Page 296 of 447

Posted: Wed Jan 18, 2012 9:35 pm
by Roamer
Обобщението за поддръжката от мъже. Както казах, не ми се влиза в детайли и примери и т.н. Както и да е.

Posted: Wed Jan 18, 2012 9:50 pm
by Amikae
В рамките на изминалите 12 месеца съм провел сигурно 50 разговора със съпорта на Виваком. Факт. Половината са били с жени. Нито веднъж не съм останал недоволен от обслужването им, ако не са били винаги компетентни, то винаги са били учтиви и са ми влизали в положение. Факт. При две трети от разговорите ми с мъжката част на съпорта им съм се сблъсквал с едни от най-големите абсурди, които съм чувал, откакто ползвам интернет изобщо. Неща от сорта на - "Господине, за последния месец интернета ви е спирал само едиколко си пъти!", "Господине от 30 минути интернета ви е стабилен!" или култовото "Господине, интернета ви не е гарантиран, нормално е да спира, не можем да ви изпратим техници!"(справка - скоростта не е гарантирана :lol: ).

Случвало се е да ми вдигнат и доста кадърни, и разбрани момчета, с които бързо сме се разбирали. Даже са се шокирали, като съм им казвал какви неща са ми говорили колегите им.

Така че имам пре достатъчно причини и наблюдения за да стигна до този извод. Телефонен съпорт е адски тежка работа, която изисква спокойствие и много стабилни нерви. Жените, като цяло са много по-спокойни и разбрани по принцип, затова тази работа е по-подходяща за тях. Сега не ми казвай, че живеем в различни държави, защото според личния ми житейски опит, една голяма част от мъжете в България са стабилни комплексари. А тази работа не е за комплексари. Затова и има такива сериозни разлики в качеството на съпорта при мъжете, докато при жените лично аз до сега разлика не съм открил.

Posted: Wed Jan 18, 2012 10:17 pm
by Morwen
Ми на мен в Мтел най-добра работа с един адски тъп проблем ми свърши мъж от съпорта след като два пъти ммъже и два пъти жени не ми бяха помогнали, макар и все много любезно....

Posted: Wed Jan 18, 2012 10:41 pm
by Amikae
Изненадан съм, че са ти помогнали. На мен този съпорт ми е безполезен. Единствената функция, която трябва да изпълняват е да бъдат любезни, да помагат за най-елементарни неща и да са връзката с техниците. Аз не звъня за да търся тяхната помощ, защото навярно съм по-компетентен от тях самите. Аз звъня за да поискам да дойдат техници на място. Не ме интересува дали телефонистите са компетентни, защото просто не са хората, които могат да ми решат проблема.

Posted: Thu Jan 19, 2012 1:43 am
by Amelia
Дъ хорор.
Няква грешка в системата е станала причина студентите да виждат на съответния си сайт, че началото на цикъла им упражнения по химия е след 2 седмици. А упражненията почнаха в понеделник...
Повече от 50% от студентите не са се явили на упражненията си и сега трябва да ги издирим поединично (става дума за едно над 200 студента тука) и да ги поемем в други групи. Аз съм от щастливците, дето водят в петък, и сичката сволоч ще се изсипе при мен... Тая лаборатория ще замяза на рейс 72 в пиков час, ебало си е жалната майка...

Posted: Sun Jan 22, 2012 10:38 pm
by Roamer
Преди малко ми хрумна, че днешната дата е малко особена - завъртете цифрите от 2012 на една страна и се получава европейското 22.01; завъртете ги на другата и се получава американското 01/22 :)

Posted: Mon Jan 23, 2012 10:07 am
by herairness
Получих предложение за брак насред много прекрасен трибют на Мейдън от любимата ми Варненска група приятели в любимото ни заведение - хем съм хепи, хем съм шашната, че не го очаквах 8-) :mrgreen:

Posted: Mon Jan 23, 2012 10:31 am
by Morwen
Поздравления:) И ти какво му каза?:)

Posted: Mon Jan 23, 2012 11:14 am
by Trip
"Ми, мерси, ама ше скипна" :mrgreen:

Posted: Mon Jan 23, 2012 11:16 am
by herairness
Хах, ми в моя случай мълчанието се прие за "да", че не можах да намеря думи в тоя момент точно :mrgreen:

Posted: Mon Jan 23, 2012 11:21 am
by Xellos
Хехе, метай се :mrgreen:

Posted: Wed Jan 25, 2012 12:20 pm
by Marfa
Са пък на работа разкараха служебните тоалетни. Вече всичко е общо. Чувствам се сплотена и ми е някак комунистическо на душата.

Posted: Fri Jan 27, 2012 5:29 am
by AlDim
Ако някой ви каже, че Mazda са добре направени коли, не му вярвайте. Zoom-zoom-ването по пътищата е прекрасно нещо и работи as advertised, но откакто съм с моята Mazda 3 2010 (8 месеца някъде), по нея са се прецакали следните неща:

- 2 колонки изгърмяха (една беше преебана по начало)
- шофьорската седалка почна да скърца на всеки завой
- на тия модели доста лесно им се преебават ремъците при канадския студ, та като карам с 1500-1800 rpm-а колата звучи като повреден дизел
- задните колани постоянно се връщат назад, опитвайки се да обесят жена ми
- клаксонът ми работи само когато е на кеф, което обикновено не е когато ми трябва, за да свирна на някой реднек

Това е таратайка на 2.5 години, която карам от около 34 000 километра...

Нямам търпение да я сменя с Mitsubishi Lancer Ralliart или Subaru WRX след около година.

Posted: Fri Jan 27, 2012 11:15 am
by Xellos
Да ти имам проблемите, мойта на -10 иска да се гушка в кревата :D Аве Амелията не шофира ли?

Posted: Fri Jan 27, 2012 11:31 am
by bsb
Нещо като гаранция? Преди години един колега тук извади душата на сервиза на "Тойота" за едно тракане при въртене на волана - и му обръщаха внимание. Така че съм почти сигурен, че повечето от тези неща, които описваш, се покриват от гаранцията.

Иначе - да, да ти имам проблемите :)