Morwen wrote: В отговор и на Морви: точно комедиите и ужасите (в тесножанровата си форма) са най-презрените и низки жанрове и е почти невъзможно да съдържат нещо стойностно.
Ще ме прощаваш, но глупости. Това, че ти ходиш само на тъпи комедии и за теб комедия е синомим на Бен Стилър си е лично твой, макар и огромен, пропуск. Има комедии, които са по-големи филми от 90% от твоите области-фаворити.
Ето, дори само горното
твое твърдение доказва, че са по-низши. Щом
най-добрите им представители могат да се мерят само с 90% от редовия екшън боклук, но не и с 10%-те процента качествени филми.
На комедии не ходя
изобщо, не обиждай!

Гледах с охота навремето, когато още имаше добри актьори и сюжети (веднага мога да ти изредя няколко). Ти колко добри комедии от последните 5-10 години би изтъкнала, за да сравним? (без тия на Джъд Апатоу, той е изключение)
Баси, добре че няма ромкомка в анкетата, щеше да изкърти поне 30%.
Morwen wrote:Екшънът и фантастиката е несравнимо по-вероятно да приютят качествен универсален филм просто защото не са жанрове (нямат сюжетни и структурни изисквания). Така че точно те биха били правилният избор в анкетата. И (мело)драмите.
Е, след като влизат в анкета за жанрове, дай им шанса да са жанрове, а? И не, това важи и за комедиите, а и за другите (драмите, най вече), макар че са правени по-малко.
Тва, че някой ги смята за жанрове - или просто повтаря квото е чул, без да се замисли - не означава, че са. Или че терминологията е точна. Ето, идвам аз и посочвам разликата.
Айде да видим колко важи. Що за комедия ще е, ако не пуска майтапи?

И не завършва с хепиенд? Казвам ти само най-базовите задължителни изисквания. Има още десетки. Същото и за ужасите. (Драмите къде ги намесваш, те също не са жанр.)