Играно напоследък
Moderator: AlDim
Re: Играно напоследък
God of War на PC е GOTY. Тази игра флексва толкова много. Бойна система с ембеднат в геймплея туториал, графики и анимации, история, пейсинг, гейлмплей и левъл дизайн, всичко е просто безупречно, абсолютен кеф.
Единствената ми дребна забележка, е че към ендгейма е нужен малко повече от необходимото гринд за крафтинг материали. Ако бяха балансирали трудността на валкириите една идея по-добре можеше да се спестят 2-3 часа гринд, но тука говорим за разлика между оценки 10/10 и 9.7/10, а и в обратния случай някой щеше да мрънне че нямало ендгейм, тъй че кво си говорим.
И я превъртях точно навреме за излизането на следващия много чакан от мен PC port - Marvel's Spider Man remastered. Разцъках 2-3 часа. Разликата с God of War е ясно забележима, и за сега не в полза на паячето заради недоправения early game. Туториал на практика липсва, а бойната система е излишно усложнена откъм контроли, което доведе до това да стъкна на туториал боса и да се наложи да си намаля трудността на нормал. Иначе самата игра е модернизирана версия на Prototype, т.е яка е, но най-вероятно ще ми писне от еднообразен геймплей като се стигне до почистване на картата. Най-големия плюс засега ми е града на ниво улица, като жив е, трафика се държи реалистично, случват се неща, вместо колите само да обикалят като в по-старите игри, хората си говорят, вадят телефоните да снимат спайди като мине покрай тях. А в края на годината щели да пускат и Miler Morales за PC, what a time to be alive.
Единствената ми дребна забележка, е че към ендгейма е нужен малко повече от необходимото гринд за крафтинг материали. Ако бяха балансирали трудността на валкириите една идея по-добре можеше да се спестят 2-3 часа гринд, но тука говорим за разлика между оценки 10/10 и 9.7/10, а и в обратния случай някой щеше да мрънне че нямало ендгейм, тъй че кво си говорим.
И я превъртях точно навреме за излизането на следващия много чакан от мен PC port - Marvel's Spider Man remastered. Разцъках 2-3 часа. Разликата с God of War е ясно забележима, и за сега не в полза на паячето заради недоправения early game. Туториал на практика липсва, а бойната система е излишно усложнена откъм контроли, което доведе до това да стъкна на туториал боса и да се наложи да си намаля трудността на нормал. Иначе самата игра е модернизирана версия на Prototype, т.е яка е, но най-вероятно ще ми писне от еднообразен геймплей като се стигне до почистване на картата. Най-големия плюс засега ми е града на ниво улица, като жив е, трафика се държи реалистично, случват се неща, вместо колите само да обикалят като в по-старите игри, хората си говорят, вадят телефоните да снимат спайди като мине покрай тях. А в края на годината щели да пускат и Miler Morales за PC, what a time to be alive.
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Налазвайте.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
PixelPlanet.fun - голяма зарибявка по подобие на r/place в Редит. Елате да помагате да чистим розовата паплач от герба ни
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: Играно напоследък
Взех си най накрая метален пад за DDR ... бях забравил колко е забавно.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Re: Играно напоследък
Spider-Man Remastered. Паркурът е невероятно як, половината кеф в тая игра е да подскачаш като ненормален от една до друга сграда. Много повече свобода на движение и скорост, отколкото в игри като Assassin's Creed. Битките са прилични, а диалозите са по-добри, отколкото в марвелските филми, които съм гледал (тия за Спайдърмен не съм, признавам си, може пък там да са добри). Въобще радва много, само мисиите, в които трябва да гониш коли или птици са леко досадни. QTE-та са прекалено много, но сега видях, че можело и да се изключват, май така ще продължа.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
(4.5 пъти) демото на Wo Long: Fallen Dynasty.
Откога я чакам тази смесица от Nioh 2 и Sekiro. Демото беше бая голямо - включваше керъктър криейтъра, доста голяма зона за експлорване, два минибоса и един бос.
Играта те "кара" да си страшно агресивен в битките и да използваш постоянно парирането, което е ключово. Стамина барът е заменен със Спирит такъв, чиято неутрална позиция е в средата: като те кютечат, използваш блок, додж, магии и т.н., ясно че бие у лево и като се запълни те стагарват (чупи ти се поусчъра като в Секирото); обаче като си агресивен, барът се пълни надясно и ти дава възможност за използване за спирит атака, която прави повече демидж и критикъли, стеснява спирит скалата на лошковеца, позволявайки ти да я счупиш по-бързо и да направиш финишър блоу. Аве, бижу.
Има пет класа, всеки с различни магии и спирит енимъли, които може за кратко да съмънеш, да се кютечат с теб или да използваш силата им, като я имплементираш в оръжието си. Всяко оръжие има различни маршал артц, които ти бутат спирит метъра, обаче правят огромен демидж.
Играта има и много яка морална система, която се увеличава или смалява в зависимост от това дали трепеш врази или си взимаш и е адски трудно да чегариш някой с по-висок морален ранк от твоя. Освен бонфайърите, които са флагове, има и странични флагове, всеки от които ти увеличава морала с 2 и го застопорява на конкретно ниво, от което не можеш да паднеш по-долу, без значение колко умираш. Освен тази благинка, готиното на тези флагове е, че насърчават експлорването на картата.
Тотално съм зарибен. Нямам търпение да се пръкне догодина.
Откога я чакам тази смесица от Nioh 2 и Sekiro. Демото беше бая голямо - включваше керъктър криейтъра, доста голяма зона за експлорване, два минибоса и един бос.
Играта те "кара" да си страшно агресивен в битките и да използваш постоянно парирането, което е ключово. Стамина барът е заменен със Спирит такъв, чиято неутрална позиция е в средата: като те кютечат, използваш блок, додж, магии и т.н., ясно че бие у лево и като се запълни те стагарват (чупи ти се поусчъра като в Секирото); обаче като си агресивен, барът се пълни надясно и ти дава възможност за използване за спирит атака, която прави повече демидж и критикъли, стеснява спирит скалата на лошковеца, позволявайки ти да я счупиш по-бързо и да направиш финишър блоу. Аве, бижу.
Има пет класа, всеки с различни магии и спирит енимъли, които може за кратко да съмънеш, да се кютечат с теб или да използваш силата им, като я имплементираш в оръжието си. Всяко оръжие има различни маршал артц, които ти бутат спирит метъра, обаче правят огромен демидж.
Играта има и много яка морална система, която се увеличава или смалява в зависимост от това дали трепеш врази или си взимаш и е адски трудно да чегариш някой с по-висок морален ранк от твоя. Освен бонфайърите, които са флагове, има и странични флагове, всеки от които ти увеличава морала с 2 и го застопорява на конкретно ниво, от което не можеш да паднеш по-долу, без значение колко умираш. Освен тази благинка, готиното на тези флагове е, че насърчават експлорването на картата.
Тотално съм зарибен. Нямам търпение да се пръкне догодина.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Звучи мега зарибено. Раздуй за каректър криейтъра, мое ли направиш шрек? Или е некво по-умерено.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Изобщо не го и гледах, защото имах ограничено време за бъцане, а исках да се опитам да врътна демото с всичките класове.
Обаче, с бегъл поглед бе същият като от Нио 2.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Баси, UNCHARTED 4 Legacy of Thieves Collection за ПЕЦЕ е нещо могъщо за мастър расата. Мишка с ауто ейм асист лол . Ебава са тук там да сече кътсцените и да брои %-ти, ма качеството на картината е топ и на стара щайга.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Минавам само да кажа, че разцъквам Marvel SNAP и съм така ->
Ben Brode did it again.
Накратко, направил е apple-pen със Heartstone и Gwent като по този начин е решил изначални дизайн проблеми, които ме отблюскваха и от двете игри.
Получило се е игра с едноминутни мачове, декове от само 12 карти, експолизва визуална опаковка, перфектен баланс между random, skill, и блъфиране, и цялото това нещо on the low low price of Free, но е мобилна игра, тъй че не гарантирам колко ще е фрий по нататъка. За сега за 15-тина часа гейлмпей ме залива с нови карти. Единствения проблем е, че трябва да си преглътна достойнството и да геймя като някъв зуумър на lowres мобилна игра със 5 вида валути, няколко батъл паса, time gate-ове, и всякакви такива извращения.
Ще видим дали ще има дългосрочен успех, но засега е мега зарибявка и даже взех да я цъкам повече от Magic arena-та, която по принцип ми е mainstay играта с карти.
Ben Brode did it again.
Накратко, направил е apple-pen със Heartstone и Gwent като по този начин е решил изначални дизайн проблеми, които ме отблюскваха и от двете игри.
Получило се е игра с едноминутни мачове, декове от само 12 карти, експолизва визуална опаковка, перфектен баланс между random, skill, и блъфиране, и цялото това нещо on the low low price of Free, но е мобилна игра, тъй че не гарантирам колко ще е фрий по нататъка. За сега за 15-тина часа гейлмпей ме залива с нови карти. Единствения проблем е, че трябва да си преглътна достойнството и да геймя като някъв зуумър на lowres мобилна игра със 5 вида валути, няколко батъл паса, time gate-ове, и всякакви такива извращения.
Ще видим дали ще има дългосрочен успех, но засега е мега зарибявка и даже взех да я цъкам повече от Magic arena-та, която по принцип ми е mainstay играта с карти.
There are no rules! I'm gonna get you!
-
- Sorcerer
- Posts: 427
- Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm
Re: Играно напоследък
Всички много я хвалят тази игра, но уви точно това ме отблъсква от нея и заради това не ща да я свалям на моя телефон. Многото валути и тайм гейтовете са predatory тактики и това че има батъл пасове я правят "не-безплатна" игра за мен.
От друга страна напоследък разцъквам Dawncaster на телефона и съм супер-зарибен. Много наподобява на Slay the Spire, има само три еднократни микро-транзакции (два експанжъна + "buy the devs a coffee") и като цяло е една много добра rogue-lite deck building игра.
Re: Играно напоследък
Бацее, тва е произведение на изкуството, с удивителните знаци над всяко меню и чата с гилдиите. Ей затва съм PC first.
Marvel SNAP-чето иначе не е лошо, изгриндих до средата на pool 2 и засега няма никакви pay2win механики. If anything, играта иска да я играеш повече време и да гриндиш по този начин, а не да си плащаш.
Това плюс факта, че козметиките са доста по-зле от дефолтния арт на картите, предизвиква обратния ефект, даже да искам да дам пари не не сещам за какво да ги дам.
100%-нах и Spider Man Remaster-а, доста е добра, prototype само че с яка бойна система. Само ако имаше по-малко open world пълнеж щеше да е муцка. Малко длъжки ми идват тея модерни open игри. От една страна, Miles Morales била по-кратка, тъй че сигурно ще ми допадне повече, от друга страна, сигурно ще е още от същото, колебая се дали да не й се метна сега докато още помня копчетата, че challenge-ите на screwball никак не са приятни ако си забравил как се дашва or sth.
Marvel SNAP-чето иначе не е лошо, изгриндих до средата на pool 2 и засега няма никакви pay2win механики. If anything, играта иска да я играеш повече време и да гриндиш по този начин, а не да си плащаш.
Това плюс факта, че козметиките са доста по-зле от дефолтния арт на картите, предизвиква обратния ефект, даже да искам да дам пари не не сещам за какво да ги дам.
100%-нах и Spider Man Remaster-а, доста е добра, prototype само че с яка бойна система. Само ако имаше по-малко open world пълнеж щеше да е муцка. Малко длъжки ми идват тея модерни open игри. От една страна, Miles Morales била по-кратка, тъй че сигурно ще ми допадне повече, от друга страна, сигурно ще е още от същото, колебая се дали да не й се метна сега докато още помня копчетата, че challenge-ите на screwball никак не са приятни ако си забравил как се дашва or sth.
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
@Martix , това, което е Милес Морилес за Спиндерман е същото, което е Лост Легасито за Ънчартед 4 - още от същото, но двойно по-кратка. Зимният, снежен сетинг на Милес си е допълнителен бонус.
The hardest battles are fought in the mind.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 0 guests