Page 295 of 447

Posted: Wed Jan 11, 2012 6:35 pm
by RRSunknown
Много ясно че няма да ти вдигнат - нали трябва да се изпълни таргета за печалба на деня.

Posted: Fri Jan 13, 2012 12:22 am
by Litz
Вчера в автобуса две дечица на възраст около 10-11 седят зад мен. Качва се контрола и децата имат карти, но на едното му била леко изкривена и ги свалиха!?
Просто нямам думи.
Миналата година, когато имах бележка, че съм си платила картата, а самата карта я бях забравила, те ме глобиха, а на циганина пред мен не му казаха нищо.

Posted: Fri Jan 13, 2012 1:01 am
by Morwen
В такъв случай им казваш да викнат полиция (ако наистина с бележката си можела да удостовериш, че имаш валидна карта за тази линия). А според ме някой от възрастните е трябвало да се застъпи за децата.

Posted: Sun Jan 15, 2012 12:55 pm
by AlDim
Взехме си нови телефони от една от новите мобилни компании тук. Досега ни съдираха кожицата със 100 долара на месец за тоя дето духа - 100 споделени минути за двата телефона и някакъв мизерен 500mb нет за моето Blackberry Curve.

Сега плащаме 40 долара за 100 минути на единия телефон + неограничени на другия, който също разполага с неограничен нет и sms, като установих, че спокойно вдига към 500KB/s с 3G-то. Единствената уловка уж е, че мрежата на новата компания е само в големите градове, но 1 ние другаде не ходим и 2. роуминга в останалите райони е по-евтин отколкото при останалите компании и без това.

Хубаво нещо е конкуренцията срещу дебелата мобилна мафия в Канада.

Ето и двата (Андроидски) телефона, с които се сдобихме:

LG Optimus 2X:
http://shop.windmobile.ca/ProductCatalo ... Optimus+2X

Туй чудо е доста впечатляващо. Има страхотна производителност за всичко от видео, през игри, та до уеб браузинг с много Java и Flash благодарение на двуядреният процесор. Екранът е на нивото на всеки друг телефон от този клас - т.е. изключителен. Даже са му сложили готини изгъзици като HDMI и 1080p видео камера. Единственото ми възражение е, че LG са абсолютни дървета в програмирането на софтуер за sync-ване с PC. Той просто не работи.

Alcatel One Touch 908:
http://shop.windmobile.ca/ProductCatalo ... l+OneTouch

А това пък е сравнително обикновено (уви, с офертата, която ни предложиха можехме да вземем само един гъзарски smartphone), но си има предимства. Има здрава конструкция, учудващо добър звук и всичките стандартни екстри. Може екранът му да не става много-много, но определено е добра джаджа. Определено е голям ъпгрейд за жената, при положение че досега ползваше един доста скапан и грозно окастрен от мобилния оператор Samsung.

Posted: Sun Jan 15, 2012 8:23 pm
by Amelia
Alcatel-чето определено мяза на дръвце в сравнение с LGtо на Сашко, ма аз така или иначе телефоните си ги ползвам само като телефони и няквите гъзарии ще са само похабени по мен. Видях Андроид за първи път и много добре се разбрахме!!! Супер интуитивна система - за 5 минути бях схванала логиката на телефона и си го нагласих както исках. Старото Блекбери на Сашко така и не успях да го разбера, ма аз и не съм се занимавала много с него.
Само тъч клавиатурата му на това си е ебала капаците - трябва да си взема няква пръчка да пиша с нея, щото тия тънки копченца да ги напипваш с пръсти е неквия ужас...

Posted: Mon Jan 16, 2012 3:33 pm
by mitkohr
AlDim wrote: LG Optimus 2X:
http://shop.windmobile.ca/ProductCatalo ... Optimus+2X

Туй чудо е доста впечатляващо. Има страхотна производителност за всичко от видео, през игри, та до уеб браузинг с много Java и Flash благодарение на двуядреният процесор. Екранът е на нивото на всеки друг телефон от този клас - т.е. изключителен. Даже са му сложили готини изгъзици като HDMI и 1080p видео камера. Единственото ми възражение е, че LG са абсолютни дървета в програмирането на софтуер за sync-ване с PC. Той просто не работи.
Честито със здраве да си го ползваш. Оттук насетне твоя форум е http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=999 :). Съвет от мен - ако ти идва със стоков Андроид 2.2, моя съвет е да си внимателен с ъпдейта към 2.3, защото определено батерията на 2.3 се харчи по-бързо. Другите предимства на 2.2 са супер лесния руут(не трябва да сменяш рекавъри мениджъра, иначе ако трябва да ходи на сервиз не трябва да забравиш да върнеш оригиналния защото в БГ поне не искат да признават гаранцията) и субективното чувство че движи по-мазно:). Иначе LG са обещали и ICS 4.0 за него ама чак Q2. Все пак ти си изтествай и виж кое ти е по-удобно на теб.
Относно видеото - всичките DivX/Xvid рипове се плейват без проблеми, но с 720p mkv почват проблемите - много неща не се плейват гладко, а 1080p mkv си е направо некомфортно. Ако имаш въпроси казвай :)

Posted: Tue Jan 17, 2012 1:08 am
by AlDim
Благодаря за съветите. Между другото това го пиша от телефона, много добър е апа за кирилица.

Posted: Tue Jan 17, 2012 9:22 am
by The Dragon
AlDim wrote:Благодаря за съветите. Между другото това го пиша от телефона, много добър е апа за кирилица.
Кой ползваш?

Posted: Tue Jan 17, 2012 7:33 pm
by AlDim
Bulgarian Keyboard 2.

Бтв в момента е -30 навън...

Posted: Wed Jan 18, 2012 6:29 pm
by Amikae
Ох, днес за първи път в живота ми, ми се прииска да убия човек. Така никога не съм излизал извън релси. Колкото повече се старая да бъда учтив и разбран, толкова повече ми се качват на главата.

Звъня на съпорта на БТК, защото след третото посещение на техници в рамките на 1 седмица, модема продължава да се разкача рандъмли и да увисва. Вдига ми поредния УРОД. Опитах се да му помогна, да му обясня добре какво е положението, какво вече е направено по въпроса и т.н. Голяма грешка! Та започна тоя изверг да ми обяснява, че понеже кабела, който отива в модема ми не минава през сплитер, значи аз съм имал някаква уговорка с някой си да ми го направи така и затова не било техен ангажимент да ми асистират. Съвсем човешки му обясних, че си преместих стаята от третия на втория етаж и техен техник е направил кабела да стига до там, за да мога да имам интернета, за който плащам. Обаче не, мой проблем било и трябвало сам да си го оправя. Айде отново съвсем спокойно и културно му обясних, че окабеляването е много сложно и не искам да се наемам да го правя, работа е за техници. Господине, не мога да ви изпратя техници, трябва сам да си оправите нещата. :shock: Продължавам да запазвам равновесие и му задавам следния въпрос - Каква точно е работата на вашите техници, ако не да инсталират услугата ви и да помагат с технически проблеми? Трети игнор - не мога да ви помогна, господине. Черна пелена ми падна пред очите... Сигурен съм, че чак комшиите са ме чули как викам. И гадината затвори.

Да кажа, че искам въпросният индивид да умре е твърде меко. Бих искал да страда. Честно казано, ако имаше някаква публична информация на тия служители, бих платил някой и друг стотак на едни момчета да му счупят и двете ръце.

След 5 минути вдигнах телефона и се обадих пак, вдигна друг. Този път се държах, като абсолютно теле. "Ъъъъъ ми ей тая лампичка гасне, ааааа оная лампичка мига.". 1 минута по-късно вече имах заявка за техници.

What the fuck is up with this SHIT ?!

Posted: Wed Jan 18, 2012 8:25 pm
by JaimeLannister
Чуй това и се учи....
http://vbox7.com/play:883cda1f

Ех роден край...

Posted: Wed Jan 18, 2012 8:59 pm
by Amikae
Трябва да ти кажа, че му съчувствам на човека, макар, че не беше прав да вика така на пича от съпорта, защото веднага му влезна в положение, за разлика от моя случай.

Сериозно, в ебати издуханяческата държава живеем. За да ни е добре всичко трябва да сме хардуерни специалисти, мрежови специалисти, ел. техници, автомонтьори, програмисти, аве каквото се обърка, трябва да можеш сам да си го оправиш. Нищо че плащаш чинно всеки месец и трябва друг да я върши тая работа. За всичко е така. Няма нещо в ежедневието, което да се прецака и да кажеш - "ей тука тия хора ще го оправят", няма брат. Или сам си го правиш, или си вдигаш нервите с някакви баламурници. Щото всеки е някакъв нереализиран шеф, дори пичовете по телефонните линии, дето работата им е основно да ти лижат задника.

Трябва да се забрани на твари от мъжки пол на територията на Република България, да работят, като телефонен съпорт. До сега, колкото пъти ми е вдигала жена, толкова пъти съм получавал адекватно и любезно обслужване. Жените винаги се стараят да ти асистират и си вършат съвестно работата, докато на Ганьо усещам как му досаждам с незначителните ми проблеми. :evil:

Posted: Wed Jan 18, 2012 9:16 pm
by Roamer
И нека да не навлизаме в детайли и примери, ама наистина много обичам вселенски обобщения, основани само на личен опит :)

Posted: Wed Jan 18, 2012 9:32 pm
by Amikae
Кои точно обобщения са основани само на личен опит? И ако не смяташ, че съм прав, какъв е твоя контрааргумент? The bad ass line doesn't cut it. ;)

Posted: Wed Jan 18, 2012 9:34 pm
by RRSunknown
Всъщност е точно обратното - колкото по-глупав се покажеш пред различни съпорти толкова е по-голям шанса да ти окажат помощ веднага защото има страх да не спариш нещо от техниката на компанията и после служителя да го отнесе.
Най-голямата грешка е да кажеш че си специалист и да почнеш да даваш съвети - чудесен повод да те отсвирят с оправданието "ми той тоя се правил на майстор - да се спасява".