Стига бе?! Имам ли верно толкова пари за теглене?!! Де ги? Дайййй!Moridin wrote:You're now officialy an elan. Congratulations! Please, call at 505-050-505 to receieve your award and diploma. A small fee of 999$ will be held off your supplied bank account, for the arrangings of the diploma and the little red fish that comes with it.сори, бро
I, Robot
And you can't dance with a devil on your back...
Накрая го дочаках и аз на кино, и какво да ви кажа - забавлявах се искрено. Смях се с глас през половината време на прожекцията. Най-хубавото нещо в филма си е Уил Смит, шапката му и лафчетата. Това го заявявам съвсем сериозно. Останалото е сбиршина от клишета и не особено интересен екшън.
И за мен няма нищо общо с духа на Азимовите разкази и романи. Само няколко примера:
- роботите са приети навсякъде и всички без един човек напълно им се доверяват и ги приемат - WTF?
- тези ужасно раздвижени и човекоподобни лица на роботите бяха в пълно противоречие с моята представа за тях
- развръзката, каквото и да разправя Роланд, хич не ми връзваше с книгите
- малоумната хубавица няма АБСОЛЮТНО нищо общо със Сюзан Келвин от книгите
И т.н., т.н., не ми се изброява.
Но просто гледката как роботите скачат и се захващат по разни стени почти като Spiderman наистина ще я помня дълго, такъв смях.
И за мен няма нищо общо с духа на Азимовите разкази и романи. Само няколко примера:
- роботите са приети навсякъде и всички без един човек напълно им се доверяват и ги приемат - WTF?
- тези ужасно раздвижени и човекоподобни лица на роботите бяха в пълно противоречие с моята представа за тях
- развръзката, каквото и да разправя Роланд, хич не ми връзваше с книгите
- малоумната хубавица няма АБСОЛЮТНО нищо общо със Сюзан Келвин от книгите
И т.н., т.н., не ми се изброява.
Но просто гледката как роботите скачат и се захващат по разни стени почти като Spiderman наистина ще я помня дълго, такъв смях.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Ми знаеш кво :) Гледай си работата. Ма мноу яко си я гледай. А дето на тебе не ти пасвали на концепцията роботските лица най-вече :)
Отиде да го гледаш, за да не ти хареса, и не ти е харесал. Голямо постижение, ма поне сигурно е удовлетворяващо.
Деца...
Отиде да го гледаш, за да не ти хареса, и не ти е харесал. Голямо постижение, ма поне сигурно е удовлетворяващо.
Деца...
And you can't dance with a devil on your back...
Общо взето от Азимов бяха взаимствани само трите закона на роботиката и няколко имена. От там нататък беше направено холивудски. Обаче на мен ми хареса. Може би защото не беше чак толкова наблегнато на екшъна, колкото се очакваше от филм с (пфу) Уил Смит. И нещата си имаха логика, макар да не следваше онази на разказа, който се пише първоизточник на сценария. Пък лицата точно си бяха много добри:Р
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Хехе дет се вика смех ....Morwen wrote:.... Може би защото не беше чак толкова наблегнато на екшъна, колкото се очакваше от филм с (пфу) Уил Смит. ....

Та викаш битките с роботите в тунела не било екшън, разрушаването на къщата също, битката със Сони също и т.н и т.н.... та кое не било екшън в стил У.С.?
Който и филм на У.С. да вземеш е все същото количество екшън ... просто човека това си може ...

ЕЕЕ значи едно си баба бае едно си знае...Roland of Gilead wrote:Всъщност са взаимствани маса идеи от цялото творчество на Азимов, ма трябва да не си заслепен елитарен хейтър, за да ги видиш.

Айде посочи 5 идеи като си толкова отворен и незаслепен лавър...

Last edited by mitkohr on Tue Sep 21, 2004 7:27 pm, edited 1 time in total.
'псулютно, Дем! Както бях споменала във връзка със случая, филмът е сбит преразказ на оня топик "Повече от намколко си неща дет трябва да ги знаем за киното". 90% от клишетата в него се бяха наместили във филма удобно като катеричка в хралупа!Най-хубавото нещо в филма си е Уил Смит, шапката му и лафчетата. Това го заявявам съвсем сериозно. Останалото е сбиршина от клишета и не особено интересен екшън.
Рол, съвсем сериозно и отговорно си заявявам, че филмът ми хареса, доста приятно развлечение и отмора. Ама няма нищо общо с моята представа за света на Азимов. Аз и не очаквах да има...
Нулевият закон всъщност никъде не е споменат като такъв филма, а и между това, което правят Данил и Жискар и грубия бунт и световен преврат има доста голяма и ключова разлика, поне за мен.
Нулевият закон всъщност никъде не е споменат като такъв филма, а и между това, което правят Данил и Жискар и грубия бунт и световен преврат има доста голяма и ключова разлика, поне за мен.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Значи, за изброяването на Азимови идеи:
Нулевият закон. Това колко общо имало и колко е опошлено не го коментирам - тва е холивудско кино, трябва да могат да го гледат американци. Това не му пречи обаче да я използва тази идея. Ся, че Данийл и Жискар са пацифисти и мекушавци не пречи да има и друга гледна точка :р
Поведението на Келвин. Ше си гледате всички работата, точно такава е в книгата. Единствено възрастта и това, че е привлекателна, е разликата. Е, и е малко по-миличка като поведение, а не студена злобн кучка, не мога да не призная. Че се размахва в екшън-сцени не го броя, щото в крайна сметка Азимов просто не я е показвал в такава светлина. От друга страна вкопчването й в роботската идея. Това, че не просто смята роботите за полежни, а *има нужда* да вярва в безопасността им. Логичното й мислене, което я превръща почти в машина на моменти (начални моменти, ся, очевидно като имаме момченце и момиченце в такава история и единият е аутистче, другият трябва с много солидна доза пичовост да го излекува).
Поведението на роботите в склада, където новите нестори ги трошаха. Да, това някой ще го причисли към "само трите закона дето ги имаше", обаче на мен ми беше изключително Азимовско. Роботите, които се нахвърлят срещу опасността за човека инстинктивно, като природна сила, без изобщо да ги е еня за самите тях и без никой да им заповядва.
Омразата на Уили към машините. Именно това, което спъваше повечето хора в книгите за Илайджа Бейли, а тук на никого, освен на него не пречи, чувство на страх от логичната машина, която няма сърце и душа.
Ок, до 4 ги докарах. Но за мен тези дреболийки изграждаха цялата атмосфера на филма, придаваха му азимовостта, дето толкова ви липсва на всички. Да, естествено, че е екшън. Защо не? Щото при Азимов никой никого не наранява, освен случайно или много тайно, че да го разкрият детективите накрая и като в Скуби Ду да си каже, че щял да се измъкне, ако не били гадните хлапета? Ми на мен не ми пречи да е екшън. В 2035-а е, а не в 1995-та? Ау, ужас! Има бързи коли може би? Това ли е проблемът? Прилича на Специален Доклад с пътно-транспортната си система? Ми случва се. Думичката "осъвременяване" говори ли ви нещо? Или дайте и да измрънкаме, че в лабораторията на Келвин нямаше перфоленти и лостове, а? А и тва с клишетата. Изобщо не са толкова много, човек ако почне се лови за всяка глупост, сигурно и в "Полет над кукувиче гнездо" ще ги намери. Ама филмът пак е гениален. Ок, този не е, ама пък си държа, че е дълбоко по Азимов. Нека съм кво беше там, бабата, дето едно си знаела. Поне за тва не съм хейтър.
Нулевият закон. Това колко общо имало и колко е опошлено не го коментирам - тва е холивудско кино, трябва да могат да го гледат американци. Това не му пречи обаче да я използва тази идея. Ся, че Данийл и Жискар са пацифисти и мекушавци не пречи да има и друга гледна точка :р
Поведението на Келвин. Ше си гледате всички работата, точно такава е в книгата. Единствено възрастта и това, че е привлекателна, е разликата. Е, и е малко по-миличка като поведение, а не студена злобн кучка, не мога да не призная. Че се размахва в екшън-сцени не го броя, щото в крайна сметка Азимов просто не я е показвал в такава светлина. От друга страна вкопчването й в роботската идея. Това, че не просто смята роботите за полежни, а *има нужда* да вярва в безопасността им. Логичното й мислене, което я превръща почти в машина на моменти (начални моменти, ся, очевидно като имаме момченце и момиченце в такава история и единият е аутистче, другият трябва с много солидна доза пичовост да го излекува).
Поведението на роботите в склада, където новите нестори ги трошаха. Да, това някой ще го причисли към "само трите закона дето ги имаше", обаче на мен ми беше изключително Азимовско. Роботите, които се нахвърлят срещу опасността за човека инстинктивно, като природна сила, без изобщо да ги е еня за самите тях и без никой да им заповядва.
Омразата на Уили към машините. Именно това, което спъваше повечето хора в книгите за Илайджа Бейли, а тук на никого, освен на него не пречи, чувство на страх от логичната машина, която няма сърце и душа.
Ок, до 4 ги докарах. Но за мен тези дреболийки изграждаха цялата атмосфера на филма, придаваха му азимовостта, дето толкова ви липсва на всички. Да, естествено, че е екшън. Защо не? Щото при Азимов никой никого не наранява, освен случайно или много тайно, че да го разкрият детективите накрая и като в Скуби Ду да си каже, че щял да се измъкне, ако не били гадните хлапета? Ми на мен не ми пречи да е екшън. В 2035-а е, а не в 1995-та? Ау, ужас! Има бързи коли може би? Това ли е проблемът? Прилича на Специален Доклад с пътно-транспортната си система? Ми случва се. Думичката "осъвременяване" говори ли ви нещо? Или дайте и да измрънкаме, че в лабораторията на Келвин нямаше перфоленти и лостове, а? А и тва с клишетата. Изобщо не са толкова много, човек ако почне се лови за всяка глупост, сигурно и в "Полет над кукувиче гнездо" ще ги намери. Ама филмът пак е гениален. Ок, този не е, ама пък си държа, че е дълбоко по Азимов. Нека съм кво беше там, бабата, дето едно си знаела. Поне за тва не съм хейтър.
And you can't dance with a devil on your back...



Я пак прочети какво точно е написалMarfa wrote:![]()
![]()
Ще ме извиняваш, ама това за бабата за себе си го говориш:Р Филмът бил гениален... Стегни се ве, момче! Това е клише! Има си всичките характеристики на средното клише! Историята е клиширана, персонажите са клиширани, поведението на героите е клиширано, единственото новаторско е идеята на Азимов за законите. Но това чак да прави филма гениален - еми не, не го прави... бабче:РРРР

и след това:Ок, този не е, ама пък си държа, че е дълбоко по Азимов.
Нещо май за друг филм иде реч...
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
- Ambartanen
- Arcanist
- Posts: 992
- Joined: Mon Mar 15, 2004 6:45 pm
Същата е. Има разлики, например очовечаването й с времето, което поне в сборника на Азимов не става. Но студенината и логичността си ги имаше, в началото докато развеждаше Уили из комплекса и още известно време. Загрижеността й беше обаче изобщо не като на останалите. Граничеше с истерия. В сцената в дома й, когато той влезе след като строителният робот мина през къщата на Ланинг с него вътре. Тогава си личеше колко отчаяно е вкопчена в желанието си роботите да са безопасни. Личеше си, че едва ли не целият й живот се крепи на тази вяра и че съзнава, че разклати ли се, самата тя ще рухне.
Марф, следващия път вместо се излагаш с насилена подигравателност, чети верно по-внимателно.
Марф, следващия път вместо се излагаш с насилена подигравателност, чети верно по-внимателно.
And you can't dance with a devil on your back...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests