
И понеже мноу ма уплашихте, ще ми кажете ли на кои да НЕ звъня?

Moderator: Moridin
Ами при вас някъде на булевард 3 март се намира централния сервиз за България но там е само за гаранционни.Marfa wrote:Снощи ни се развали пералнята. Не е гаранционна. Горенье. Някъде към четири сутринта установихме, че от нея тече водя, а не беше включена. Днес ше звъним по техници![]()
И понеже мноу ма уплашихте, ще ми кажете ли на кои да НЕ звъня?
Аристон са ти я сменили защото са имали части. Но в голяма част от случаите именно производителя отказва под някъкъв предлог.защо да не? Smile
като си купихме пералнята през далечната 95 или 96 и изгоря мотора на един месец.
от сервиза на аристон обаче си го преместиха точно от единия крачол в другия и в общи линии се получаваше,че ще сме с една пералня назад,а в онези години парите съвсем не бяха малко.
последва писмено оплакване до аристон на италянски и две седмици по-късно цъфнаха директно в нас и смениха гаранционно мотора,явно италянците са се трогнали Laughing
оттогава 13 години пералнята бачка,да чукнем на дърво
Зависи - нямаш си на идея колко много клиент всъщност си нямат на идея че имат права и просто ще изпсуват гадните мошеници и няма да си търсят правата и колко клиенти пък ще си изхвърлят книжките и кашончето още първия ден давайки повод на магазина да ги отрежеMorwen wrote:Ми такава практика в този случай не се изплаща. Ако е толкова повредено, само през няколко дни ще го сменят и въпреки, че то ще е в оборот, няма да се продаде. Само повече нерви.
Дам трябваше да стана в 10, да кося моравата, да седна след това да чета лекции, да поработя малко и да изляза. Вмето това станах преди 5 мин и сега се наливам с бира и браузвам на лаптопа под блажното слънце. Плановете не работят особено добре понякога.Vivian wrote:Съботите никога не протичат според план...
Users browsing this forum: No registered users and 35 guests