10 things I hate about you ...

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Jun 03, 2008 5:43 pm

Muad_Dib wrote:Ти мани това, ми той и спорът е покъртителен. Нищо, аз съм доволен, че най-после видях(прочетох), че ЖИВ човек се кефи на 4 повече от на 3 :lol:
Че то и мъртви ли има? Виж ся ако 4ката и бяха оставили още половин до една година за оправяне и полиране щеше да се получи бахти и играта!
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jun 03, 2008 5:44 pm

Моля някой админ да делне последната половин страница, за да продължим тематично.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Tue Jun 03, 2008 5:44 pm

Добре, ще го кажа по друг начин - в момента опцията за преместване на постове не работи като хората, а и никой не е длъжен да го прави ениуей. Така че или си пуснете нова тема, или ще прочистя тази.
And you can't dance with a devil on your back...

inkheart
Paragon
Posts: 623
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:38 pm

Post by inkheart » Wed Jun 11, 2008 6:07 pm

1. Във lineage 2 Тъмните елфи са по-високи от светлите, което е нонсенс, понеже тъмните живеят под земята :mrgreen:
2. Малоумните куестове, в коя да е ММО игра, изискващи да съберете 40 кожи от гигантски прилеп :mrgreen:
3. Десетките излишни скилове в ММО игрите. Имате около 100 скила към 70 левъл а ползвате реално само 5 от тях :lol:
За други не се сещам. Все още съм в процес на усмисляне, как скелет може да ти дропи кожа. И защо са ми нужни кокали за да си ковна меч :mrgreen: :mrgreen:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Jun 11, 2008 6:18 pm

на мене едно прилепче в Diablo 1 ми пусна най големия чук в играта :)
Все още съм в процес на усмисляне, как скелет може да ти дропи кожа. И защо са ми нужни кокали за да си ковна меч
еми с кожени върви може да си е събрал кокалите :)
и може меча да се посипва с прах от кокал за таен материал :)
Малоумните куестове, в коя да е ММО игра, изискващи да съберете 40 кожи от гигантски прилеп
имах една програмка която ми броеше убитите в WOW - махнах я защото се депресирах като разбрах че съм избил 487 Наги за да събера 40 перли :)

inkheart
Paragon
Posts: 623
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:38 pm

Post by inkheart » Wed Jun 11, 2008 6:24 pm

Това с айтъм дропа до последно не ми стана ясно :D Цепиш си некви абсолютно дебилни мобове, като гигантски мутирали цветя например, и ти дропи топ оръжие :lol:
Относно скелетите, повечето се водят undead и са с некви брони. . А за body counts да не говорим. Още си спомням куестовете за професия, дето бяха от сорта на "избийй 300 крачещи гущера, всеки ще ти дропи кръвта си, с която ще съммонеш еди къв си демон." Самият демон се убива дагър, сглобен от кръвта на гигантска мечка, жилото на мотирала оса и портиера на гоблините от прокълнатата планина :mrgreen: :mrgreen:

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20438
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Wed Jun 11, 2008 7:22 pm

LOW DROP RATE-A SUX! WOW-a основно с тва ми лази по нервите откъм загубено време след като даже и хп вече не зиам от мобове. :evil:
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Jun 11, 2008 7:43 pm

Xellos wrote:LOW DROP RATE-A SUX! WOW-a основно с тва ми лази по нервите откъм загубено време след като даже и хп вече не зиам от мобове. :evil:
Аз затова поддържам идеята че близард умишлено предизвикват към циклене. Спокойно могат да направят 100% дроп на куест предмети и няма да промени геймплея с нищо.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20438
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Wed Jun 11, 2008 7:48 pm

Еми много ясно, нали трее се събират месечни такси :twisted:
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
Maledictus
Warmage
Posts: 1190
Joined: Sat Feb 23, 2008 10:27 am
Location: In the middle of the Danse Macabre
Contact:

Post by Maledictus » Sat Jun 14, 2008 10:06 am

И добрите стари времена, и бедният стар Мефисто колко бой яде...... дори след като му уголемиха нивото..... Цикленето винаги дразни много. Затова и УоУ така и не ме грабна - циклиш, циклиш, циклиш.......

inkheart
Paragon
Posts: 623
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:38 pm

Post by inkheart » Sat Jun 14, 2008 12:34 pm

На другите MMO игри цилкенето е същото, не е само WoW. Сори, че пак намесвам lineage, но крафтенето на пълен А грейд сет, изисква баси циклещият бой за дроп на некви смотани материалки.
Пример:
Трябват ти 400 crafted leather, шанса на моба да дропи едно парче е нещо от сорта на 1 към 50 да 100 моба. Можете да си представите за какво иде реч :mrgreen:

zhivik
Archmage
Posts: 2252
Joined: Fri Jul 09, 2004 3:59 pm
Location: Off from the circus

Post by zhivik » Sat Jun 14, 2008 12:45 pm

Така е, мога да потвърдя и за Lord of the Rings Online. Качването на нива става предимно с куестове (макар че соло играта на нива 40+ е доста мижава работа), но вдигането на нива в занаятите си е грайнд от възможно най-чиста форма. Не че не може да се оправиш и с екипировка, която падата от куестовете, но най-добрата такава е изработената от играчи.
This signature is not yet rated

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Jun 14, 2008 3:15 pm

В сравнение с другите WOW има най-малко грайнд. Дори и при професиите има доста които се развиват съвсем естествено без специално отделено време.
Пък и убеждението че играта е само цикъл е много погрешно- цикъла зависи от човека- ако си умен и знаеш кой куест и кога да изпълниш можеш да вдигаш нива с голяма скорост без да се задържаш на едно място и да ти омръзне.
Истинския цикъл става на 70 левел в инстансите за предмети.
Там смисъл в геймплея има само ако си командир на рейда или на група в рейда и играта ти е да организираш. Ако си изпълнител, и то от лечителските класове ти остава да натискаш две копчета часове наред и да изпълняваш каквото каже командира.

inkheart
Paragon
Posts: 623
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:38 pm

Post by inkheart » Sat Jun 14, 2008 8:54 pm

А да сетих се за още един абсурд. Medieval Total War, една от мисийте на Тевтонската Кампания. Това беше мисия в която трябваше да спечелиш битка, която всъщност е била изгубена :mrgreen: Нужно ли е да спменавам, че беше неминаема :mrgreen:

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Mon Jun 16, 2008 11:05 am

да, за циклене - ineage е играта. там крафта е направо адски. Когато се бях захванал с нея, порових малко в нета и гледах филмче в корто някаква корейска гилдия беше първата крафтнала най-якия меч, не помна къв точно и обяснение колко им е струвало. бяха сабирали материали и кристали много хора много време :D :D :D а и рецецптите клас Б и нагоре не се ли унищожаваха след крафта?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests