Споделете пак
Moderator: Moridin
Да, според по-голямата част от публиката, която не ме познава е било "сладко" и "мило", а според останата част, които са ми приятели беше "галфонско"
Важното е да не ми се случва друг път, че уж журналист ще ставам...

Важното е да не ми се случва друг път, че уж журналист ще ставам...
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Днес ми се отвори малко свободно време и се зачетох в няколко информационни портала. Тези хора нямат ли малко срам? Беше пълно с правописни грешки, имаше изречения, които все едно бяха написани от седмокласници...Пълен Ужас. Толкова ли нямат пари, да платят на редактор или дори на доброволец да им поправи баналните смешки...?
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Замислих се в днешните дни на безумно евтина процесорна мощ основната пречка за създаването на bad ass работещ костюм на маринка от warhammer е само захранването. А напоследък има едни много обещаващи разработки на тема литиевойонни батерии. След 10 години гражданските протести могат да бъдат много по забавни.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
Мдааа, Драгън, май някой те е чул
В един момент ще спре да ти пука дотолкова, че ще започнеш да се усмихваш и да подаваш реплики, когато, петнайсет минути след обявения край на лекцията ти (последна за деня), някой от хем приятелите ти, хем организатори на конференцията стигне дотам да вдигне току-що написан на лист формат A3 "плакат", на който пише "Пенчев! Време!"
Но в началото... абе не е лесно 

- Spoiler: show



Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
- Ordo Malleus
- Mistborn
- Posts: 1453
- Joined: Fri Apr 23, 2010 9:59 am
Съгласен, като дъхът е с лека алкохолна нотка по-плавно вървят нещата.Amelia wrote:Мани, аз току що изнасях реч на прощалното парти на моята любима Майда (пенсионира се) и колкото и да се сичтам за отворена и намаана, плетох език малко. Та явно си требе тренинг, а и съответното състояние на дъха.
What froze me was the fact that I had absolutely no reason to move in any direction. What had made me move through so many dead and pointless years was curiosity. Now even that had flickered out.
Днес пробвах Mitsubishi Lancer Ralliart - много яка колица! После като се качих обратно в Маздата се чувствах като охлюв, все едно газта нищо не прави.
AWD + турбо управлява, а и жената вика, че много по-малко я тормози агресивното каране, отколкото в нашата кола.
По-другата седмица ще test drive-на и Subaru WRX и живот и здраве след няколко месеца може да минем към някое от тези зли добичета.

По-другата седмица ще test drive-на и Subaru WRX и живот и здраве след няколко месеца може да минем към някое от тези зли добичета.
проблемът на wrx-а и ралиарта е, че идеалната кола от тоя клас май е мутант от фийчъри на двете. 
wrx-ът е по-твърд (след 2009-а), по-лек и с по-нисък център на тежестта. и няма излишна електроника по-него. за сметка на това няма шестскоростна версия. иначе се носят легенди за някакви апокрифни бройки със скоростна кутия от sti (ала спек B легаси), но аз такова не съм виждал. а да, и е дърво отвътре.
ралиарт е доста по-класси, но пък е само tcsst кутия (то това дали е минус зависи от шофьора де). доста по-мек е и малко по-небалансиран, и ако го понасилиш, това ще го усетиш като недозавиване. между другото, има вариант с активен заден диференциал (AYC), освен активния централен; в него целият драйвтрейн е вдигнат директно от ево-то и практически получаваш стелт ево (което е оусъм). и това не съм го виждал, но така твърдят надеждни източници. wrx е само с централен вискозитетен диференциал с ограничено приплъзване. wrx-ът също така мърка по-приятно басово, другото е малко като изпилен пернишки голф.
(абе wrx е истината, ако жена ти няма думата.
)

wrx-ът е по-твърд (след 2009-а), по-лек и с по-нисък център на тежестта. и няма излишна електроника по-него. за сметка на това няма шестскоростна версия. иначе се носят легенди за някакви апокрифни бройки със скоростна кутия от sti (ала спек B легаси), но аз такова не съм виждал. а да, и е дърво отвътре.
ралиарт е доста по-класси, но пък е само tcsst кутия (то това дали е минус зависи от шофьора де). доста по-мек е и малко по-небалансиран, и ако го понасилиш, това ще го усетиш като недозавиване. между другото, има вариант с активен заден диференциал (AYC), освен активния централен; в него целият драйвтрейн е вдигнат директно от ево-то и практически получаваш стелт ево (което е оусъм). и това не съм го виждал, но така твърдят надеждни източници. wrx е само с централен вискозитетен диференциал с ограничено приплъзване. wrx-ът също така мърка по-приятно басово, другото е малко като изпилен пернишки голф.

(абе wrx е истината, ако жена ти няма думата.

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest