Пък и 20-те минути които отнема преиграването в алтернативните варианти в чаптър 3-те да речем, не са 20 часа циклеж че да ги скипнеш. А втори чаптър с Йорвет ми отне 6 часа само, след като не се занимавах с клошарство на съставки и разучаване кое къде е а направо цепих по същество със куестите. Толкова е реалния кънтент - което е един от проблемите на играта, липсата на достатъчно съдържание.говоря за механиката на играта, иначе ме изкефи като цялостен продукт в който историята, персонажите и графиката на светлинни години от фентъзи конкуренцията си
Пример за избор и последствиq - още първия куест във New Vegas:
Друг пример - елементарен за ниско ниво - в любимия ти Драгън ейдж ако помогнеш на селото и го защитиш от зомбитата (ИЗБОР) като влезеш в замъка на вратата чакат да ти помогнат срещу Ревенанта цяла тумба рицари (ПОСЛЕДСТВИЕ).Гудспрингс , стартовото поселище е предложило убежище на Ринго, търговец от Пурпурния керван който е оцелял от атака на
барутната банда (банда избягала от затвор на НКР). Бегълците са го проследили до Гудспрингс и поставят условия на града да им бъде предаден.
Вие като играч може да се съюзите с бандата и да убиете Ринго за тях. Можете дори да ги уговорите да нападнете заедно града (което те първончално не мислят да правят). Алтернативно може да защитите Ринго и да убедите местните да се опълчат на заплахата.
Съюзяването с бандитите унищожава градът завинаги и дава един от краищата на играта. Защитата на града от друга страна задейства цяла серия куести.....
Изборите в Уичър 2 мога да ти изброя дори поименно с "последствията" им
- Spoiler: show
- Spoiler: show