Page 297 of 447

Posted: Fri Jan 27, 2012 11:49 am
by Morwen
Пенчев като пусне левия мигач му изгасват фаровете, далеч си от майсторите.
Иначе това че колата въобще пали в близост до полярните мечки си е постижение...

Posted: Fri Jan 27, 2012 1:02 pm
by Xellos
Хехе, мда тая Примера е неунищожима въпреки всичко :mrgreen:

Posted: Fri Jan 27, 2012 11:52 pm
by Amikae
Там поне имате пътища. Тука на моята, откакто си я купихме, нищо не и е дефектирало, но се разскърца относително бързо. При по-басова музика има скърцане и във вратите. Лично аз бих предпочел колата да дефектира и да се занимавам с гаранции, отколкото да не дефектира, но да я гърбя всеки ден по бг пътищата.

Posted: Sat Jan 28, 2012 2:20 am
by AlDim
Абе тук не си говорим за проблеми на дърта таратайка на 100 000 километра, а за почти нова кола за 15 000 долара. Толкова разбрицана нова кола не съм виждал.

Иначе аз ползвам гаранцията, но ми писна да си прекарвам свободните дни в ходене до сервиза...

Posted: Sat Jan 28, 2012 12:09 pm
by Xellos
Избора на техника си е до късмет до голяма степен. Е то едно време са ги правели да Издържат, са караш неква шитня с по-добър дизайн и маса електроника. По кво я избира баш мазда да е за канадски условия при толкоз пикапи :D

Posted: Sat Jan 28, 2012 2:27 pm
by AlDim
Как да ти кажа... тук камиончетата са еквивалента на Голфовете от Перник и се карат по същия начин от същите идиоти. Нищо против твоя Голф, да не ме разбереш погрешно. :wink: Това, че truck-овете отговарят по някакъв начин на условията е лъжа и измама - отговарят единствено на местната реднекщина, а SUV-тата и minivan-ите - на големите християнски семейства с много деца и голям ищах за пазаруване по празниците. Те също се карат по потрисащ начин, но заради липса на умение, не заради простащина.

Mazda тук, между другото, са популярни колкото Honda и Toyota, което си е голямо постижение. Приятни са за каране, приятни са на вид за разлика от гореспоменатите две марки и се справят съвсем добре в снега с гуми за сняг (и редовно прехвърчам покрай шофьори на едър рогат добитък като Dodge Ram, примерно, които не смеят да мръднат, защото живеят с илюзията, че 4x4 означава, че могат да минат евтинко с нормални гуми през зимата). Но обществена тайна е, че ако искаш наистина добра кола за снега, ти трябва Subaru. На мен обаче това не ми беше съвсем по джоба миналата година.

Posted: Sat Jan 28, 2012 3:12 pm
by Xellos
За това и се бъзикам ;).

Posted: Sat Jan 28, 2012 3:18 pm
by RRSunknown
Kакво ще кажеш за Volvo ?

Posted: Sat Jan 28, 2012 4:25 pm
by Morwen
Волвото е желязно, ама си е друг ценови клас...

Posted: Sat Jan 28, 2012 5:51 pm
by Amelia
Са, трябва да се вземе предвид и това кои коли ги има в Канада и по колко. Волво не помня да съм видяла да продават някъде. Не е от най-разпространените. Което значи, че ще е безбожно скъпо, че трудно ще се намират части за него и че застраховката ни ще е майка си и баща си. Японски коли има много всякакви и те са като цяло качествени и на добри цени. За снега са по-важни гумите, а не колата. За студа навън вече е важна колата, ма той тоя студ тука е наистина студен 1-2 седмици - през останалото време сме с температури близки до 0 или положителни.

Иначе аз не карам кола, не. :cry:

Posted: Sat Jan 28, 2012 6:08 pm
by RRSunknown
Аз нали това питам - дали при вас има Волво :)
Спор за шведското качество едва ли има .

Posted: Sat Jan 28, 2012 8:44 pm
by AlDim
Volvo седаните тука почват от 40000 нагоре... И после ако се опиташ да ги продадеш, цените им падат четворно. Примерно Mazda 3 2004 e 8000 (начална цена ~15 000), Volvo S60 2004 - 8000 (начална цена да речем ~35 000). Въобще на японското не му пада стойността.

Иначе като каза шведско качество, защо ли се сетих за IKEA... :lol: Но колите им са чудесни, няма спор. Просто аз си падам по по-спортни неща.

Posted: Sat Jan 28, 2012 9:21 pm
by bsb
Щом имаш на разположение петнайсетина хиляди долара, за да си падаш по по-спортни неща, мога само да ти завиждам.
MSRP на първото Subaru Impreza WRX - USD 26 000 ( http://www.subaru.com/vehicles/impreza- ... mpare.html ). Продажна цена на текущата Mazda 3, купена (лизингована, все тая) за 15 000 - колко да е, 10 000? Разлика - около 16 000.

Posted: Sat Jan 28, 2012 11:07 pm
by Amelia
Има на разположение - курец! Ще изплащаме кола 5-7 години и така... Аз ще се опитам да овладея на Сашко позивните за харчене и да го насоча към някоя от по-евтините форми на тея негови любими Субарута и Мицубишита, ма вероятно няма да ми се получи...

То се оказа, че с лихвичката от близо 8% дето са ни такнали на Маздата, ние кат я изплатим, ще сме платили колкото една чисто нова Мазда. Новите коли тук ги дават без лихва доста често. Еми, попреебахме се и сега ще се опитаме да спасим положението някак, като продадем Маздата колкото се може по-скоро и си вземем нова кола с тея пари.

Posted: Sat Jan 28, 2012 11:08 pm
by RRSunknown
Вие имате ли право да я продадете и после да и изплащате лизинга нищо че вече сте я продали?