Да поспамим още малко ;) - They come in great numbers!

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

Locked
User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Tue Mar 01, 2005 12:54 pm

Мобилните технологии са относително понятие...
http://www.mob385.com/slike/nokiamms.jpg
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Mar 02, 2005 10:08 am

Танцува Наташа Ростова с поручик Ржевски:
- Поручик, защо сте днес така мълчалив? Разкажете ми някоя забавна и весела история!
- История? Заповядайте! Излизам значи снощи от казармата, а на двора някакъв гражданин ебе кобилата! Аз като свирнах, кобилата рипна и побягна, а оня чак на казармения портал, хахаха, успя да се отцепи!
- Фи, поручик! Какъв сте пошъл! Оставете ме! - и отива да танцува с Пиер Безухов:
- Ах, Пиер! Тези хусари са толкова пошли!
- Да, госпожо, абсолютно сте права! А да знаете и колко са подли! Ето послушайте: еба аз значи снощи кобилата...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Post by termit » Fri Mar 11, 2005 9:43 am

Руска рулетка, написана на Bash - уникум просто :lol:

[ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf / || echo "You live"
Elves dig rocket launchers.

User avatar
Daggerstab
Arcanist
Posts: 860
Joined: Wed Feb 04, 2004 6:31 pm
Contact:

Post by Daggerstab » Fri Mar 11, 2005 1:46 pm

Не уникум, култ! :lol:

Попаднах на нещо интересно днес благодарение на НетИнфо:
http://www.online.bg/kultura/my_html/2357/x-kniga.htm
По повод националното представително изследване "Книгата и читателят в България", осъществено от социологическата агенция "АССА-М" през ноември 2004 по поръчка на възложителите Асоциация "Българска книга" и Национален център за книгата към Министерство на културата. Респонденти - 1087 души между 18 и 70 години.
Дагърстаб. Точка.

Предупреждение: Имам лошия навик да споря. Освен това страдам от черен хумор и изблици на сарказъм.

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Fri Mar 11, 2005 4:15 pm

Дефиниции на Мърфи за компютърната система:
Хардуер: Онези части на компютърната система, които можеш да ритнеш.
Софтуер: Онези части на компютърната система, които не работят.
Хард диск: Онази част на компютърната система, която блокира в най-неподходящия момент.
Периферия: Онези части, които са несъвместими с компютъра ти.
Принтер: Онази част на компютърната система, която се задръства с хартия, когато не гледаш.
Кабел: Онази част на компютърната система, която е прекалено къса.
Мишка: Виж “проклятие”.
Архивиране: Операция, която нокога не се извършва на време.
Възстановяване: Функция, която действа безотказно, докато не ти потрябва.
Памет: Онази част на компютърната система, която е недостатъчна.
Съобщение “Грешка”: Искане да потвърдиш с “ОК” унищожаването на собствените си данни.
Файл: Онази част на компютърната система, която не може да бъде открита.
Процесор: Онази част на компютърната система, която е остаряла.
Ръководство за експлоатация: Онзи елемент от компютърната система, който е неразбираем.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Mar 12, 2005 12:47 pm

Леймър - потребител, редовно настъпващ мотиките, но продължаващ да вярва, че мотики не съществуват.

Тесен специалист - потребител, овладял до съвършенство настъпването на едни и същи мотики.

Широк специалист - потребител, имащ на челото си две или повече цицини.

Програмист - този, за когото при настъпването на мотиките е най-важен резултата. Понеже му е омръзнало да настъпва чуждите мотики, прави свои собствени.

Напреднал програмист - програмист, настъпващ дадена мотика не повече от два пъти.

Копирайт - концепция, ограничаваща броя на достъпните за настъпване мотики според финансовите възможности на потребителя.

Геймър- този, за когото при настъпването на мотиките най-важен е самия процес. Обикновено не може да произвежда собствени мотики.

Чийтър - разновидност на геймъра, настъпва само мотики с дунапренови калъфки на дръжката и обикновено само по веднъж.

Хакер - този, който е способен да настъпи мотиката даже ако е затворена в барака и заключена с катинар.

Хакер-идеалист - благороден борец за правото всеки да може да настъпи неограничен брой мотики.

Microsoft - корпорация, световен лидер в производството на мотики.

Бил Гейтс - митично същество от програмисткия фолклор; зъл дух, покровител на мотиките.

Ъпгрейд - процес на непрекъснато харчене на пари за нови мотики, всяка от които удря още по-силно от предишната.

Бета-версия - версия, в която мотиките се виждат с невъоръжено око.

Релийз - версия, в която мотиките са покрити със шума.

Съвместимост на версиите - принцип, позволяващ новите мотики да ви нацелват точно по цицината от предишните.

Асемблер - език за програмиране, позволяващ да настъпваш мотиката няколко милиона пъти в секунда.

Локална мрежа - технология, позволяваща да бъдеш праснат по челото даже когато мотиката е настъпил някой друг.

Интернет - технология, позволяваща да настъпваш мотики на другата страна на земното кълбо.

Мрежова конференция - технология, позволяваща на всеки да настъпва не само своите, а и чуждите мотики.

Кирилишки кодировки - подаръчен комплект мотики за потребителите на интернет.

Приятелски интерфейс - гумена облицовка на дръжката на мотиката.

Гъвкав (настройваем) интерфейс - облицовка на дръжката на мотиката, която можеш да нагодиш по височината на челото си.

Графичен интерфейс - мотика с регулировка на цвета и силата на искрите, които ще видиш след като те прасне по челото.

Ненадеждна система - мотика, които ви бие по челото даже и тогава, когато не сте я настъпили.

Надеждна система - мотика, които ви бие точно по челото даже и тогава, когато сте с гръб към нея.

Многозадачност - концепция, позволяваща да настъпиш няколко мотики едновременно.

Обектно-ориентирано програмиране - метод за производство на мотики на принципа на матрьошките.

Мануал (ръководство) - книга, описваща различните начини за настъпване на мотиката. Никога не се ползва от леймърите и хакерите. Напредналите програмисти я използват сред като настъпят мотиката втори път.

Техническа поддръжка - служба, която дава съвети какво да се прави след настъпване на мотиката. Обикновено първият й съвет е да настъпиш мотиката пак и да сравниш усещанията.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Clio
Moderator
Posts: 1076
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:43 am
Location: I am near, but away

Post by Clio » Sun Mar 13, 2005 4:18 pm

Най-сетне да се сетя да постна линковете на няколкото готини забавни комиксчета, които раздавам спорадично на който се присетя в кю-то ;)

1) http://www.giantitp.com/cgi-bin/GiantITP/ootscript?SK=1

2) http://www.nuklearpower.com/daily.php?date=010302

3) http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=arc ... 2002-10-23
Beauty is a luster which love bestows to guile the eye. Therefore it may be said that only when the brain is without love will the eye look and see no beauty.

The meaning of life is 'bucket'

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Post by Drizzt Do`Urden » Sun Mar 13, 2005 4:39 pm

*комиксчета*, а? :Р по няколкостотин страници? :Р
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
Ambartanen
Arcanist
Posts: 992
Joined: Mon Mar 15, 2004 6:45 pm

Post by Ambartanen » Tue Mar 15, 2005 12:53 am

http://www.dungeoncrawlinc.com/index.html
Още едно такова комиксче. Почва доста некадърно и не е толкова култово, колкото 1 и 2 (3тото не съм го чел), но има и весели моменти!

User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 7106
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Post by Yan » Tue Mar 15, 2005 1:19 pm

Сакън, Анатема, WTF?
Започва серийно производство на самолет с алкохолен двигател
Агенция "КРОСС"

Първият в света самолет, който се движи с помощта на алкохол - Ipanema, вече реализира първата си доставка в Бразилия, предаде AFP.
"Досега бяха разработвани различни самолетни двигатели, които да могат да работят с алкохол. Ipanema обаче е първият в света самолет, задвижван от алкохол, който излиза в серийно производство и за който вече има поръчки", съобщават от компанията производител Embraer, която е четвъртият световен производител на търговски самолети.
"Алкохолният" вариант на самолета Ipanema, от чиято обикновена версия годишно се продават над 1 000 апарата, е произведен от Industrie Aeronautique Neiva съвместно с Embraer.
Компанията е използвала данните от проекта на Аерокосмически технически център, започнат още през 1980 г. и прекратен поради липса на финансови средства.
Употребата на алкохол за двигателите дава по-голяма техническа ефективност, като освен това изисква по-малко разходи. Друга много важна характеристика е по-малката степен на замърсяване.
Разходите при употребата на алкохол са три-четири пъти по-малки от тези за самолетно гориво, а като се има предвид, че Бразилия е доста голям производител на алкохол и разполага с големи налични количества захарно цвекло за производството му, изборът на компанията е ясен.
Двигателите, задвижвани чрез алкохол увеличават мощността си с около 5%, а освен това съкращават времето, необходимо за излитане.
Тия не знаят ли, че Алкохола се ПИЕ, не се налива в самолети :shock: :shock: :shock:
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Tue Mar 15, 2005 2:04 pm

Ужас, наистина. Неоправдано разхищение!

User avatar
Vankata
Paragon
Posts: 615
Joined: Fri Dec 17, 2004 4:39 pm

Post by Vankata » Tue Mar 15, 2005 2:11 pm

По въпроса има много точно изразено мнение във филма "Особенности национальной рыбалки":
Хотел бы я в глаза посмотреть тому конструктору, который этот двигатель придумал.
:D

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

Post by Drizzt Do`Urden » Wed Mar 16, 2005 8:55 pm

http://www.eurosport.com

най-долу има един poll. вижте ;)
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Thu Mar 17, 2005 6:26 pm

Anime Laws of Physics



#1 - Law of Metaphysical Irregularity
The normal laws of physics do not apply.

#2 - Law of Differentiated Gravitation
Whenever someone or something jumps, is thrown, or otherwise is rendered airborne, gravity is reduced by a factor of 4.

#3 - Law of Sonic Amplification, First Law of Anime Acoustics
In space, loud sounds, like explosions, are even louder because there is no air to get in the way.

#4 - Law of Constant Thrust, First Law of Anime Motion
In space, constant thrust equals constant velocity.

#5 - Law of Mechanical Mobility, Second Law of Anime Motion
The larger a mechanical device is, the faster it moves. Armored Mecha are the fastest objects known to human science.

#6 - Law of Temporal Variability
Time is not a constant. Time stops for the hero whenever he does something 'cool' or 'impressive'. Time slows down when friends and lovers are being killed and speeds up whenever there is a fight.

#7 - First Law of Temporal Mortality
'Good Guys' and 'Bad Guys' both die in one of two ways - either so quick they don't even see it coming, OR it's a long drawn out affair where the character gains much insight to the workings of society, human existence or why the toast always lands butter side down.

#8 - Second Law of Temporal Mortality
It takes some time for bad guys to die... regardless of physical damage. Even when the 'Bad Guys' are killed so quickly they didn't even see it coming, it takes them a while to realize they are dead. This is attributed to the belief that being evil damages the Reality Lobe of the brain.

#9 - Law of Dramatic Emphasis
Scenes involving extreme amounts of action are depicted with either still frames or black screens with a slash of bright color (usually red or white).

#10 - Law of Dramatic Multiplicity
Scenes that only happen once, for instance, a 'Good Guy' kicks the 'Bad Guy' in the face, are seen at least 3 times from 3 different angles.

#11 - Law of Inherent Combustibility
Everything explodes. Everything.

First Corollary -
Anything that explodes bulges first.

Second Corollary -
Large cities are the most explosive substances known to human science. Tokyo in particular seems to be the most unstable of these cities, sometimes referred to as "The Matchstick City".

#12 - Law of Phlogistatic Emission
Nearly all things emit light from fatal wounds.

#13 - Law of Energetic Emission
There is always an energy build up (commonly referred to as an energy 'bulge') before Mecha or space craft weapons fire. Because of the explosive qualities of weapons, it is believed that this is related to the Law of Inherent Combustibility.

#14 - Law of Inverse Lethal Magnitude
The destructive potential of any object/organism is inversely proportional to its mass.

First Corollary -
Small and cute will always overcome big and ugly. Also known as the A-Ko phenomenon.

#15 - Law of Inexhaustibility
No one *EVER* runs out of ammunition. That is of course unless they are cornered, out-numbered, out-classed, and unconscious.

#16 - Law of Inverse Accuracy
The accuracy of a 'Good Guy' when operating any form of fire-arm increases as the difficulty of the shot increases. The accuracy of the 'Bad Guys' when operating fire-arms decreases when the difficulty of the shot decreases. (Also known as the Storm trooper Effect) Example: A 'Good Guy' in a drunken stupor being held upside down from a moving vehicle will always hit, and several battalions of 'Bad Guys' firing on a 'Good Guy' standing alone in the middle of an open field will always miss.

First Corollary -
The more 'Bad Guys' there are, the less likely they will hit anyone or do any real damage.

Second Corollary -
Whenever a 'Good Guy' is faced with insurmountable odds, the 'Bad Guys' line up in neat rows, allowing the hero to take them all out with a single burst of automatic fire and then escape.

Third Corollary -
Whenever a 'Good Guy' is actually hit by enemy fire, it is in a designated 'Good Guy Area', usually a flesh wound in the shoulder or arm, which restricts the 'Good Guy' from doing anything more strenuous than driving, firing weaponry, using melee weapons, operating heavy machinery, or doing complex martial arts maneuvers.

#17 - Law of Transient Romantic Unreliability
Minmei is a bimbo.

#18 - Law of Hemoglobin Capacity
The human body contains over 12 gallons of blood, sometimes more, under high pressure.

#19 - Law of Demonic Consistency
Demons and other supernatural creatures have at least three eyes, loads of fangs, tend to be yellow-green or brown, but black is not unknown, and can only be hurt bladed weapons.

#20 - Law of Militaristic Unreliability
Huge galaxy-wide armadas, entire armies, and large war machines full of cruel, heartless, bloodthirsty warriors can be stopped and defeated with a single insignificant example of a caring/loving emotion or a song.

First Corollary -
Whenever a single war machine (mecha, starship, etc.) goes up against an entire army, the army always loses.

#21 - Law of Tactical Unreliability
Tactical geniuses aren't....

#22 - Law of Inconsequential Undetectability
People never notice the little things... like missing body parts, or wounds the size of Seattle.

#23 - Law of Juvenile Intellectuality
Children are smarter than adults. And almost always twice as annoying.

#24 - Law of Americanthropomorphism
Americans in Anime appear in one of two roles, either as a really nasty skinny 'Bad Guy' or a big stupid 'Good Guy'.

First Corollary -
The only people who are more stupid than the big dumb Americans are the American translators. (Sometimes referred to as the Green Line Effect)

Second Corollary -
The only people who are more stupid than the American translators are the American editors and censors.

#25 - Law of Mandibular Proportionality
The size of a person's mouth is directly proportional to the volume at which they are speaking or eating.

#26 - Law of Feline Mutation
Any half-cat/half-human mutation will invariably:
1) be female
2) will possess ears and sometimes a tail as a genetic mutation
3) wear as little clothing as possible, if any

#27 - Law of Conservation of Firepower
Any powerful weapon capable of destroying/defeating an opponent in a single shot will invariably be reserved and used only as a last resort.

#28 - Law of Technological User-Benevolence
The formal training required to operate a spaceship or mecha is inversely proportional to its complexity.

#29 - Law of Melee Luminescence
Any being displaying extremely high levels of martial arts prowess and/or violent emotions emits light in the form of a glowing aura. This aura is usually blue for 'good guys' and red for 'bad guys'. This is attributed to Good being higher in the electromagnetic spectrum than Evil.

#30 - Law of Non-Anthropomorphic Antagonism
All ugly, non-humanoid alien races are hostile, and usually hell-bent on destroying humanity for some obscure reason.

#31 - Law of Follicular Chromatic Variability
Any color in the visible spectrum is considered a natural hair color. This color can change without warning or explanation.

#32 - Law of Follicular Permanence
Hair in anime is pretty much indestructable, and can resist any amount of meteorological conditions, energy emissions, physical abuse, or explosive effects and still look perfect. The only way to hurt someone's hair is the same way you deal with demons... with bladed weapons!

#33 - Law of Topological Aerodynamics, First Law of Anime Aero-Dynamics
*ANY* shape, no matter how convoluted or odd-looking, is automatically aerodynamic.

#34 - Law of Probable Attire
Clothing in anime follows certain predictable guidelines.
Female characters wear as little clothing as possible, regardless of whether it is socially or meteorologically appropriate. Any female with an excessive amount of clothing will invariably have her clothes ripped to shreds or torn off somehow. If there is no opportunity to tear off the afore-mentioned female's clothes, then she will inexplicably take a shower for no apparent reason (also known as the Gratuitous Shower Scene).

Whenever there is a headwind, Male characters invariably wear a long cloaks that don't hamper movement and billow out dramatically behind them.

First Corollary (Cryo-Adaptability) -
All anime characters are resistant to extremely cold temperatures, and do not need to wear heavy or warm clothing in snow.

Second Corollary (Indecent Invulnerability) -
Bikinis render the wearer invulnerable to any form of damage.

#35 - Law of Musical Omnipotence
Any character capable of musical talent (singing, playing an instrument, etc.) is automatically capable of doing much more "simple" things, like piloting mecha, fighting crime, stopping an intergalactic war, and so on...especially if they have never attempted these things before.

#36 - Law of Quintupular Agglutination
Also called "The Five-man Rule", when "Good Guys" group together, it tends to be in groups of five. There are five basic positions, which are:

1) The Hero/Leader
2) His Girlfriend
3) His Best Friend/Rival
4) A Hulking Brute
5) A Dwarf/Kid
Between these basic positions are distributed several attributes, which include:

1) Extreme Coolness
2) Amazing Intelligence
3) Incredible Irritation

#37 - Law of Extradimensional Capacitance
All anime females have an extradimensional storage space of variable volume somewhere on their person from which they can instantly retrieve any object at a moment's notice.

First Corollary (a.k.a. The Hammer Rule) -
The most common item stored is a heavy mallet, which can be used with unerring accuracy on any male who deserves it. Other common items include costumes/uniforms, power suits/armor, and large bazookas.

#38 - Law of Hydrostatic Emission
Eyes tend to be rather large in Anime. This is because they contain several gallons of water, which may be instantaneously released at high pressure through large tear ducts. The actual volume of water contained in the eyes is unknown, as there is no evidence to suggest that these reservoirs are actually capable of running out. The reason water tends to collect in the eyes is because Anime characters only have one large sweat gland, which is located at the back of the head. When extremely stressed, embarrassed, or worried, this sweat gland exudes a single but very large drop of sebaceous fluid.

#39 - Law of Inverse Attraction
Success at finding suitable mates is inversely proportionate to how desperately you want to be successful. The more you want, the less you get, and vice versa.

First Corollary -
Unfortunately, this law seems to apply to Otaku in the real world...

#40 - Law of Nasal Sanguination
When sexually aroused, males in Anime don't get erections, they get nosebleeds. No one's sure why this is, though... the current theory suggests that larger eyes means smaller sinuses and thinner sinus tissue (see Law #38 above). Females don't get nosebleeds, but invariably get one heck of a blush along the cheeks and across the nose, suggesting a lot of bloodflow to that region.

#41 - Law of Xylolaceration
Wooden or bamboo swords are just as sharp as metal swords, if not sharper.

#42 - Law of Juvenile Omnipotence
Always send a boy to do a man's job. He'll get it done in half the time and twice the angst.

#43 - Law of Triscaquadrodecophobia
There is no Law #43.

#44 - Law of Nominative Clamovocation
The likelihood of success and damage done by a martial arts attack is directly proportional to the volume at which the full name of the attack is announced.

#45 - Law of Uninteruptable Metamorphosis
Regardless of how long or involved the transformation sequence or how many times they've seen it before, any 'Bad Guys' witnessing a mecha/hero/heroine transforming are too stunned to do anything to interrupt it.

#46 - Law of Flimsy Incognition
Simply changing into a costume or wearing a teensy mask can make you utterly unrecognizable to even your closest friends and relatives.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
Elayne
Elder God
Posts: 6266
Joined: Fri Jan 23, 2004 9:15 pm

Post by Elayne » Thu Mar 17, 2005 10:04 pm

:D :P :lol: :D :P :lol: Това...Ме...Разби! Хехе, култово :D! Номер 18, 38, 40... хех, нямам думи...
I dont care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When Im not around

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests