Page 4 of 13
Posted: Wed Oct 07, 2009 7:54 am
by AlDim
Тук изпити няма - гледат се само оценките от училище. А ако копеленцето китайско неграмотно е с канадско гражданство, никой не се сеща да му иска TOEFL.
Posted: Wed Oct 07, 2009 10:41 am
by Marfa
Добре, ама това как е успяло да завърши училище, пита се в такъв случай?

Или е специализирано училище за хора със забавено умствено развитие, вероятно?
Posted: Wed Oct 07, 2009 7:51 pm
by thorn
Amelia wrote:Това е все едно да видиш първокурсник в медицинска академия, който си мисли, че яйчниците са му на кръста и не знае от коя страна му е далака
Амелия, точно тоя пример ме изпълни

Сега се мотам в пропедевтиката и гледам третокурсниците кви ги вършат. Преди няколко седмици аз и болният, когото преглеждаха, жестикулирахме отчаяно на студента от коя страна на китката се мери пулсът. Чувам и за бисери от сорта аортата излиза от дясна камера и прочие, но аз си спомням 3 курс какъв стрес е това влизане в клиника, тия палпации, перкусии и аускултации, тия симптоми от времето на Хипократ и в същото време пълният блокаж що се отнася до самите болестни единици, а кво да говорим за лечение. Обаче всичко това ти се изсипва и ти трябва да го запомниш, че и да го осмислиш. Резултатът е поголовно късане на изпита, обсъждания в катедрата защо студентите затъпяват прогресивно и взаимни обвинения, а в крайна сметка всяка година е едно и също. През останалите години на обучението, студентът, въртейки се из клиниките, започва да изглажда и да си изяснява нещата с опита, който добива и накрая всичко това му става втора природа. Тогава почва да се чуди как може тия студенти един пулс да не могат да измерят, а не се сеща как едно време примерно е преслушвал сърце със затворена мембрана и се е чудил що не чува нищо
Разбирам и че нервите на всеки преподавател не издържат, когато след часове обяснения получи „смислен” въпрос, от който му става ясно, че трудът му е отишъл на вятъра, ама тва е ситуацията навсякъде. Дали китайските студенти в Канада са по-неадекватни от т.нар. обучаващ се на английски курс чужденци в МУ, е доста спорен въпрос. Аз лично хич не мога да подценя българския продукт.
Posted: Wed Oct 07, 2009 9:44 pm
by Amelia
Аз и от българите съм се нагледала на гениални изпълнения (виж темата за Северна Америка, там ги описвах), но чак такива злета не съм имала дори там. Дори да не знаят нещата, схващат на първия, втория път. С тоя си разменхме инфо за въпросния рипорт 7 пъти, нали.
И сори, помня и аз кво ламе бях в първите години в химическия, но никога не съм имала проблем да си направя графиката, да си изчисля квото ми трябва от нея, да антилогаритмувам правилно с елката, да умножавам с и деля на 10 наум и изобщо, да знам поне нещата, на които са ме учили в гимназията. И това е без да се напиням да съм инженер. Ако в първи курс на инженерството си не можеш линейна графика да направиш и не знаеш как да си сложиш осите на координатната система - за това определено не е виновен английския, или китайския или таджикистанския ти роден език. Часовете ми по инженерна химия ги карах в 4ти курс, когато бях минала вече през основните химии и с ръка на сърцето казвам, че най-изродливата математика беше там. Не в квантовата химия и физикохимията, които са ми специалност и в които математиката е доволно изродска. Инженерната химия - там са нема такива ротации, дивергенции, потоци, диференциране, интегриране, зловещи физични зависимости и естествено мегабруталните графики с ен на брой измерения. Та за кво инженерство се напинят разните лица, дет не знаят една права да построят, не ми е никак ясно...
И нека не забравяме милиграма, нали. Това е под санитарния интелектуален минимум вече. Тъжното е, че един от предишните двама китайци, които ми тровиха живота предишните два семестъра, всъщност е роден тук и си знае английския достатъчно добре. А и математиката си е математика - универсален научен език по целия свят. В която част на света да идеш, графиките се правят по един и същи начин. Отрицателния логаритъм дава стойност по-малка от 1 и т.н. Не е само до текст и езиково разбиране. Числа са това.
Другата седмица почваме потенциометричното титруване. Ще трябва да направят графика с ИНФЛЕКСНА ТОЧКА!!! Болката! Живея в ужас от бъдещето.
Posted: Thu Nov 12, 2009 1:05 am
by Amelia
Така, моят брейндед китаец е ЕСТЕСТВЕНО единственият студент, който благоволи да изпротестира срещу това, че някои от групите получават 2 седмици за писането на рипорта си, вместо една, понеже сега има reading week ваканция.
Ето как изглежда писмото му:
"Also, one thing that I am really concern
about is that I only got one week to finish and hang in my lab report;
however, the student who have experiment the week after have two weeks
to do their lab report because of the reading week. I don't think it is
fair to me, if I get a low mark from this lab report. I was having two
mid terms at that week, and the student who have experiment the week
after can do it after their mid term which means that they may have a
better mood and time to prepare for the lab report. That is what I
think. "
Искам да извадя вонливите му, затлачени чревца и да го обеся на тях. Това е най-гнъсната гнъсна гняс, която ми праща по минимум 3 безумни писма, докато си напише рипорта, НЕ, ДОКАТО АЗ МУ ГО НАПИША едва ли не, ходи да терори и шефката за инфо и изкарва високи оценки, които не заслужава, защото е тъп като окръжност, смъртоносно тъп, отровно тъп и нелепо тъп. И разбира се с ПРЕТЕНЦИИ. Господи, прибери си вересията. КВА ВЕРЕСИЯ БАТЕ, ТВА Е КАТ МИЛИОНИТЕ НА КРЕДИТНИТЕ МИЛИОНЕРИ!!!!
Написах му - tough luck. Дано, БОЖЕ, ДАНО го фейлнат по всичките му изпити и го изхвърлят да си ходи в Китай!
Posted: Thu Nov 12, 2009 1:08 am
by passer-by
А как така изкарва високи оценки ако не ги заслужава?!
Posted: Thu Nov 12, 2009 1:13 am
by Amelia
Когато отиде 7 пъти да попита мен или Майда как да направи нещо за рипорта си и ние му го подскажем до казване в прав текст накрая от отчаяние. Така.
Posted: Thu Nov 12, 2009 3:41 am
by Roland
Тоест вие сте виновни

Posted: Thu Nov 12, 2009 9:48 am
by Moridin
А с кво точно не е прав бтв? на кво отгоре някой има две седмици, а той един, че не вързах?
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:00 am
by Morwen
Другите имат една седмица ваканция. Не е честно да им кажат да зубрят през ваканцията, след като рефератът е предвиден за една седмица учебно време. Да, при тях се получава по-добре, но това е по случайност. Все едно някой ученик, ненаучил си вчерашния урок да се извини с това, че миналия път между двата часа е имало едната седмица грипна ваканция и трябва и сега да му се да де една седмица на урок.
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:00 am
by The Dragon
Което води до следния въпрос - колко точно тъп и жалък трябва да си за да не успееш да подготвиш някакъв рипорт за 2 часа последната нощ. Тва са точни науки ебати.
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:01 am
by Moridin
е втф що да не зубрят през ваканцията, кво не му е честното? тия които ще почиват през ваканцията, са се пънали преди това, та си имат заслужена почивка. тия които не са свършили преди това по стечение на часовете, ше се пънат през ваканцията. тъф лък и за тях
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:07 am
by Morwen
Жоро, понякога си мисля, че ми четеш постовете по главния диагонал, честно! :<
Не ми пука за тези с ваканцията. Просто официалната позиция е, че въпреки, че те имат две седмици преди рипорта си, само едната им е за учене, другата е ваканция. Те как ще си разпределят времето е техен проблем. И двете групи имат еднакво количество учебно време за работата.
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:27 am
by Moridin
Напротив, не е техен проблем как ще си разпределят времето, тъй като им е спуснато отгоре - едните трябва да си направят репорта по-рано и толкоз. Иначе никак не ти чета постовете по диагонал, но има ефемерната възможност да не схващам ситуацията
едит: посхванах я, но пак не мисля, че е честно

кво пречи всички групи да имат две седмици? нещо не си го представям как е разпределено всичко
Posted: Thu Nov 12, 2009 10:39 am
by Morwen
А какво пречи на студентите да си свършат рипорта за указаното за него време? Това, че едните са неволно възнаградени не значи, че другите са ощетени.
На едните им дават задачата в петък преди ваканцията, примерно, а на другите в понеделник след. И ако и вторите имат една седмица повече, изостават от програмата.