отивам в техно-мехно бакалията и не си тръгвам докато
а/не ми върнат парите
б/не ми заменят дефектиралия уред
в/не ми заменят дефектиралия уред с друг,но от друга марка
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 11:41 pm

няма такъв закон :)
Може да висиш колкото си искаш в магазина.
Често се налага да го обясняваме на мрънкащи клинети които някой е излъгал че ще им подменят уреда. По упоритите идват с комисията за защита на потребителя и си тръгват с акт за неоснователно оплакване.

По точно имаш право да го върнеш обаче трябва да окомплектован едно към едно както е взет и да НЕ Е използван. И не за две седмици а за три дни.

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Fri Jun 19, 2009 12:20 am

мдаа,май нещо дълбоко съм се заблудил.
от половин час прехвърлям закона и естествено това,което най-много интересува потребителя,явно се намира най-трудно като текст (а може и да липсва изобщо)
иначе попаднах на следното,но то май е за закупуване на стоки от растояние
Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:

1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;
(....)
на едно място прочетох,че търговеца е длъжен да отремонтира дефектирал продукт в рамките на 30 дена,след което клиента има право да си иска парите обратно.

май няма да е зле да се запозная със закона по-подробничко обаче...
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jun 19, 2009 1:06 am

това за 30 дена важи и затова най-често преебават магазините. Но както казах друг е въпроса когато магазина си умива ръцете със сервиза. А от сервиза единствено могат да му кажат да подаде жалба до производител - все едно че някой ще тръгне да пише жалба до Тефал или Сони :)

User avatar
neEd'Le
Sorcerer
Posts: 438
Joined: Wed Oct 06, 2004 11:57 pm
Location: пуофдиф

Post by neEd'Le » Fri Jun 19, 2009 2:00 am

защо да не? :)
като си купихме пералнята през далечната 95 или 96 и изгоря мотора на един месец.
от сервиза на аристон обаче си го преместиха точно от единия крачол в другия и в общи линии се получаваше,че ще сме с една пералня назад,а в онези години парите съвсем не бяха малко.
последва писмено оплакване до аристон на италянски и две седмици по-късно цъфнаха директно в нас и смениха гаранционно мотора,явно италянците са се трогнали :lol:
оттогава 13 години пералнята бачка,да чукнем на дърво :)
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests