Споделете пак
Moderator: Moridin
Ххахахаха, е трудно е да.
Аз за тва не зех хостинг при вас служебен ;р Че познай дали сме пуснали още магазина. Как се праи fibank cpay по най най най-трудния начин след като си купил софтуер summer cart с вградени 10 начина за плащане, но е въпрос на чест да не си извадиш актуално на фирмата за епайя щото искат на хартия и искаш от 5те банки точно тая дето нямат още към нея и са се дописва модул за още стотици левове, мейли и телефони секи ден а сайта седи така и се губят три-четри цифени пари... плюс моето време и нерви.
Мдам понеделник ми е работен...
Аз за тва не зех хостинг при вас служебен ;р Че познай дали сме пуснали още магазина. Как се праи fibank cpay по най най най-трудния начин след като си купил софтуер summer cart с вградени 10 начина за плащане, но е въпрос на чест да не си извадиш актуално на фирмата за епайя щото искат на хартия и искаш от 5те банки точно тая дето нямат още към нея и са се дописва модул за още стотици левове, мейли и телефони секи ден а сайта седи така и се губят три-четри цифени пари... плюс моето време и нерви.
Мдам понеделник ми е работен...
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Че "Клиентът" като форма на живот му трябва твърде често стълба за да се изкачи до Iq нивото на луковица и е прав дори когато сере. А пък когато такъв екземпляр стане "Шеф на нещо", нещата стават съвсем интересни и обикновнно довеждат до морално и физическо страдание на големи маси Хора, сиреч нас. 

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Току що се развива следния разговор . Влиза Клиента (тм). няма добър ден няма нищо. Следния диалог се провежда
Аз: Добър ден
Клиента:мълчи и гледа тапирски
Аз: изчаквам го малко и пак - кажете.
Клинета: какво стана?
Аз: с кое?
Клинета : с печката
Аз : с коя печка?
Клиента: с моята.
Аз: Коя е вашата?
Клиента: Оная.
Аз: марка, модел
Клиента: не я помня
Аз: бележка носите ли сервизна
Клинета: не.
Аз: без бележка не мога да проверя.
Клиента: Все едно че не знаеш.
Аз: Има 50 печки при техниците.
Клиента: Аз ще си я позная.
Аз: без бележка не мога да ви дам нищо, камо ли да ви оставям да ровите в сервиза.
Клинента (избеснява): Ще викна господари на ефира да покажат как се гаврите с хората
Аз: Ще се радваме на рекламата. Благодаря ви
Аз: Добър ден
Клиента:мълчи и гледа тапирски
Аз: изчаквам го малко и пак - кажете.
Клинета: какво стана?
Аз: с кое?
Клинета : с печката
Аз : с коя печка?
Клиента: с моята.
Аз: Коя е вашата?
Клиента: Оная.
Аз: марка, модел
Клиента: не я помня
Аз: бележка носите ли сервизна
Клинета: не.
Аз: без бележка не мога да проверя.
Клиента: Все едно че не знаеш.
Аз: Има 50 печки при техниците.
Клиента: Аз ще си я позная.
Аз: без бележка не мога да ви дам нищо, камо ли да ви оставям да ровите в сервиза.
Клинента (избеснява): Ще викна господари на ефира да покажат как се гаврите с хората
Аз: Ще се радваме на рекламата. Благодаря ви

Клиентът е дебил, НО не водите ли нещата в сервиза И по име/телефон? Ако не, значи има сериозен проблем и от вашата страна. Всичко, което аз трябва да направя, за да проверя статуса на някоя машина в моята работа е да поискам името на клиента. Всъщност повечето хора не се развяват навсякъде със сервизните си хартишки, близко до ума е.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Елементарно е и то много. Сервизът и клиентът имат по едно копие на бележката, на която има информация като телефон и име на клиента, както и описание на донесения продукт (модел, сериен номер и т.н.). Ако клиентът забрави неговото копие, много лесно може да бъде намерен по име (и все пак трябва да бъде попитан за него, не само за модела на печката, който едва ли някой би запомнил). Когато продуктът е поправен, клиентът показва някаква идентификация - лична карта, шофьорска книжка - и СЕ ПОДПИСВА на вашата бележка, че е получил собствеността си. В случай че някой умник дойде с идеята да прибере още нещо, можете просто да му покажете собствения му подпис.
В края на краищата конкретният клиент може да е темерут, но вие сте много повече в грешка, при положение че или нямате необходимата система за улесняване на процеса, или не я използвате правилно. А и малко услужливост няма да те убие. Работата ти е да помагаш на клиентите, без значение какъв е човекът срещу теб и дали те кефи или не. Не ти трябват и гадателски способности, само уста да питаш правилните въпроси. Единственият случай, в който показвам вратата на клиент, е ако той наруши добрия тон или иска абсурдни неща, за които просто няма да му се отвори парашутът.
В края на краищата конкретният клиент може да е темерут, но вие сте много повече в грешка, при положение че или нямате необходимата система за улесняване на процеса, или не я използвате правилно. А и малко услужливост няма да те убие. Работата ти е да помагаш на клиентите, без значение какъв е човекът срещу теб и дали те кефи или не. Не ти трябват и гадателски способности, само уста да питаш правилните въпроси. Единственият случай, в който показвам вратата на клиент, е ако той наруши добрия тон или иска абсурдни неща, за които просто няма да му се отвори парашутът.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Уф, не ми се спори. Приеми че не си запознат със закона в България в момента и да не задълбаваме. Не ги определям аз нормативите и правилата а ги определят по нагоре от мен.
Едит : все пак ще ти обясня как е случая защото искрено ме подразни с това че не съм бил услужлив.
Дошла е е жената на клиента Х, преди една седмица и оставя печка на колегите ми. Като се оставя нещо се пише един сервизен протокол в два екземпляра с марката и модела на уреда и имена. Жената си пише нейните (на нея се води и гаранционата карта).
Идва бай Хуй и нито знае какво търси (нито марка нито как изглежда, нито кога е оставено, нито на кого се води). Чак преди малко се върна с просветлението че уреда може да е оставен на името на жена си. След като 20 минути ровим като малоумни да търсим нещо на името му и той да ни обвинява че сме му загубили уреда.
Ти ми кажи на какво основание да му дам уреда като утре ще дойде жена му и ще каже - чакайте бе , това не е моя подпис , аз нищо не съм вземала? Какво ще и кажеш - абе тука един каза че ви е съпруг и подписа след като си позна уреда в сервиза .
Едит : все пак ще ти обясня как е случая защото искрено ме подразни с това че не съм бил услужлив.
Дошла е е жената на клиента Х, преди една седмица и оставя печка на колегите ми. Като се оставя нещо се пише един сервизен протокол в два екземпляра с марката и модела на уреда и имена. Жената си пише нейните (на нея се води и гаранционата карта).
Идва бай Хуй и нито знае какво търси (нито марка нито как изглежда, нито кога е оставено, нито на кого се води). Чак преди малко се върна с просветлението че уреда може да е оставен на името на жена си. След като 20 минути ровим като малоумни да търсим нещо на името му и той да ни обвинява че сме му загубили уреда.
Ти ми кажи на какво основание да му дам уреда като утре ще дойде жена му и ще каже - чакайте бе , това не е моя подпис , аз нищо не съм вземала? Какво ще и кажеш - абе тука един каза че ви е съпруг и подписа след като си позна уреда в сервиза .
Хах, къде го този закон? "Закон за организиране на сервизите" ли се нарича или какво? Ти чел ли си го, та да ми се обясняваш за това с какво съм запознат и с какво не? Тия оправдания "I just work here, sorry" и "It's The Man, not me" тотално не ми минават. Вместо да се оплакваш в пръвия пост, можеше да се постараеш да помогнеш на клиента малко повече.
Едит: Това вече е грешка на клиента, но не фигурираше в горната ти история, че да мога да съдя по нея. Но дори в тази ситуация има неща като телефон, адрес и т.н.
Едит: Това вече е грешка на клиента, но не фигурираше в горната ти история, че да мога да съдя по нея. Но дори в тази ситуация има неща като телефон, адрес и т.н.
Last edited by AlDim on Sat May 22, 2010 2:46 pm, edited 1 time in total.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Как? Ми като не го намирам по име, ще му намеря service ticket-а по телефон или адрес. Щом има закон, че не може да прибере продукта от името на жена си, поне ще му кажа какво е положението, така че да може да си тръгне спокоен. Ако и тогава нервничи, еми сори, това са правилата.
А и тази ти история хич не ми стана ясна. Първо ми казваш, че не си го питал за името му и нямало как да гадаеш, после - че си търсил името му из бележките и не си го намерил.
А и тази ти история хич не ми стана ясна. Първо ми казваш, че не си го питал за името му и нямало как да гадаеш, после - че си търсил името му из бележките и не си го намерил.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ти слушаш ли изобщо какво ти обяснявам - човека изобщо не знаеше какво търси , камо ли да ми каже телефон. Адреси не се пишат при подаване на сервиз и няма как да се търсят.
Всъщост буквално цитирано го питам следното
" Сервизна бележка носите ли да видим на кое име и телефон е оставен ремонта?"
Той ми вика , не нося , търси на "********"
Търся , търся, търся , пак го питам, той ми казва че не можело да е на друг, пак търся, пак го питам. казвам му че без бележка няма как да разбера какво търсим и че на това име и телефон няма нищо и той почва да вдига гири че сме му загубили уреда.
Аз му казвам да си потърси бележката и той почна с господарите на ефира.
След 15 минути се върна , каза се че се водила на жена му и засега щял да ни пожали като не ни хвърлел на телевизията.
Аз лично досега на такъв тапир не бях попадал , и затова го постнах във форума. Ако съм знаел ще тръгнеш да се заяждаш изобщо нямаше да се занимавам да се изнервям още повече.
Естествено че му обясних за какво става дума, естевествено че ни съм си мислил да пиша пълен доклад във форума по минути не предполагайки че ще се намери някой да се заяжда, и естествено че го питам за името - това е втори въпрос който се задава след въпроса какво точно търси.поне ще му кажа какво е положението, така че да може да си тръгне спокоен
Всъщост буквално цитирано го питам следното
" Сервизна бележка носите ли да видим на кое име и телефон е оставен ремонта?"
Той ми вика , не нося , търси на "********"
Търся , търся, търся , пак го питам, той ми казва че не можело да е на друг, пак търся, пак го питам. казвам му че без бележка няма как да разбера какво търсим и че на това име и телефон няма нищо и той почва да вдига гири че сме му загубили уреда.
Аз му казвам да си потърси бележката и той почна с господарите на ефира.
След 15 минути се върна , каза се че се водила на жена му и засега щял да ни пожали като не ни хвърлел на телевизията.
Аз лично досега на такъв тапир не бях попадал , и затова го постнах във форума. Ако съм знаел ще тръгнеш да се заяждаш изобщо нямаше да се занимавам да се изнервям още повече.
Алдиме, не си съвсем прав. Какво става, ако аз знам, че примерно ти си си оставил телевизора за поправка, идвам след два дни, казавам, "аз съм сестрата на г-н Димитров, идвам да му взема телевизора" и просто си го отвлека? Или дори да ми искат лична карта, какво прави някой, дето има 100 души с име като него?
Иначе е хубаво да може нещата да се оправят не само с бумащина, да.
Иначе е хубаво да може нещата да се оправят не само с бумащина, да.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests