League of Legends

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Martix
Archmage
Posts: 2010
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

League of Legends

Post by Martix » Sun Aug 14, 2011 6:05 pm

Image

Таа, някой от форума да играе? Играта става все по на мода, а тук не съм я чувал.
Аз си я играя в NA сървъра още от бетата.
Малко бедно за тема, ама нямам време сега да пусна повече инфо.
Става дума за Stand-alone AoS, при това напълно безплатна.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2011 6:22 pm

Аз поиграх малко но концепцията - плащаш за отключване на възможности или имаш много свободно време и желаеш да го загубиш циклейки , не ми допадна.

User avatar
Martix
Archmage
Posts: 2010
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Sun Aug 14, 2011 10:23 pm

Е, тя играта си е времегубка. Нали е онлайн. Ако не искаш да циклиш не играй multiplayer :lol:
А на Riot шапка им свалям за гениалния бизнес модел. С тези платени скинчета, дето не влияят по никакъв начин на геймплея, но са толкова яки. В това отношение Heroes Of Newerth много жестоко се излъгаха и скорошната промяна на модела им го доказва. Вече обаче е много късно. Riot яхнаха влака. Valve доста ще трябва да се озорят за да ги догонят(подсказка - няма да успеят). Наскоро пробвах и затворената бета на RotT на Aeria, но блъравия грозен дървен интерфейс ме отказаха. Евентуално ако го оправят ще видим има ли хляб в аниме-дота идеята.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2011 10:27 pm

Цикъл =/= мултиплеър но точно заради такива разсъждения избягвам игри като LOL.

Някъде бяхме сметнали че за да отключиш всичко ти трябват 600 долара докато при HON 30-тина долара беше цената .

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20438
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Sun Aug 14, 2011 10:49 pm

Не успя да ме зариби, поцъках малко и я забравих :)
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
Martix
Archmage
Posts: 2010
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Sun Aug 14, 2011 11:09 pm

Цената е доста повече от 600 долара със сигурност. Най-малкото през 2-3 седмици пускат нов герой и скинове.
Аз пък сметнах, че по нашенски тарифи един скин излиза към 20 лева. Всеки герой има минимум 2 скина(повечето имат по повече).
Но кой би плащал пари за герои и руни. Ако не те кефи геймплея не играй въобще. Ако те кефи не тежи да играеш.

А цикълът е нищо повече от повторение. Multi player няма да е цикльорски ако всяка игра е коренно различна. Като например в... я по добре ти дай пример. :lol:
Аз лично предпочитам този модел с откключване на героите. Ако всички бяха отключени едва ли щеше да има какво да ме задържа. И сега играя почти само в ladder-а, не мога да приема концепцията за играене заради самото играене.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2011 11:27 pm

Примера е че вместо да имаш стимул да пробваш различни неща за разнообразие изпадаш в рутина с нещо доказано което ти е омръзнало но ефективно.

User avatar
Martix
Archmage
Posts: 2010
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Aug 15, 2011 12:01 am

Не, не е това примера. Пример е Warcraft III, в която заради едитора всяка игра може да е от съвсем различен жанр. Такова разнообразие в мулти не е имало от тогава и не знам кога пак ще има.
изпадаш в рутина с нещо доказано което ти е омръзнало но ефективно.
Дали ще играеш със един и същи герой или стил на игра си е твоя работа. Аз си играя с различни, пробвам нови и като ми харесат си ги купувам, без да съм дал един лев.
Какъв е тоя стимул дето го търсиш. В смисъл на ачийвмънти ли или какво?
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Aug 15, 2011 12:51 am

не си е твоя работа защото ако са ти заключени или с ограничени умения нямаш кой знае какъв избор.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Mon Aug 15, 2011 1:59 am

Ммм ... Близард определено трябва да ги потормозят на тема авторски права за вида на сайта и за вида на лаунчъра :)
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Martix
Archmage
Posts: 2010
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Aug 15, 2011 10:22 am

RRSunknown wrote:не си е твоя работа защото ако са ти заключени или с ограничени умения нямаш кой знае какъв избор.
Те всяка седмица въртят безплатните герои, но само това. А такова нещо като ограничени умения няма.

Тоест си против цялата концепция за unlockable content.
пп. Предполагам не играеш и игри с DLC-та, защото при тях си отключваш additional content с пари.

Ммм ... Близард определено трябва да ги потормозят на тема авторски права за вида на сайта и за вида на лаунчъра
:D Да им направят безплатна реклама, как пък не. :lol:
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
Stoly
Adept
Posts: 236
Joined: Sat Dec 08, 2007 9:32 pm

Post by Stoly » Mon Aug 15, 2011 2:32 pm

RRSunknown, имеш известно право за рутината, но това е само ако играеш с единствена цел победа. Ако не, винаги можешд а разнообразяваш откъм героичета и предметчета, както и стил на игра btw.

Иначе аз лично никак не харесвам ЛОЛа, знам че е най- играната игра в момента, но достойнствата и са почти никакви. Графиката е грозна и твърде ярка, след два часа игра се чустваш все едно си бил на хипи парад. Освен това голямото отклоняване от стандартния начин на игра на Дота( и съответно на Хон) поне за мен е голям минус. Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto, ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма. Набохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите, факторът harass се губи почти напълно. Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.

Балансът е минимален, допълнителните умения са може би най- лошото от цялата игра, просто е противно всеки да си има хийл и пренасяне. Героите са добри и танк като функция е много добре направено, хона пропада стабилно в това отношение, където двата танка, които наистина се играят като такива и чийто умения са подходящи са Morraxus & Legioner. Buff при убиване на животинки и на боса е добра идея, но отново се отклонява много от стила на Дота.
Развитието на профила(рунички, талантчета, ала-бала) не отива никак на такъв стил игра, където всяка игра е сама за себе си.

Dev- in the dark пз
Image

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Aug 15, 2011 2:37 pm

Откъде ти хрумна че е най-играната игра в момента ?

User avatar
Stoly
Adept
Posts: 236
Joined: Sat Dec 08, 2007 9:32 pm

Post by Stoly » Mon Aug 15, 2011 2:43 pm

RRSunknown wrote:Откъде ти хрумна че е най-играната игра в момента ?
Гледах някъде, с около 9,7м , Уоу с около 9,5
Image

User avatar
Martix
Archmage
Posts: 2010
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Aug 15, 2011 6:06 pm

Гледах някъде, с около 9,7м , Уоу с около 9,5
Това май е маалко пресилено. Чак WoW едва ли минава, но като нищо може да е в топ 5. Ето официалната статистика, постната на 26 юли.
http://na.leagueoflegends.com/news/youv ... ssive-game

- 15 millions registered players
- ~1,4 million daily players
- 500.000+ people IN A GAME at the same time = usual "peak" (emphasized because confirmed later, not "in the client", but in an actual game)
Графиката е грозна и твърде ярка
На мен не ми е прекалено ярка, а и има brightness, нали знаеш. Че е грозна, грозна е.
Като гледам обаче всички други от жанра имат същата war3 like шарена графика(само Demigod се пробва да вдигне летвата, ама там на други инстанции fail-наха)
Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto
то в Lol целта е същата. Най-малкото отбори, които си наяждат керито бият отбори, в които поддръжки и танкове ловят убийствата.
ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма
На линиите се играе най-общо до събаряне на 1ва кула, както и в дота. Масови битки как реши, че няма не ми е ясно.
Набохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите
съгласен съм тук
факторът harass се губи почти напълно
на мен не ми се губи. heal-овете и регенерациите в никакъв случай не компенсират harass, стига да не се опитваш да харасваш лекуващ се танк, Алистър например.
Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.
съгласен, тъпо е, че няма deny. Така се намалява пропастта между добрите и средните играчи.
Балансът е минимален,
Много добре си е баланса. Особено при толкова много герои. По-добър е от този в дота поне(все пак от 2 години не играя дота, може да са го оправили)
С останалото съм съгласен. Само, че отклоненията от дота не ги смятам за никакъв минус. ДотА не е някакъв еталон за AoS, нито е най-доброто, което този жанр може да предложи. Станала е толкова популярна, защото е една от първите с custom магии и просто тя е прихванала. А и те едниголеми отклонения от ДотА, които не харесваш. Разбирам да се играеше от 3 отбора, или пък да можеше да си сменяш героя в игра.
There are no rules! I'm gonna get you!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests