Random stuffec

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Thu Jun 26, 2008 1:53 pm

Лолз :lol: Това малко ми намирисва на изкуствено увеличаване на общото игрално време на играта :P

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Thu Jun 26, 2008 1:54 pm

Lameass excuse for crappy gameplay detected :mrgreen:
And you can't dance with a devil on your back...

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 2:03 pm

да де, гроздето е кисело. :)

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Thu Jun 26, 2008 2:10 pm

In what conceivable way could it ever be with ME?! :shock:

Може би щото моите игри, дето аз ги дивелъпвам, не се продават толкоз добре ли, що ли :lol:
And you can't dance with a devil on your back...

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 2:15 pm

предложение:

ти намираш начин да изиграеш играта, като предварително се запознаеш долу-горе с лорето (примерно от комиксите).
после, ако кажеш, че не става, аз публично си признавам, че нищо не разбирам по отношение кое на кой би харесало.
в противен случай ти си признаваш, че говориш наизуст.
fair bet? :)

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Thu Jun 26, 2008 2:26 pm

Куд би. Но съм малко алергичен към японски псевдофилософски шайт, така че рискуваш много :lol:
And you can't dance with a devil on your back...

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 2:33 pm

то и аз не понасям аниме, ама тва по никакъв начин не ме спира да се кефя на мгс. който по душа си е аниме, нищо че по визуален стил не е. :)
пък и мгс е много повече постмодернистичен омлет от типажи и клъвнати оттук-оттам идеи, отколкото кофа проповеди. не че няма и такива, но са дреболия на фона на останалото.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 26, 2008 2:34 pm

Scourge wrote:просто човек трябва да е настроен за фюжън между игра и кино, и всичко си идва на мястото.
О, не. Игра и латиноамериканска сапунка.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 2:41 pm

ся ако кажеш, че акиба + мерил shootout в акт 5 не си е чист холивуд, ще излъжеш.
целият акт 5 си е в кинотрадиция. сапунката е предимно между 2 и 3 + малко в 3. :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Jun 26, 2008 6:00 pm

Добре, нека го кажем така - Metal Gear Solid има-няма 5 часа геймплей, 10-15 часа долнопробна сапунка и, да речем, 1 час по-кефещи, макар и доста чийзи, кътсцени. Ако по долнопробната сапунка беше поработил някой, който може да пише като хората, и въобще беше играла ножицата, сигурно би излязло нещо наистина добро.

Metal Gear Solid е типичен пример за материал, писан от човек, който СИ МИСЛИ, че може да пише (и, най-отчайващото - много хора МУ ВЯРВАТ), но всъщност издиша много сериозно. Ако сюжетът беше написан с качеството и интелектуалното покритие на Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, и 20 часа кътсцени щяха да са ми малко.

Като говориш за Холивуд - там режисьорите знаят кога трябва да режат, като в повечето случаи това се отразява много здравословно на филмите и пейсинга им и дори от долнопробен сценарий могат да направят нещо приятно за гледане.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 26, 2008 6:04 pm

AlDim wrote:Добре, нека го кажем така - Metal Gear Solid има-няма 5 часа геймплей.
Сериозен ли си? само 5 часа геймплей - има 16 битови игри с повече геймплей.

Много ще ми е интересно на мен някой да спонсорира Коджима да направи истински филм и да видим как ще му го оценят кинокритиците.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Thu Jun 26, 2008 6:29 pm

има ачийвмънт за минаване под 5 часа.
първо минаване е 10-20 часа (без кътсцени) според подхода и нивото на трудност.

тва за 11-16 часа кътсцени е силно преувеличение, естествено. :)

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Thu Jun 26, 2008 10:39 pm

ЗАЩО, прочее, пишете в ДВЕ теми за една игра?
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jun 27, 2008 5:15 am

Scourge wrote:има ачийвмънт за минаване под 5 часа.
първо минаване е 10-20 часа (без кътсцени) според подхода и нивото на трудност.

тва за 11-16 часа кътсцени е силно преувеличение, естествено. :)
Абс безумно е да изкараш 20, че дори и 10 часа, освен ако не снийкваш дет шит като охлюв за идеята. То цялата игра заедно с кътсцените е около 20 часа.
Основната геймплейна част вече е зад гърба ми, а дори в нея беше 2:1 в полза на кътсцените.
Бтв аз не броя кодек разговорите за геймплей.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Fri Jun 27, 2008 1:22 pm

кодек разговорите са много малко (особено на фона на предните игри).


моят естимейт е около 6 часа кътсцени.
финалният ми сейв (след кредитсите) е 25:05:05

най-бързото първо минаване наоколо е 18:08:XX.
най-бавното 28:XX:XX.


и много ясно че снийкваш навсякъде :)

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 34 guests