The Talented Mr. Ripley - общо взето не ми хареса. Очаквах нещо по-леко като Хвани ме ако можеш, а то се оказа тежка драма(жанр който не ме забавлява, то не му е и целта). Все пак му пиша висока оценка, защото е много добре направен, изглежда автентичен най-малкото(никоге не съм можел да вникна в психиката на убийците маниаци), а музикалното оформление(и като подбор и като влагане във филма) е страшно атмосферично, не си спомням друг филм с толкова поставена на място музика. Сега отивам да търся приспивната песен от началото на филма.
8/10
The Arrival - Чарли Шийн???
Хвана ми окото заради режисьора на Ридик това филмче и е доста симпатично. Малко прилича на студентска курсова работа, но има нелоша визия, достатъчно смислен(ако ще и клиширан) плот, а и някои доста добри идеи(полянката от началото и баси яката и оригинална бомба
)
7/10
Hugo - много красив и много безинтересен.
7/10
In Time - ех, да имаше още 100 милки бюджет и Мат Деймън в главната роля. Ениуей, не е толкова зле, само ме подразни, че всеки втори кадър беше насочен към нечия ръка, да може хубу да се види часовника. Е добре, разбрах, много е кулл, аре стига толкова.
7/10
The Italian Job - ми не е лош
7/10
The Quiet Earth - бооо
...ооринг. Освен много якия шот нищо не ме впечатли.
6/10
Season of the Witch - от типа филми, които никога не са ме привличали и просто не съм им аудитория. Все пак -
- Spoiler: show
- най-върховно мега якото убиване на Рон Пърлман в историята!
6/10
Immortals - "sad panda.gif" защо бе Тарсеме, а уж ти бях фен. Гледай сега да уклепаш и огледалцето и ще се разделяме с тебе.
Супер смехотворната локация през 3/4 от филма, плота тип made in holywood и сума ти други проблеми, които вече сте разчепкали в темата. Пиша му толкова много единствено заради идеята за финалната битка със слоу моу падането.
Слоу Моу ис тъ пест!!!
6/10
Space Truckers - Космически тираджии, нужно ли е да казвам нещо повече от заглавието. Дръпнах го, защото не мога аз така да оставя да има sci-fi, който не съм гледал.
5/10
Valhalla Rising - не е за мен този филм, не успях да го изтърпя(много рядко ми се случва, по принцип не скипвам никога, но има изключения като това). Няма да го разбера, не си падам по такова изкуство. Peace.
3/10