Random stuffec
Moderator: AlDim
предложение:
ти намираш начин да изиграеш играта, като предварително се запознаеш долу-горе с лорето (примерно от комиксите).
после, ако кажеш, че не става, аз публично си признавам, че нищо не разбирам по отношение кое на кой би харесало.
в противен случай ти си признаваш, че говориш наизуст.
fair bet?
ти намираш начин да изиграеш играта, като предварително се запознаеш долу-горе с лорето (примерно от комиксите).
после, ако кажеш, че не става, аз публично си признавам, че нищо не разбирам по отношение кое на кой би харесало.
в противен случай ти си признаваш, че говориш наизуст.
fair bet?
то и аз не понасям аниме, ама тва по никакъв начин не ме спира да се кефя на мгс. който по душа си е аниме, нищо че по визуален стил не е. 
пък и мгс е много повече постмодернистичен омлет от типажи и клъвнати оттук-оттам идеи, отколкото кофа проповеди. не че няма и такива, но са дреболия на фона на останалото.
пък и мгс е много повече постмодернистичен омлет от типажи и клъвнати оттук-оттам идеи, отколкото кофа проповеди. не че няма и такива, но са дреболия на фона на останалото.
Добре, нека го кажем така - Metal Gear Solid има-няма 5 часа геймплей, 10-15 часа долнопробна сапунка и, да речем, 1 час по-кефещи, макар и доста чийзи, кътсцени. Ако по долнопробната сапунка беше поработил някой, който може да пише като хората, и въобще беше играла ножицата, сигурно би излязло нещо наистина добро.
Metal Gear Solid е типичен пример за материал, писан от човек, който СИ МИСЛИ, че може да пише (и, най-отчайващото - много хора МУ ВЯРВАТ), но всъщност издиша много сериозно. Ако сюжетът беше написан с качеството и интелектуалното покритие на Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, и 20 часа кътсцени щяха да са ми малко.
Като говориш за Холивуд - там режисьорите знаят кога трябва да режат, като в повечето случаи това се отразява много здравословно на филмите и пейсинга им и дори от долнопробен сценарий могат да направят нещо приятно за гледане.
Metal Gear Solid е типичен пример за материал, писан от човек, който СИ МИСЛИ, че може да пише (и, най-отчайващото - много хора МУ ВЯРВАТ), но всъщност издиша много сериозно. Ако сюжетът беше написан с качеството и интелектуалното покритие на Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, и 20 часа кътсцени щяха да са ми малко.
Като говориш за Холивуд - там режисьорите знаят кога трябва да режат, като в повечето случаи това се отразява много здравословно на филмите и пейсинга им и дори от долнопробен сценарий могат да направят нещо приятно за гледане.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Абс безумно е да изкараш 20, че дори и 10 часа, освен ако не снийкваш дет шит като охлюв за идеята. То цялата игра заедно с кътсцените е около 20 часа.Scourge wrote:има ачийвмънт за минаване под 5 часа.
първо минаване е 10-20 часа (без кътсцени) според подхода и нивото на трудност.
тва за 11-16 часа кътсцени е силно преувеличение, естествено.
Основната геймплейна част вече е зад гърба ми, а дори в нея беше 2:1 в полза на кътсцените.
Бтв аз не броя кодек разговорите за геймплей.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest
