Page 48 of 447

Posted: Thu Oct 08, 2009 10:41 pm
by passer-by
Тони, отдавна вече блестиш тук по дифолт, та давай смело. :)

А и както отбеляза Симеон по друг повод, темата е "Споделете", а не "Загатнете". :P

И кво значи?

Posted: Thu Oct 08, 2009 11:51 pm
by Vivian
passer-by wrote:Тони, отдавна вече блестиш тук по дифолт, та давай смело. :)

А и както отбеляза Симеон по друг повод, темата е "Споделете", а не "Загатнете". :P

И кво значи?
Мерси. :) Имаш ЛС.

Posted: Fri Oct 09, 2009 8:29 am
by Moridin
Бесен съм на абв, които някак са успели да ми гътнат акаунта с всичките (ДОСТА) писма в него.

Да, оказа се, че в общите им условия (който не е много ясно колко пъти е променян откакто аз съм се регистрирал, без уведомление на потребителите) пише, че имат право да дезактивират и зачистят акаунта след 90 дни неупотреба. В чужбина използвах преференциално гмейл поради приликата на адреса с името ми, което не виждам по какъв начин означава, че искам да ми се изтрие цялата комуникация от други клиенти. Наистина най-малкото 3 месеца неактивност за мен са абсурдно малко време.

И елементарна коректност изисква да изпратят писмо на алтернативен и-мейл с предупреждение, както правят ВСИЧКИ баси, и хостинг компании, и други уеб-мейл услуги.

Нема бате. Опитах се съвсем учтиво да ги помоля да видят дали не може да се възстанови нещо от бекъп. Даже не ми обърнаха внимание, само ми цитираха въпросния член.

Не смятам повече да им ползвам услугите, но го намирам определено за неадекватно и цинично поведение специално начина, по който отговарят напълно неебателно и без никаква нотка на съжаление, че така е станало, един вид "абе кво ме занимаваш с присъствието си бе"

деба

Posted: Fri Oct 09, 2009 9:05 am
by Interpreter
Тъкмо и аз се канех да питам за абв-то. Моя не са го затрили, но откакто го префасонираха нещо, не може да се запомня името на акаунта и паролата. Знае ли някой дали може да се оправи това?

Posted: Fri Oct 09, 2009 9:45 am
by thunder
Xellos wrote:Да бе. Ми не са хич малко по моя маршрут, са като за последно са изпълзели отнекъде и напъват ли напъват на тия двуколесни миксери се едно са на пистата. Колоездачите кротко си карат по борис 3 тия ще им фръкнат каските по паветата ма шпорат с 50. Един веселяк караше 1 от тия 4колките за на село дет са баш на красно село по булеварда тия дни, нема каска нема нищо.
Уф тези с АТВ-тата как ги мразим... Не знам къде ги мразим повече - в града или в планината

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:23 am
by Morwen
Жоро, не знам, но така както го описваш изглежда като че ли не си ползвал мейла и повече от три месеца... Хостинг компаниите си правят труда, щото си им платен клиент, нали, но на мен пощенски кутии са ми затривали без предупреждение както в абв и мейл.бг, така и в яху... Не че е честно, но аз съм останала с впечатлението, че това е практиката навсякъде.

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:24 am
by Dreamfall
зарязаха ме. ама окончателно окончателно. още се чудя това дали е лошо или е добре (защото съм се отървал от драмата и от "сигурна съм"/"не съм сигурна").

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:38 am
by Moridin
Morwen wrote:Жоро, не знам, но така както го описваш изглежда като че ли не си ползвал мейла и повече от три месеца... Хостинг компаниите си правят труда, щото си им платен клиент, нали, но на мен пощенски кутии са ми затривали без предупреждение както в абв и мейл.бг, така и в яху... Не че е честно, но аз съм останала с впечатлението, че това е практиката навсякъде.
И в яху, и в хотмейл са ме предупреждавали, което е и редното според мен. И независимо колко съм я ползвал, факт е, че в договора пише 3 месеца и че 3 месеца е абсурдно малко време в тоя контекст.

А и както казах, по-дразнещото в случая е безкрайното неуважение, с което съпорта се отнася към клиентите си. Когато предлагаш една услуга, я предлагаш с всичките й прилежащи елементи, вкл. учтив съпорт. Ако не ти изнася да е безплатна или искаш да ти се плаща, за да бъдеш учтив, спри я, да ге. Има достатъчно по-свестни от теб.

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:49 am
by The Dragon
Хммм жоре сега 3 месеца си е бая време. ОЧЕВИДНО след като за повече от 3 месеца не си си я проверил значи не е имало нищо важно там.

А съпорта какво значи неуважение? Те са ти цитирали основанието на което е терминирана. Нищо повече.

А ако си ползвал за сериозни цели пощенска кутия която е на безплатен провайдер си хмм .... постъпил непрофесионално.

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:51 am
by Moridin
Въпросът е по-скоро принципен, нежели да е имало нещо чак толкова сериозно, по-скоро лична кореспонденция. А личната кореспонденция не се проверява всеки ден, а когато ти трябва. Тъй че е съвсем в реда на нещата да не влизам три месеца в нея, не?

И да, определено си е неуважение или поне неучтивост, да ти цитират члена и да ти затворят вратата. Меко казано даже. Учтивост е да ти се извинят, че така е станало, но че нищо не може да се направи. Най-малкото.

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:58 am
by The Dragon
Ми не. Не трябва да се извиняват. Нито трябва да ти кажат че съжеляват. Имало е условия за ползване, ти си ги нарушил те са си свършили работата.

Posted: Fri Oct 09, 2009 12:12 pm
by Moridin
Еми мога да кажа единствено добре, че няма нужда и ти да ме съпортваш :mrgreen:

Posted: Fri Oct 09, 2009 12:48 pm
by Corwin
Moridin wrote:Еми мога да кажа единствено добре, че няма нужда и ти да ме съпортваш :mrgreen:
+1

Posted: Fri Oct 09, 2009 1:59 pm
by thunder
Dreamfall wrote:...
така явно е по-добре :)
ИТ сектора wrote:...
остро имат право да правят каквото си искат АБВ, но един мейл не би навредил никому... Просто показва отношение, каквото в България нямаме

Posted: Fri Oct 09, 2009 3:55 pm
by Morwen
И в яху, и в хотмейл са ме предупреждавали, което е и редното според мен. И независимо колко съм я ползвал, факт е, че в договора пише 3 месеца и че 3 месеца е абсурдно малко време в тоя контекст.
А мен не са. И едно време периодът беше 1, а не 3 месеца. Тънди е прав, че едно писмо не би навредило, но и аз се учудвам, че не си знаел, че го правят.