Споделете пак
Moderator: Moridin
Хехе, мда тая Примера е неунищожима въпреки всичко 

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Там поне имате пътища. Тука на моята, откакто си я купихме, нищо не и е дефектирало, но се разскърца относително бързо. При по-басова музика има скърцане и във вратите. Лично аз бих предпочел колата да дефектира и да се занимавам с гаранции, отколкото да не дефектира, но да я гърбя всеки ден по бг пътищата.
Избора на техника си е до късмет до голяма степен. Е то едно време са ги правели да Издържат, са караш неква шитня с по-добър дизайн и маса електроника. По кво я избира баш мазда да е за канадски условия при толкоз пикапи 

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Как да ти кажа... тук камиончетата са еквивалента на Голфовете от Перник и се карат по същия начин от същите идиоти. Нищо против твоя Голф, да не ме разбереш погрешно.
Това, че truck-овете отговарят по някакъв начин на условията е лъжа и измама - отговарят единствено на местната реднекщина, а SUV-тата и minivan-ите - на големите християнски семейства с много деца и голям ищах за пазаруване по празниците. Те също се карат по потрисащ начин, но заради липса на умение, не заради простащина.
Mazda тук, между другото, са популярни колкото Honda и Toyota, което си е голямо постижение. Приятни са за каране, приятни са на вид за разлика от гореспоменатите две марки и се справят съвсем добре в снега с гуми за сняг (и редовно прехвърчам покрай шофьори на едър рогат добитък като Dodge Ram, примерно, които не смеят да мръднат, защото живеят с илюзията, че 4x4 означава, че могат да минат евтинко с нормални гуми през зимата). Но обществена тайна е, че ако искаш наистина добра кола за снега, ти трябва Subaru. На мен обаче това не ми беше съвсем по джоба миналата година.

Mazda тук, между другото, са популярни колкото Honda и Toyota, което си е голямо постижение. Приятни са за каране, приятни са на вид за разлика от гореспоменатите две марки и се справят съвсем добре в снега с гуми за сняг (и редовно прехвърчам покрай шофьори на едър рогат добитък като Dodge Ram, примерно, които не смеят да мръднат, защото живеят с илюзията, че 4x4 означава, че могат да минат евтинко с нормални гуми през зимата). Но обществена тайна е, че ако искаш наистина добра кола за снега, ти трябва Subaru. На мен обаче това не ми беше съвсем по джоба миналата година.
За това и се бъзикам
.

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Са, трябва да се вземе предвид и това кои коли ги има в Канада и по колко. Волво не помня да съм видяла да продават някъде. Не е от най-разпространените. Което значи, че ще е безбожно скъпо, че трудно ще се намират части за него и че застраховката ни ще е майка си и баща си. Японски коли има много всякакви и те са като цяло качествени и на добри цени. За снега са по-важни гумите, а не колата. За студа навън вече е важна колата, ма той тоя студ тука е наистина студен 1-2 седмици - през останалото време сме с температури близки до 0 или положителни.
Иначе аз не карам кола, не.
Иначе аз не карам кола, не.

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Volvo седаните тука почват от 40000 нагоре... И после ако се опиташ да ги продадеш, цените им падат четворно. Примерно Mazda 3 2004 e 8000 (начална цена ~15 000), Volvo S60 2004 - 8000 (начална цена да речем ~35 000). Въобще на японското не му пада стойността.
Иначе като каза шведско качество, защо ли се сетих за IKEA...
Но колите им са чудесни, няма спор. Просто аз си падам по по-спортни неща.
Иначе като каза шведско качество, защо ли се сетих за IKEA...

Щом имаш на разположение петнайсетина хиляди долара, за да си падаш по по-спортни неща, мога само да ти завиждам.
MSRP на първото Subaru Impreza WRX - USD 26 000 ( http://www.subaru.com/vehicles/impreza- ... mpare.html ). Продажна цена на текущата Mazda 3, купена (лизингована, все тая) за 15 000 - колко да е, 10 000? Разлика - около 16 000.
MSRP на първото Subaru Impreza WRX - USD 26 000 ( http://www.subaru.com/vehicles/impreza- ... mpare.html ). Продажна цена на текущата Mazda 3, купена (лизингована, все тая) за 15 000 - колко да е, 10 000? Разлика - около 16 000.
Има на разположение - курец! Ще изплащаме кола 5-7 години и така... Аз ще се опитам да овладея на Сашко позивните за харчене и да го насоча към някоя от по-евтините форми на тея негови любими Субарута и Мицубишита, ма вероятно няма да ми се получи...
То се оказа, че с лихвичката от близо 8% дето са ни такнали на Маздата, ние кат я изплатим, ще сме платили колкото една чисто нова Мазда. Новите коли тук ги дават без лихва доста често. Еми, попреебахме се и сега ще се опитаме да спасим положението някак, като продадем Маздата колкото се може по-скоро и си вземем нова кола с тея пари.
То се оказа, че с лихвичката от близо 8% дето са ни такнали на Маздата, ние кат я изплатим, ще сме платили колкото една чисто нова Мазда. Новите коли тук ги дават без лихва доста често. Еми, попреебахме се и сега ще се опитаме да спасим положението някак, като продадем Маздата колкото се може по-скоро и си вземем нова кола с тея пари.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests