
От всичко на всичко половин час игрово време, демото е просто убиец. Толкова свобода на действие не съм виждал досега в игра от 1-во лице: кеф ти да вършееш из нивата като мелачка, кеф ти да снайпиш врага отдалеч с лък или магия, или да се правиш на Гарет и да се провираш из сенките, дебнейки за долен удар в гъз... гърба. Околната среда можеш да използваш по страшно много начини, които правят преиграването дори на едно елементарно меле интересно. Пример: стена, на която е облегната бата с големи метални шипове. Край нея на от време на време минава патрул. Можеш да го пребиеш с бой, или да го отстреляш лъка, или да го мазнеш с магия. Но можеш и да се засилиш към него, докато не те очаква, да го ритнеш така, че да се нахака в шиповете, и докато лежи замаян, да го довършиш с меча. Или да вземеш стоящото наблизо празно буре, да го метнеш по гада, и да го заковеш между бурето и шиповете, като с това го приключиш окончателно. Или пък да метнеш шишенце с масло от лампа по пътя му, и докато той се хлъзга в него, да го подпалиш с магия. Изобщо възможностите за използване на околната среда са огромни, шапка им свалям на програмистите и дизайнерите.
Енджинът е доста оптимизиран, графичните благинки се държат като цяло добре на моята машина (АМД 64 3000+ с GeForce6600GT със 128 меги памет), но играта ми се видя много неоптимизирана откъм използването на памет. Имам една гига RAM, а след 15-ина мин игране Уиндоус-а почва да пищи, че му свършва виртуалната памет, която при мен е 512 меги - т.е. това сравнително краткото ниво на демото гълта към гига и четвърт, което е адски много според мен. Надявам се в окончателната версия този проблем да се оправи.