Китай и китайците
Moderator: Moridin
Амелия, точно тоя пример ме изпълниAmelia wrote:Това е все едно да видиш първокурсник в медицинска академия, който си мисли, че яйчниците са му на кръста и не знае от коя страна му е далака


Разбирам и че нервите на всеки преподавател не издържат, когато след часове обяснения получи „смислен” въпрос, от който му става ясно, че трудът му е отишъл на вятъра, ама тва е ситуацията навсякъде. Дали китайските студенти в Канада са по-неадекватни от т.нар. обучаващ се на английски курс чужденци в МУ, е доста спорен въпрос. Аз лично хич не мога да подценя българския продукт.
Аз и от българите съм се нагледала на гениални изпълнения (виж темата за Северна Америка, там ги описвах), но чак такива злета не съм имала дори там. Дори да не знаят нещата, схващат на първия, втория път. С тоя си разменхме инфо за въпросния рипорт 7 пъти, нали.
И сори, помня и аз кво ламе бях в първите години в химическия, но никога не съм имала проблем да си направя графиката, да си изчисля квото ми трябва от нея, да антилогаритмувам правилно с елката, да умножавам с и деля на 10 наум и изобщо, да знам поне нещата, на които са ме учили в гимназията. И това е без да се напиням да съм инженер. Ако в първи курс на инженерството си не можеш линейна графика да направиш и не знаеш как да си сложиш осите на координатната система - за това определено не е виновен английския, или китайския или таджикистанския ти роден език. Часовете ми по инженерна химия ги карах в 4ти курс, когато бях минала вече през основните химии и с ръка на сърцето казвам, че най-изродливата математика беше там. Не в квантовата химия и физикохимията, които са ми специалност и в които математиката е доволно изродска. Инженерната химия - там са нема такива ротации, дивергенции, потоци, диференциране, интегриране, зловещи физични зависимости и естествено мегабруталните графики с ен на брой измерения. Та за кво инженерство се напинят разните лица, дет не знаят една права да построят, не ми е никак ясно...
И нека не забравяме милиграма, нали. Това е под санитарния интелектуален минимум вече. Тъжното е, че един от предишните двама китайци, които ми тровиха живота предишните два семестъра, всъщност е роден тук и си знае английския достатъчно добре. А и математиката си е математика - универсален научен език по целия свят. В която част на света да идеш, графиките се правят по един и същи начин. Отрицателния логаритъм дава стойност по-малка от 1 и т.н. Не е само до текст и езиково разбиране. Числа са това.
Другата седмица почваме потенциометричното титруване. Ще трябва да направят графика с ИНФЛЕКСНА ТОЧКА!!! Болката! Живея в ужас от бъдещето.
И сори, помня и аз кво ламе бях в първите години в химическия, но никога не съм имала проблем да си направя графиката, да си изчисля квото ми трябва от нея, да антилогаритмувам правилно с елката, да умножавам с и деля на 10 наум и изобщо, да знам поне нещата, на които са ме учили в гимназията. И това е без да се напиням да съм инженер. Ако в първи курс на инженерството си не можеш линейна графика да направиш и не знаеш как да си сложиш осите на координатната система - за това определено не е виновен английския, или китайския или таджикистанския ти роден език. Часовете ми по инженерна химия ги карах в 4ти курс, когато бях минала вече през основните химии и с ръка на сърцето казвам, че най-изродливата математика беше там. Не в квантовата химия и физикохимията, които са ми специалност и в които математиката е доволно изродска. Инженерната химия - там са нема такива ротации, дивергенции, потоци, диференциране, интегриране, зловещи физични зависимости и естествено мегабруталните графики с ен на брой измерения. Та за кво инженерство се напинят разните лица, дет не знаят една права да построят, не ми е никак ясно...
И нека не забравяме милиграма, нали. Това е под санитарния интелектуален минимум вече. Тъжното е, че един от предишните двама китайци, които ми тровиха живота предишните два семестъра, всъщност е роден тук и си знае английския достатъчно добре. А и математиката си е математика - универсален научен език по целия свят. В която част на света да идеш, графиките се правят по един и същи начин. Отрицателния логаритъм дава стойност по-малка от 1 и т.н. Не е само до текст и езиково разбиране. Числа са това.
Другата седмица почваме потенциометричното титруване. Ще трябва да направят графика с ИНФЛЕКСНА ТОЧКА!!! Болката! Живея в ужас от бъдещето.
Така, моят брейндед китаец е ЕСТЕСТВЕНО единственият студент, който благоволи да изпротестира срещу това, че някои от групите получават 2 седмици за писането на рипорта си, вместо една, понеже сега има reading week ваканция.
Ето как изглежда писмото му:
"Also, one thing that I am really concern
about is that I only got one week to finish and hang in my lab report;
however, the student who have experiment the week after have two weeks
to do their lab report because of the reading week. I don't think it is
fair to me, if I get a low mark from this lab report. I was having two
mid terms at that week, and the student who have experiment the week
after can do it after their mid term which means that they may have a
better mood and time to prepare for the lab report. That is what I
think. "
Искам да извадя вонливите му, затлачени чревца и да го обеся на тях. Това е най-гнъсната гнъсна гняс, която ми праща по минимум 3 безумни писма, докато си напише рипорта, НЕ, ДОКАТО АЗ МУ ГО НАПИША едва ли не, ходи да терори и шефката за инфо и изкарва високи оценки, които не заслужава, защото е тъп като окръжност, смъртоносно тъп, отровно тъп и нелепо тъп. И разбира се с ПРЕТЕНЦИИ. Господи, прибери си вересията. КВА ВЕРЕСИЯ БАТЕ, ТВА Е КАТ МИЛИОНИТЕ НА КРЕДИТНИТЕ МИЛИОНЕРИ!!!!
Написах му - tough luck. Дано, БОЖЕ, ДАНО го фейлнат по всичките му изпити и го изхвърлят да си ходи в Китай!
Ето как изглежда писмото му:
"Also, one thing that I am really concern
about is that I only got one week to finish and hang in my lab report;
however, the student who have experiment the week after have two weeks
to do their lab report because of the reading week. I don't think it is
fair to me, if I get a low mark from this lab report. I was having two
mid terms at that week, and the student who have experiment the week
after can do it after their mid term which means that they may have a
better mood and time to prepare for the lab report. That is what I
think. "
Искам да извадя вонливите му, затлачени чревца и да го обеся на тях. Това е най-гнъсната гнъсна гняс, която ми праща по минимум 3 безумни писма, докато си напише рипорта, НЕ, ДОКАТО АЗ МУ ГО НАПИША едва ли не, ходи да терори и шефката за инфо и изкарва високи оценки, които не заслужава, защото е тъп като окръжност, смъртоносно тъп, отровно тъп и нелепо тъп. И разбира се с ПРЕТЕНЦИИ. Господи, прибери си вересията. КВА ВЕРЕСИЯ БАТЕ, ТВА Е КАТ МИЛИОНИТЕ НА КРЕДИТНИТЕ МИЛИОНЕРИ!!!!
Написах му - tough luck. Дано, БОЖЕ, ДАНО го фейлнат по всичките му изпити и го изхвърлят да си ходи в Китай!
Last edited by Amelia on Thu Nov 12, 2009 1:16 am, edited 1 time in total.
А как така изкарва високи оценки ако не ги заслужава?!
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Другите имат една седмица ваканция. Не е честно да им кажат да зубрят през ваканцията, след като рефератът е предвиден за една седмица учебно време. Да, при тях се получава по-добре, но това е по случайност. Все едно някой ученик, ненаучил си вчерашния урок да се извини с това, че миналия път между двата часа е имало едната седмица грипна ваканция и трябва и сега да му се да де една седмица на урок.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Жоро, понякога си мисля, че ми четеш постовете по главния диагонал, честно! :<
Не ми пука за тези с ваканцията. Просто официалната позиция е, че въпреки, че те имат две седмици преди рипорта си, само едната им е за учене, другата е ваканция. Те как ще си разпределят времето е техен проблем. И двете групи имат еднакво количество учебно време за работата.
Не ми пука за тези с ваканцията. Просто официалната позиция е, че въпреки, че те имат две седмици преди рипорта си, само едната им е за учене, другата е ваканция. Те как ще си разпределят времето е техен проблем. И двете групи имат еднакво количество учебно време за работата.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Напротив, не е техен проблем как ще си разпределят времето, тъй като им е спуснато отгоре - едните трябва да си направят репорта по-рано и толкоз. Иначе никак не ти чета постовете по диагонал, но има ефемерната възможност да не схващам ситуацията 
едит: посхванах я, но пак не мисля, че е честно
кво пречи всички групи да имат две седмици? нещо не си го представям как е разпределено всичко

едит: посхванах я, но пак не мисля, че е честно

This is it. Ground zero.
А какво пречи на студентите да си свършат рипорта за указаното за него време? Това, че едните са неволно възнаградени не значи, че другите са ощетени.
На едните им дават задачата в петък преди ваканцията, примерно, а на другите в понеделник след. И ако и вторите имат една седмица повече, изостават от програмата.
На едните им дават задачата в петък преди ваканцията, примерно, а на другите в понеделник след. И ако и вторите имат една седмица повече, изостават от програмата.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest