Beowulf yet again
Въпрос на отношение е. Всяко произведение има... да речем "куки", които могат да те закачат и да те накарат да го харесваш. Колкото повече куки те закачат, толкова повече го харесваш и от едно ниво нагоре тези куки почват да придобиват за теб все по-дълбок, бих казал "сакрален" смисъл. Който, уверявам те, е НАПЪЛНО невидим и дори несъществуващ когато стане дума за хора, които не са били закачени от толкова на брой куки, колкото си бил ти. Горният кадър има стойност и дълбочина, "гениалност" тоест, ако ВЕЧЕ си емоционално ангажиран с филма. Аз не съм. Съответно разбирам какво виждаш ти в него, но аз не го виждам.
За мен например ей тоя кадър от Firefly е едно от най-великите неща, случвали се в телевизията въобще.
http://www.leavemethewhite.com/firefly/ ... =1&pos=730
Теб трогва ли те особено?
За мен например ей тоя кадър от Firefly е едно от най-великите неща, случвали се в телевизията въобще.
http://www.leavemethewhite.com/firefly/ ... =1&pos=730
Теб трогва ли те особено?
And you can't dance with a devil on your back...
Кажи ми само какво смяташ, че харесвам в този кадър, защото аналогията с кадъра от Firefly показва, че най-вероятно пак говорим на различни езици. Тук не става дума за никакви куки, а за нещо съвсем обективно.
Разбира се, че кадърът оф Firefly не ме трогва, след като го нямам в контекст, но ти си гледал Беоулф, т.е. кадърът, който ти давам би трябвало да ти говори много неща.
Разбира се, че кадърът оф Firefly не ме трогва, след като го нямам в контекст, но ти си гледал Беоулф, т.е. кадърът, който ти давам би трябвало да ти говори много неща.
Момент, само да пусна фотошопа...
Така:

Сега се надявам, че е ясно за какво говоря.
Така:

Сега се надявам, че е ясно за какво говоря.
Last edited by Silver on Wed Apr 14, 2010 6:20 pm, edited 1 time in total.
Не, отново ме разбираш погрешно - това концептуално променя около 20 минути от филма, които просто са минали покрай главата на хората, които не са внимавали. Говоря за сторито и актинга. На практика хората, които не са забелязали това оценяват филм, от който са пропуснали 20 минути, при това много съществени.
Беоулф донася не главата на Грендел, а главата на Хротгар. Хротгар в речта си преди коронясването и преди да се "самоубие" е майката на Грендел. Оттук идва важен момент в самата същност на женското коварство - тя обещава, че Беоулф ще е крал и го прави по най-ужасния възможен начин (убива зад кадър Хротгар и застава на мястото му в неговия образ, защото е шейпшифтър, освен воден демон); и по-важното - дава съвсем ново измерение на един куп "странности" и тънкости, в начина, по който Хопкинс изиграва тази част от ролята си. И тези тънкости - примерно малката пауза, движението на очите - когато споменава как Беоулф е убил Грендел (нейния син) - са предадени повече от адекватно от технологията.
Last edited by Silver on Wed Apr 14, 2010 6:30 pm, edited 1 time in total.
Това е абсолютно така. 1) Хротгар няма мотивацията да короняса Беоулф, след като знае, че току-що е изплющял Анджелина (забележи също, че всички, ама абсолютно ВСИЧКИ са в WTF-mode, когато му подхвърля короната - ебати коронясването в ония времена, честно); 2) цялата сцена с разговора между двамата точно преди самоубийството можеш да я прегледаш пак (освен, че е добър пример защо филмът е ненадминат до момента в категорията си технически) - виж иронията, с която говори; виж двусмислеността на почти всяко изречение, което казва (Grendel is dead, that's all that matters to me) и най-вече 3) забележи, че когато се "самоубива" - за момент съвсем ясно сред вълните се вижда златна следа.
Сериозно - тия зъби няма как да са на Хротгар. Ако видя цитат от някой, замесен в правенето на филма, който потвърждава теорията ти, ок.
Last edited by Ghibli on Wed Apr 14, 2010 11:09 pm, edited 4 times in total.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 1 guest