No Country for Old Men.
No Country for Old Men.
Това е.
От изключително богатата филмография на братя Коен нямам някакви големи фаворити. Да не кажа направо, че Бартън Финк едвам го издържах преди години, а така и не рабрах какво му е толкова култовото на Големия Лебовски, освен очевидното. От друга страна Фарго ми скри топката, макар че никога не се доближих до него пак, а пък благодарение на Прохода на Милър се разви несекващата ми любов към гангстерските сюжети...
"Няма Място за Старите Кучета" (както предполагам ще го преведат като най-после бъде пуснат по кината) е филм, който трябва да гледате абсолютно сами. Това е филмът, в който всяко едно от "комерсиалните" неща, с които сме свикнали в подобното американско кино - надъхваща музика около мъжете, размахващи пистолети; 15-минутна престрелка-кулминация; хепи-енд или поне псевдо-хепи-енд; наличие на някакъв откровено добър герой и прочие, просто ЛИПСВАТ. Също така не си взимайте и пуканки и внимавайте много. Последният филм на братя Коен възнаграждава този, който дори за миг не сваля очи от екрана (особено в последните 30 мин, където ако не сте в час, ще трябва да ходите до FAQ страницата на филма в имдб...). Преди известно време писах в темата "Гледано Напоследък" за това, че не съм виждал по-ЗЪЛ персонаж от полковника в Лабиринтът на Фавна последните години...Ами беше така до вчера. Това, което Хавиер Бардем предлага като актьорска игра в този филм, е най-доброто изпълнение, което аз съм гледал последната година.
Определено намерих филма, за който ще викам с три ръце на Оскарите.
Ще пиша и още когато поне още 1-2 видни съфорумници направят някакво включване тук, май само за Гаро знам, че го гледа.
И изчакайте да го видите, преди да ме флеймите за отделната тема.
От изключително богатата филмография на братя Коен нямам някакви големи фаворити. Да не кажа направо, че Бартън Финк едвам го издържах преди години, а така и не рабрах какво му е толкова култовото на Големия Лебовски, освен очевидното. От друга страна Фарго ми скри топката, макар че никога не се доближих до него пак, а пък благодарение на Прохода на Милър се разви несекващата ми любов към гангстерските сюжети...
"Няма Място за Старите Кучета" (както предполагам ще го преведат като най-после бъде пуснат по кината) е филм, който трябва да гледате абсолютно сами. Това е филмът, в който всяко едно от "комерсиалните" неща, с които сме свикнали в подобното американско кино - надъхваща музика около мъжете, размахващи пистолети; 15-минутна престрелка-кулминация; хепи-енд или поне псевдо-хепи-енд; наличие на някакъв откровено добър герой и прочие, просто ЛИПСВАТ. Също така не си взимайте и пуканки и внимавайте много. Последният филм на братя Коен възнаграждава този, който дори за миг не сваля очи от екрана (особено в последните 30 мин, където ако не сте в час, ще трябва да ходите до FAQ страницата на филма в имдб...). Преди известно време писах в темата "Гледано Напоследък" за това, че не съм виждал по-ЗЪЛ персонаж от полковника в Лабиринтът на Фавна последните години...Ами беше така до вчера. Това, което Хавиер Бардем предлага като актьорска игра в този филм, е най-доброто изпълнение, което аз съм гледал последната година.
Определено намерих филма, за който ще викам с три ръце на Оскарите.
Ще пиша и още когато поне още 1-2 видни съфорумници направят някакво включване тук, май само за Гаро знам, че го гледа.
И изчакайте да го видите, преди да ме флеймите за отделната тема.
Аз от миналата година чакам по-хубав релийз, че имаше само един в замундицата и то доста шитав такъв.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
Ваклия ако не е двд и не е с 5 канален звук филма не го бръсне за слива.
Сега като четох написаното най-горе ме хвана едно съмнение какво точно ще да съм видял в последните 30 минути
Филмът обаче определено е страхотен и ако си го пуснеш лежерно може да не стоплиш някой от връзките и развитието. Аз не разбрах точно какво представляваше оръжието на Бардем? Но освен оръжието, самата личност на лошия зъл беше много впечатляваща, защото единствената, при това не много сериозна, методичност която можеш да видиш у него е идеята: да избием всички замесени. И осъществява начинанието си с такова респектиращо постояноство и упоритост, че само с появяването си вече те кара да отметнеш поредната жертва. Аз видях мрака в очите му!
Сега като четох написаното най-горе ме хвана едно съмнение какво точно ще да съм видял в последните 30 минути

DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE
Ето ти линка към FAQ-a от имдб, там се отговарят всички наболели въпроси на невнимавалите, включително и оръжието, което де факто той след първите 10 минути ползва почти само за избиване на ключалки на врати:
http://www.imdb.com/title/tt0477348/faq
И се надявам да си отишъл да си вземеш Кръстника и Инди - бтв това.
http://www.imdb.com/title/tt0477348/faq
И се надявам да си отишъл да си вземеш Кръстника и Инди - бтв това.
Филмът наистина е много оригинален – нещо средно между трилър и гангстерски уестърн в наши дни, само че с много умно и неочаквано заснети сцени и страхотни диалози. Много харесвам как братята Коен хващат някой напълно напретенциозен жанр (сюжет) с нулеви индикации за идейност и го обръщат с хастара навън. Беше изненадващо как моментите, в които примерно героят Х се придвижва от т. А до т. Б в продължение на 10 минути, всъщност изобщо не натежават с бавността си, а напротив – повишават напрежението и интензивността на филма. Заедно с много добрата камера (гледах го на 42 инчов телевизор и пак ме е яд, че не беше на голям екран).
Не ми харесаха две неща. Първо филмът се мъчеше да се нагажда към заглавието си, проблем, който липсва в книгата, предполагам. По тая причина имаше три-четири абсолютно не на мястото си моменти в сюжетно отношение. Второто нещо е пак свързано с тези няколко момента. Добре имали са някаква цел, сложили са ги, но можеха да са по-малко двусмислени...В смисъл, на фона на целия “внимавай, да не изпуснеш нещо решаващо” подход, тези напълно не връзващи се сцени мен буквално ме хвърлиха в научната фантастика. След края на филма върнах около 5 пъти всяка една и в рамките на 15 минути сътворих около 5 фантастични теории, за да намеря логично обяснение. На второ гледане стигнах до извода, че такова обяснение всъщност няма и просто филмът се мъчи да изглежда още по-задълбочен и емоционален. Нещо, от което нямаше нужда, защото си беше достатъчно такъв. Както и да изглежда адекватен на заглавието си. Така в един момент ми заприлича на новите български филми, дето се пънат да изкажат всички световни проблеми, ама не знаят как. Хиберболизирано сравнение, разбира се.
Не ми харесаха две неща. Първо филмът се мъчеше да се нагажда към заглавието си, проблем, който липсва в книгата, предполагам. По тая причина имаше три-четири абсолютно не на мястото си моменти в сюжетно отношение. Второто нещо е пак свързано с тези няколко момента. Добре имали са някаква цел, сложили са ги, но можеха да са по-малко двусмислени...В смисъл, на фона на целия “внимавай, да не изпуснеш нещо решаващо” подход, тези напълно не връзващи се сцени мен буквално ме хвърлиха в научната фантастика. След края на филма върнах около 5 пъти всяка една и в рамките на 15 минути сътворих около 5 фантастични теории, за да намеря логично обяснение. На второ гледане стигнах до извода, че такова обяснение всъщност няма и просто филмът се мъчи да изглежда още по-задълбочен и емоционален. Нещо, от което нямаше нужда, защото си беше достатъчно такъв. Както и да изглежда адекватен на заглавието си. Така в един момент ми заприлича на новите български филми, дето се пънат да изкажат всички световни проблеми, ама не знаят как. Хиберболизирано сравнение, разбира се.
- Spoiler: show
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Гледах го. Ей така съм ->>>
Страхотен. Кормак Макарти трябва да е невероятен разказвач, и преди бях решил да пробвам нещо негово, но сега вече си го поставям в списъка със задължителни автори. Филмът, доколкото разбрах, следва доста плътно книгата и ефектът определено е постигнат. Към края ми влезе под кожата и за малко ме стресна на много по-дълбоко ниво, отколкото бих се изплашил от който и да е хорър роман или филм. Затова и



Страхотен. Кормак Макарти трябва да е невероятен разказвач, и преди бях решил да пробвам нещо негово, но сега вече си го поставям в списъка със задължителни автори. Филмът, доколкото разбрах, следва доста плътно книгата и ефектът определено е постигнат. Към края ми влезе под кожата и за малко ме стресна на много по-дълбоко ниво, отколкото бих се изплашил от който и да е хорър роман или филм. Затова и
- Spoiler: show
Така де, нямах предвид, че трябва да се добавя кой знае колко история към образа, а по-скоро още няколко подсказки за мотивацията и миналото му, понеже на мен лично ми се видя герой с още по-голям потенциал от демонстрираното. Но, както писах, може би не съм гледал достатъчно съсредоточено, за да уловя нужните реплики, които може да са били и от по един ред. Доколкото разбрах от уикипедия, в книгата неговата гледна точка е от първо лице и май наистина има доста повечко детайли относно мотивацията му, но при преминаване от книга към филм е нормална подобна загуба. А и така също е достатъчно силен образ.
Прочетох фак-а, як е верно. Най-малкото съм доволен, че съм зацепил почти всичко както си трябва
Прочетох фак-а, як е верно. Най-малкото съм доволен, че съм зацепил почти всичко както си трябва

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests