Hellgate: London - hack and slash revised:)
Moderator: AlDim
Hellgate: London - hack and slash revised:)
Играта най-после излиза на 31ви октомври, с други думи след около 10тина дни. Реших да пусна отделна тема, защото това не е игра, която повечето от вас няма да могат да играят или ще ви трябва супер компютър, за да я пуснете. След като тръгна на Гаро на древната машина, значи ще тръгне навсякъде:)))).
Кратко инфо за Hellgate: London за незапознатите : Действието се развива 25 години напред в бъдещето, когато Адът решава да инвейдне нашия свят full-scale. Играта е правена от Flagship Studios, които са най-готините хора, отцепили се от близард преди въпросните да потънат на дъното на комерса с УоУ и експанжъните му, най-важният от който е Бил Роупър, който би трябвало да ви е познат. Жанрът е добре познатият на много от нас, загубили безсънни нощи с Диабло 2, хак енд слаш - колите, изпълнявате някакви куестове сложени там протоколно, събирате предмети, колите, качвате нива, колите, научавате нови умения, колите. Не знам точно колко класа ще има достъпни в цялата игра, но май бяха около 5. Играта е 3рд пърсън, когато се биете с меле оръжия и ФПС, когато сте с пушка/пистолет.
Кратките впечатления на Гаро Марукян и Никола Белев от демото може да прочетете в постовете по-надолу, ако админите са така добри да ги преместят.
Линк за демото: http://arenabg.com/details.php?id=c4463 ... d65a3dc63c
Пак повтарям - първата игра с убитото лого "геймс фор уиндоус" за която наистина ми пука:).
Кратко инфо за Hellgate: London за незапознатите : Действието се развива 25 години напред в бъдещето, когато Адът решава да инвейдне нашия свят full-scale. Играта е правена от Flagship Studios, които са най-готините хора, отцепили се от близард преди въпросните да потънат на дъното на комерса с УоУ и експанжъните му, най-важният от който е Бил Роупър, който би трябвало да ви е познат. Жанрът е добре познатият на много от нас, загубили безсънни нощи с Диабло 2, хак енд слаш - колите, изпълнявате някакви куестове сложени там протоколно, събирате предмети, колите, качвате нива, колите, научавате нови умения, колите. Не знам точно колко класа ще има достъпни в цялата игра, но май бяха около 5. Играта е 3рд пърсън, когато се биете с меле оръжия и ФПС, когато сте с пушка/пистолет.
Кратките впечатления на Гаро Марукян и Никола Белев от демото може да прочетете в постовете по-надолу, ако админите са така добри да ги преместят.
Линк за демото: http://arenabg.com/details.php?id=c4463 ... d65a3dc63c
Пак повтарям - първата игра с убитото лого "геймс фор уиндоус" за която наистина ми пука:).
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
Не видях къде са уейпойнтовете? В смисъл видях къде са в основната база като отправна точка, но май в самите зони от демото нямаше нали? Не че бяха толкова големи, че да е нужно да има, просто питам за идеята. До колкото видях в пушкалата има до 3 различни слота за упгрейди с различни видове екстри (като сокети в Диабло).
Иначе има доста яка атмосфера, оловно небе с летящи кораби с пипала по тях, дано да има нива на трудност. Това в дясно долу на екрана май са ти резистите? Не съм разгледал всичко по героя като менюта и статистики, но ми се струва доста богато за настройване.
Иначе има доста яка атмосфера, оловно небе с летящи кораби с пипала по тях, дано да има нива на трудност. Това в дясно долу на екрана май са ти резистите? Не съм разгледал всичко по героя като менюта и статистики, но ми се струва доста богато за настройване.
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE
Разгледай смело - има маса резисти като в уоу, уейпоинотове освен главния няма в демото, доста е орязана работата за съжаление. Иначе ще има оръжия и с по над 3 слота за ъпгрейд, аз веднъж уцелих меч с 4 в магазина.
Небето наистина е омфг.
За нивата на трудност да се надяваме, че можем да сме сигурни, и дамата ни мързи да се ровим из превюта като гледам:).
Небето наистина е омфг.
За нивата на трудност да се надяваме, че можем да сме сигурни, и дамата ни мързи да се ровим из превюта като гледам:).
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
Ох, пуснах си Хелгейт Лондон и ми върви
Както каза Никола, баш ВоВ в сингъл във футуристичен свят! Много съм доволен, че моята щайга все още може да подкара това онова, а точно тази игра не съм вярвал, че ще видя на пс-то. Принципно може да изглежда досадна и циклична, но е точно като за мен
Чакам цялата с нетърпение и надушвам, че ще се ЦИКЛИ 
А да, и играта е яка принципно




А да, и играта е яка принципно

DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE
Играта е брутално добра. И да, това напук на дървената графика на терена (но страхотна такава на гадини, персонажи, брони и оръжия), очукания геймплей в началото (от който след 15 мин не можеш да се откачиш) и клишираната атмосфера (от която ме хвана страх по едно време...). Фактите са следните - за пръв път от месеци насам седях 2 часа и половина на компа си БЕЗ ДА СТАНА дори до тоалетна.
Очаквам Хелгейта с огромно нетърпение, дано бъде новият наистина ГОЛЯМ Хак енд Слаш т.е. дано има много нива, много трудности, много предмети и много разнообразие. Култовите РТС-мини игри няма да ги споменавам:).
Очаквам Хелгейта с огромно нетърпение, дано бъде новият наистина ГОЛЯМ Хак енд Слаш т.е. дано има много нива, много трудности, много предмети и много разнообразие. Култовите РТС-мини игри няма да ги споменавам:).
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
И аз се пуснах с хънтър и като купиш голямата пушка за 500 кинта май беше става доста лесно, мрат като кучета дори и най-големите. Не мога да разбера обаче, като изпълня куестовете и в един момент спират да дават нови в изходната точка и това краят на демото ли е или се ходи някъде още? Иначе умението с безразборната стрелба е доста глупаво, за разлика от това, с което почваш.
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE
Напротив, бате, просто не си свикнал да мислиш като в УоУ:). Пусни рапид файъра като имаш примерно 4-5 гадини точно пред теб и гледай какво става:))))).Bat Garo Still Rots wrote:И аз се пуснах с хънтър и като купиш голямата пушка за 500 кинта май беше става доста лесно, мрат като кучета дори и най-големите. Не мога да разбера обаче, като изпълня куестовете и в един момент спират да дават нови в изходната точка и това краят на демото ли е или се ходи някъде още? Иначе умението с безразборната стрелба е доста глупаво, за разлика от това, с което почваш.
Иначе да, в момента в които изпълниш всички куести и минеш и последната зона където са лвл 5 гадинките (там има само един уникален демон дето фейзва) и това е краят, от там нататък няма накъде повече да се ходи. Като отвориш портата към Ковънт Гардън има още две зони и това е. Малко тъпо са го отцепили, ама това си е демо.
Бтв Блейдмастъра като вземе дуал-вийлд става баси грозното:)))).
излиза на 31ви октомври и според мен определено заслужава отделна тема!
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
А не ти ли се струва, че зоните са леко еднообразни? Само аз ли имах чувството, че са точно 2 вида (една подземна и една градска) и циклиш в техни леко модифицирани варианти. Иначе демона накрая беше много лесен с пушка, просто в открити пространства и залегнал трудно можеш да умреш. Сигурно цялата игра ще е по-разнообразна като нива и т.н. И не разбрах тези модификации, които слагаш в оръжията...не се продават, а не ми падна и нито едно...Играта е леко бъгава, защото на няколко пъти героят ми отказваше да спре да стрела, докато не му махна оръжията. Човек доста бързо се ориентира с зумващият се мини мап + проследяване на куестове, това също е яко. Предполагам, че у вас героят ти изглежда яко, защото при мен е бая ръбест, ама на средни настройки без никакви екстри май е нормално. Определено ще я изиграя довечера и с блейд-а. А УоУ мисленето никога не съм го имал
Аз съм снайпер тип...седя си леко в далечината, спотвам гадините с пушкалото и ги свитвам преди да разберат какво става 


DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE
Чупиш оръжията като задържиш десен бутон и избереш "dismantle" от меню-то и така падат, после отиваш в града и ги ъпгрейд с машинката, знаеш я.И не разбрах тези модификации, които слагаш в оръжията...не се продават, а не ми падна и нито едно...
Иначе - съгласен за нивата, но поне са рандъм генерирани като в Д2 освен това едва ли ще са само тези видове. Но не забравяй че атмосферта за постапокалипсис е доста добре напипана и няма толкова как да изглежда различно. Във Фолаут има сигурно 10 уникални сгради на кръст за цялата игра например, което не прави играта по-малко гениална.
Правя отделна тема, тази игра го заслужава напълно. ИСКРЕНО МОЛЯ НЯКОЙ АДМИН да премести моите постове и тези на Гаро там. Мерси предварително.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Значи проверих и е както си мислех, че бях запомнил - избор между три фракции, всяка с по два отделни класа. И бтв над 240 различни скила общо в цялата игра омфг....Това за 6 класа е МНОГО.
И още нещо - определено ще трябва да я боцкаме оригинална:
И още нещо - определено ще трябва да я боцкаме оригинална:
И още нещо - Гаро говори после за клиширани куестове, баце (не че куестовете имат каквото и да е значение в подобна игра, но все пак):Roper also confirmed details for the game's much-discussed paid subscription service, which will eventually offer new content to players in the form of new items, new quests, and even new playable character classes. However, the game will be fully playable in single-player, as well as online, without any need for players to sign up. The Flagship chief also confirmed that players who purchase the game but do not subscribe to its monthly service will be able to play online with paying subscribers with no restrictions, as well as form adventuring parties online. Roper said that the studio "remains committed to giving people a great experience right out of the box." From what we've seen, with the huge depth that Hellgate: London's weapon, character, and random level systems will offer, players should get plenty of bang for their buck.
The Mind of 314, as you can probably guess, is the mind quest. Basically, you'll need to delve into the mind of Lucius Aldin, a character in the game, to deal with his ego. This involves a bit of magic, but in a game featuring demons and portals to hell, a trip inside someone's brain isn't much of a stretch. Once there, you'll find yourself traveling along the synapses of his brain, which look like an organic tunnel, though one that's full of spectral defenders that you must defeat. As with the rest of Hellgate, you can't go 50 feet without encountering more bad guys to kill, so you have to slowly advance your way into the center of the brain. Once there, you'll see the Mind of 314, a shimmering figure that you must defeat. Do so and it's not over yet, though, as the mind splits into beings--and no, they aren't the id, the ego, and the superego. Instead, you get spectral representations of each of the three primary professions in the game. There is a templar, the melee specialist; a cabalist, which is sort of a witch or warlock; and the aforementioned hunter. You must find and defeat each of them in order to accomplish the quest.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest