Ми може да му е писнало, знам ли. Ние от 20 минутен разговор, 15 минути се тварим. Аз съм на ръба да го нахраня, а той си повтаря неговата.
Все пак, каквато и да е процедурата, за мен е изключителен тъпизъм клиента ти да ти казва, че има проблем, а ти да му казваш в общи линии да се оправя сам. И ако наистина така са инструктирани, то просто не разбирам защо я има тая телефонна линия. Начи, ако нямаш някакъв брутален проблем(често разпадане на връзката), изобщо нямаш проблем за тях.
Както и да е, аз направих второ обаждане и както винаги, когато ми вдигне жена, се разбираме много по-лесно. Мъжете просто имат твърде голямо его за да работят такава работа, издуханяци. Та на втория опит жената ми обясни, че мога да пиша на мейл адреса на съпорта и да им изпратя скрийнове с ping/trace на проблема, и съответно те са щели да се свържат с мен. За 2 минути се разбрахме.
Аз им пратих, но сега съжалявам, щото ми писна и утре направо отивам да си платя за оптиката на СКАТ. God help me...