Dark Mesiah of Might and Magic

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Post Reply
User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Dark Mesiah of Might and Magic

Post by termit » Wed Oct 04, 2006 3:43 pm

Преди известно време изиграх демото, и мога да кажа само едно нещо: ИСКАМ ПЪЛНАТА ВЕРСИЯ! Даже смятам да си я купя оригинална, щом излезе и пуснат първата голяма кръпка :wink:
От всичко на всичко половин час игрово време, демото е просто убиец. Толкова свобода на действие не съм виждал досега в игра от 1-во лице: кеф ти да вършееш из нивата като мелачка, кеф ти да снайпиш врага отдалеч с лък или магия, или да се правиш на Гарет и да се провираш из сенките, дебнейки за долен удар в гъз... гърба. Околната среда можеш да използваш по страшно много начини, които правят преиграването дори на едно елементарно меле интересно. Пример: стена, на която е облегната бата с големи метални шипове. Край нея на от време на време минава патрул. Можеш да го пребиеш с бой, или да го отстреляш лъка, или да го мазнеш с магия. Но можеш и да се засилиш към него, докато не те очаква, да го ритнеш така, че да се нахака в шиповете, и докато лежи замаян, да го довършиш с меча. Или да вземеш стоящото наблизо празно буре, да го метнеш по гада, и да го заковеш между бурето и шиповете, като с това го приключиш окончателно. Или пък да метнеш шишенце с масло от лампа по пътя му, и докато той се хлъзга в него, да го подпалиш с магия. Изобщо възможностите за използване на околната среда са огромни, шапка им свалям на програмистите и дизайнерите.
Енджинът е доста оптимизиран, графичните благинки се държат като цяло добре на моята машина (АМД 64 3000+ с GeForce6600GT със 128 меги памет), но играта ми се видя много неоптимизирана откъм използването на памет. Имам една гига RAM, а след 15-ина мин игране Уиндоус-а почва да пищи, че му свършва виртуалната памет, която при мен е 512 меги - т.е. това сравнително краткото ниво на демото гълта към гига и четвърт, което е адски много според мен. Надявам се в окончателната версия този проблем да се оправи.
Elves dig rocket launchers.

User avatar
CruelGoblin
E'lir
Posts: 160
Joined: Tue Sep 05, 2006 9:41 pm
Location: Far away from any living creature

Post by CruelGoblin » Wed Oct 04, 2006 8:10 pm

дам и аз съм чувал че е много брутална...може да си я взема да я поцъкам...

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Wed Oct 04, 2006 9:59 pm

Да, демото беше къртещо (къв половин час обаче, има-няма 15 минути).
Предишната игра на тия пичове от Arkane Studios беше Arx Fatalis - адски идейна, но много подценена и пренебрегвана. Сега обаче се задава големия джакпот :D
Image

User avatar
ELDEST
Smallfolk
Posts: 7
Joined: Thu Feb 15, 2007 10:00 am

Post by ELDEST » Thu Feb 15, 2007 11:29 am

Превасходна игра

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9061
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Feb 15, 2007 3:22 pm

Всъщност рядко тъпа, излишно тежка и много бъглива. А да и остро посредствена.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20425
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Feb 15, 2007 4:51 pm

Бе не звучи зле, аз възлагам са известни надежди д аподкарам довечера тва http://www.silverfall-game.com/en/news.php
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Thu Feb 15, 2007 5:34 pm

Аз лично я врътнах ноември месец. Като верен фен.

М-да, ако продължават в тази посока май няма да съм верен фен повече :D . Драконът е много прав в оцвенката си - излишно тежка, много бъгава (особено 3-то ниво май беше - онова, в което гониш гоблина по покривите. Така и не можах да го мина без да "полетя" с "no clip".) И от плоска, по-плоска. Да имаше поне на едно място някакво разделяне на куестовете, е тъй на, за цяр. Опа, излъгах след като убиеш Супер Лошия има: да цъкнеш на олтар А или да минеш по един мост и да цъкнеш на Олтар Б. Е и това ако не е разклонен геймплей! :D Пак Опа! Можеш да си останеш с демона в теб или да се изплакнеш в осветената локва в и да разкараш демона. :o Смех!!!
Два дни безмислено махане с меча и си готов. Два - три скока, ако не увиснат текстурите. Толкоз. Кво толкова го хвалиха този нов формат, не разбрах. Можело да се използва всичко в интериора за да размазваш гадовете, различни имюни имало - грънци :D че кой не знае че на трол с огън правиш повече щети :D
Мога да напиша още 2-3 странички в този стил, ма няма смисъл. Ако имате 2-3 излишни свободни дни и не се уморявате да цъкате с мишката - дерзайте. За мен лично беше голямо разочарование!

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Thu Feb 15, 2007 5:36 pm

Пак Опа! като минете играта се пригответе за 30 мин. credits 8-)

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Thu Feb 15, 2007 5:40 pm

Играта има своя чар, още повече ако човек я приеме като безмозъчен екшън.

Битките и отчасти левел дизайна са брутални.

И има доста препратки към Arx Fatalis :thumbsup:
Image

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests