A V A T A R
Wow, a lot of ass licking here.
Харесва ми как си вярва, но това е същият човек, който си вярваше, че е открил Изгубения Гроб на Джийзъс, така че...
Като говори за performance capture обаче наистина третира публиката си като малоумна, все едно не е гледала вече как е правен Ам Гъл, Полярния, Конг, Беоулф, Манхатън, Бътън, Керъла... Да... опасенията ми се потвърждават - технологията му никак не е по-advanced от вече съществуващата, дори бих казал, че е примитивна (и разчита на аниматори в огромна степен - затова и бюджетът му е космически) и вади доста по-нескопосани резултати дори от филмите отпреди 5 години.
Харесва ми как си вярва, но това е същият човек, който си вярваше, че е открил Изгубения Гроб на Джийзъс, така че...
Като говори за performance capture обаче наистина третира публиката си като малоумна, все едно не е гледала вече как е правен Ам Гъл, Полярния, Конг, Беоулф, Манхатън, Бътън, Керъла... Да... опасенията ми се потвърждават - технологията му никак не е по-advanced от вече съществуващата, дори бих казал, че е примитивна (и разчита на аниматори в огромна степен - затова и бюджетът му е космически) и вади доста по-нескопосани резултати дори от филмите отпреди 5 години.
Много е смешно как си пусна сам тема, за да можеш да хлебиш филма преди да е излязъл.
Бтв, не разбирам достатъчно, за да споря с последния ти коментар, но ми е любопитно как тогава си обясняваш факта, че Спилбърг пое щафетата и я ползва същата технология в Тинтин?
Бтв, не разбирам достатъчно, за да споря с последния ти коментар, но ми е любопитно как тогава си обясняваш факта, че Спилбърг пое щафетата и я ползва същата технология в Тинтин?
And you can't dance with a devil on your back...
Ако има нещо смешно, то това е как лъсва голият задник на Камерън. Филмът, дали е успешен или не, ще коментирам като го гледам. Би трябвало да си наясно, че толерирам смотано CG при определени условия.
Ще ти поясня:
От мейкингите на Аватар се вижда как върху лицата на актьорите няма сензори, а зелени точки и камера (с големина на уеб камера), която освен, че им блести в очите, записва лицевите им изражения. Това значи, че при най-добро желание, камерън има изображение на лицето на героя, но не и на неговото движение в 3д, т.е. всички мимики са проектирани в 2д. Предполагам впоследствие зелените точки по лицата им се използват в полуавтоматичен режим (както казва самият Камерън) за грубо раздвижване на 3д моделите. Това обаче не е истински performance capture от рода на този, който е използван за трите филма на Земекис, Манхатън от Пазителите и най-съвършената му форма до момента - сканирането на лицето на Пит в Бътън. Искам да кажа, че Камерън не разполага с 3д модел на емоциите на актьорите - разполага с референс за аниматорите, т.е. основната работа по получаване на реалистични емоции лежи на техния гръб. И тъй като аниматорската работа е скъпа и бавна, това обяснява защо филмът се забави толкова, защо вече надхвърля 400 милиона (и не знам какво чудо трябва да се случи за да си върне разходите). Накратко - след жестокото тупане в гърди как той прави революция, се оказва, че той дори не използва технологията, която е достъпна от времето на началото на сниките на Полярния експрес, а това прави 2002-2003 година. Но така е, когато прекарваш времето си в подводници, почваш да губиш перспектива.
В Полярния, Беоулф и Керъла сега анимацията е сведена до минимум, защото сензорите ти дават директно движението на всеки мускул в пространството. Работата на аниматорите се свежда до леко tweak-ване там, където има нужда от това.
Нормално е, разбира се, Камерън да се хвали ква революция прави, защото болшинството от публиката няма да направят разликата и ще се вържат. Аватар, разбира се е много сериозен проект, по който работят най-добрите дизайнери в Холивуд и това си личи. Наистина е ужасно трудно да направиш тая джунгла и въпреки, че изглежда смотано - евала за това.
На въпроса ти за Спилбърг, след като ми го задаваш, трябва да си сигурен, че ТинТин на Спилбърг се прави по технологията на Камерън. Ти сигурен ли си в това? Аз съм склонен да смятам, че Джаксън използва същата технология (ъпгрейдвана, разбира се), която използва за Конг (http://www.youtube.com/watch?v=IzcgvTg428I), което на практика е това, което Земекис използва и няма нищо общо с точките на Камерън. Камерън използва на практика не performance-capture, а най-обикновен motion-capture и технологично е на нивото на това: http://www.youtube.com/watch?v=sEyFvGXnD7g&NR=1.
Ще ти поясня:
От мейкингите на Аватар се вижда как върху лицата на актьорите няма сензори, а зелени точки и камера (с големина на уеб камера), която освен, че им блести в очите, записва лицевите им изражения. Това значи, че при най-добро желание, камерън има изображение на лицето на героя, но не и на неговото движение в 3д, т.е. всички мимики са проектирани в 2д. Предполагам впоследствие зелените точки по лицата им се използват в полуавтоматичен режим (както казва самият Камерън) за грубо раздвижване на 3д моделите. Това обаче не е истински performance capture от рода на този, който е използван за трите филма на Земекис, Манхатън от Пазителите и най-съвършената му форма до момента - сканирането на лицето на Пит в Бътън. Искам да кажа, че Камерън не разполага с 3д модел на емоциите на актьорите - разполага с референс за аниматорите, т.е. основната работа по получаване на реалистични емоции лежи на техния гръб. И тъй като аниматорската работа е скъпа и бавна, това обяснява защо филмът се забави толкова, защо вече надхвърля 400 милиона (и не знам какво чудо трябва да се случи за да си върне разходите). Накратко - след жестокото тупане в гърди как той прави революция, се оказва, че той дори не използва технологията, която е достъпна от времето на началото на сниките на Полярния експрес, а това прави 2002-2003 година. Но така е, когато прекарваш времето си в подводници, почваш да губиш перспектива.
В Полярния, Беоулф и Керъла сега анимацията е сведена до минимум, защото сензорите ти дават директно движението на всеки мускул в пространството. Работата на аниматорите се свежда до леко tweak-ване там, където има нужда от това.
Нормално е, разбира се, Камерън да се хвали ква революция прави, защото болшинството от публиката няма да направят разликата и ще се вържат. Аватар, разбира се е много сериозен проект, по който работят най-добрите дизайнери в Холивуд и това си личи. Наистина е ужасно трудно да направиш тая джунгла и въпреки, че изглежда смотано - евала за това.
На въпроса ти за Спилбърг, след като ми го задаваш, трябва да си сигурен, че ТинТин на Спилбърг се прави по технологията на Камерън. Ти сигурен ли си в това? Аз съм склонен да смятам, че Джаксън използва същата технология (ъпгрейдвана, разбира се), която използва за Конг (http://www.youtube.com/watch?v=IzcgvTg428I), което на практика е това, което Земекис използва и няма нищо общо с точките на Камерън. Камерън използва на практика не performance-capture, а най-обикновен motion-capture и технологично е на нивото на това: http://www.youtube.com/watch?v=sEyFvGXnD7g&NR=1.
Песента на Леона е...ше взема да я пусна, че всякакви думи бледнят.
http://www.youtube.com/watch?v=hFCMvWKr ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=hFCMvWKr ... r_embedded
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
То това е лесно за игнориране, кво ще правим с останалото в тая революция се пита в задачата. Щото... слушайте го тоя... и неговите "цветове":
http://moviescoremagazine.com/2009/11/j ... rview-upr/
Накрая е яко де, дето за малко да каже "Да, за Цимер и конвейрната му компанийка говоря, ама имена няма да споменавам".
http://moviescoremagazine.com/2009/11/j ... rview-upr/
Накрая е яко де, дето за малко да каже "Да, за Цимер и конвейрната му компанийка говоря, ама имена няма да споменавам".
Уффф, грешката моя, АНГЛИЙСКИ! Ще изтрия предния пост
Едит: Не дава да го трия, плс, нека някой админ го махне да не обърква народа. Извинявам се пак, на английски ще е
Едит: Не дава да го трия, плс, нека някой админ го махне да не обърква народа. Извинявам се пак, на английски ще е
Last edited by ifadriana on Mon Dec 07, 2009 5:16 pm, edited 1 time in total.
VMITW!
Очевидно Адриана горе се е поправила и ФИЛМЪТ ЩЕ Е НА АНГЛИЙСКИ в България, интересно как точно не си го разбрал.
Ениуей по темата:
искам да споделя, че целият шум около този филм ужасно започна да ме дразни и ще цитирам моя приятел Ефтим Ганев, който съмъразйна сюжета така:
"Бате, заеби, некви смърфове стрелят с копия по корабчетата от Хейло"
След това започваме леко да спорим, аз споделям:
"Ама то изглежда толкова реалистично, че не можеш да различиш CGI-образите от истинските хора!"
"Можеш, СИНИ СА!"
Та така, аз съм пас засега.
Ениуей по темата:
искам да споделя, че целият шум около този филм ужасно започна да ме дразни и ще цитирам моя приятел Ефтим Ганев, който съмъразйна сюжета така:
"Бате, заеби, некви смърфове стрелят с копия по корабчетата от Хейло"
След това започваме леко да спорим, аз споделям:
"Ама то изглежда толкова реалистично, че не можеш да различиш CGI-образите от истинските хора!"
"Можеш, СИНИ СА!"
Та така, аз съм пас засега.
Така ми се иска Ефо да пише ревюта на филми и сериали, че чак думи не ми достигат! Поне във форумите, ако не в списанието.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Имам, разбира се. Рядко пиша тук нещо, касаещо БГ дистрибуцията, без вътрешно инфо. Разбира се, винаги могат да настъпят промени, но силно се съмнявам да има за кога да променят плановете за такъв рилийз, а и да го дублират за оставащото време, при положение, че дори дъбинг каст се одобрява месеци предварителноSilver wrote: ifadriana, имаш ли инсайд инфо по въпроса?
VMITW!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest