Ся туй може би е по-скоро за абсурдите, but anyway. Понеже последно време работя на компа повечко, не ми стига един 22 инча дисплей, който имам и реших да си взема още един дисплей. Та на 9 Януари си поръчах едно 23 инча LG IPS, евтино 300 кинта от Ozone.bg. Идва дисплея, но подсветката му е толкова зле, че дори на десктопа седнал фронтално ти засветява нещата. Дисплея дойде в Събота, връщам го обратно в Понеделник, като от Озон ми казват, че някой ще ми се обади "утре". Аз реших, че предпочитам да го заменя за друг модел, не IPS, щото тея евтини IPS матрици нещо не ми вдъхнаха много доверие. Избирам си един Samsung, който има добри отзиви в нета. Минават Сряда, Четвъртък, няма обаждане. И им се обаждам в 6 вечерта Четвъртък. "Току що" го били получили новия монитор и щели да ми го пратят за Събота.
Събота идва, отварям, пускам и гледам дефект 2 пръста в горната част на дисплея. Айде пак звъня, опаковам и засилвам обратно. Междувременно на мейла си получавам някакъв тикет от тях, в който им чета неграмотните вътрешно фирмени комуникации, кой щял да се произнесе за тоз монитор и т.н.
В Понеделник сутринта им го пращам и от Озон ми се обажда някакъв мъж, на който му обяснявам как стоят нещата и какви са ми оплакванията. Поведението му е арогантно, не приемал критиките ми за тяхната реакция, нямало смисъл да ми звънят, като не били получили новия монитор и т.н. Окей викам, разбираме се, че следващия монитор те ще го отворят и ще го пуснат, за да видят дали има някакъв проблем.
Минава още една пълна седмица и мисля Петък ми се обажда девойката от Озон, да ми каже, че ще си получа монитора в Събота. В Събота в 8:30 сутринта ме събужда непознат куриер по телефона, бил пред нас. Няма го пред нас, ама бил. Оказва се, че го пратили в Айтос. От Озон ми звънят инстант, щял съм да го получа в Понеделник, демек днес. Аз всичките тея неща ги приемам абсолютно спокойно, не им повишавам тон и т.н.
Днес идва дисплея, отварям пускам и моментално виждам два пръста на същото място, подобно на предишната бройка. Това е дисплея, който те са тествали, очевидно беше отварян и са го тествали. Звъня и ми дават да говоря със същия тип, дето ми се цупеше миналата седмица по телефона. Те го били тествали, нямало такова нещо, на мен ми се привиждали неща. Бил съм си вземал и без т'ва някаква евтина TN матрица, туй той ми го обяснява. Да съм бил отишал в София да им го покажа.
През цялото време съм пълен зен, нищо че вече сме 26 Януари, а аз съм без читав дисплей. Обясних му, че му го връщам и не съм за 300 кинта, да е жив и здрав, няма смисъл да ми го праща обратно. И наистина е така, но започвам да се замислям, дали тоз пич не заслужава да им направя проблем.
