Page 294 of 447

Posted: Wed Jan 11, 2012 1:07 pm
by Mindcrime
Пък и малко личен експириънс.

Аз по образование съм хотелиер. Бил съм управител на хотели по морето и на планина, където парите бяха повече от добри. Когато се ожених и се роди детето обаче, прецених че вече не мога да гурбетчийствам нагоре-надолу(пробвах едно лято, не става да го мъкнеш целия катун) и си се установих в София. Тъй като за да се отвори адекватна позиция в някой хотел в София някой трябва да умре или поне да имаш стабилни контакти, реших да се пробвам в държавния сектор(май тогава се водеше Министерство на туризма). Еми като ми обявиха заплата от 350 лв. направо гледах като гръмнат - това беше още преди да удари кризата, когато в разни рандъм офисчета заплатите бяха по 700-900 лева.

Posted: Wed Jan 11, 2012 1:19 pm
by RRSunknown
А помните ли обявата за астронома със заплата 250 лева?

Posted: Wed Jan 11, 2012 1:20 pm
by Morwen
Ееее, май бяха 300:) Но да, епично беше като се има предвид не само образованието, а и смените и на практика отказа от личен живот, който се изискваше.

Едит: Крупната сума от 364 лева за седемдневна работна седмица е. http://nao-rozhen.org/job/fr.htm Забележете коментара накрая.

Posted: Wed Jan 11, 2012 1:35 pm
by Amikae
Ох... Защо от Мтел ме вкарват в такива филми? Абе проверявам си текущата сметка за да видя дали ми е занулена, че бях достигнал лимита си предния месец. И чакам да чуя 0 лева и педесе стотинки. И изведнъж БАМ 19 лева. Това в период 28 декември 11 Януари, в който всичко на всичко съм изпратил 1 SMS.

Сега отивам да се разправям с тях... :?

Posted: Wed Jan 11, 2012 1:48 pm
by Morwen
Да не би да е с някаква такса?

Posted: Wed Jan 11, 2012 1:57 pm
by Amikae
Разбрах от какво е. :x

Като съм звънял на съпорта на БТК - 070017000, явно от Мтел ме таксуват. Нямам думи. :x Това за първи път го разбирам. Крупно за два месеца съм платил 60 лева от висене по съпорт телефони.

Да пукна това повече няма да се случи! :evil:

Posted: Wed Jan 11, 2012 2:03 pm
by Roamer
Това, за което не би трябвало да имаш думи, е фактът, че номерът на поддръжката на БТК е 0700, a ne 0800. 0700 никога не е бил префикс за безплатни номера, само за негеографски; безплатните са 0800.

Posted: Wed Jan 11, 2012 2:05 pm
by Amikae
Ами този номер са листнали за други оператори, мамицата им. Явно новият ми модем кажи речи съм си го купил - 19 парчока. :lol:

Posted: Wed Jan 11, 2012 3:05 pm
by Morwen
Комисия за защита на потребителите. Сериозно. Със скрийншот на страницата, където не пише, че е според тарифата. Държаха ли те дълго на изчакване?

Posted: Wed Jan 11, 2012 3:17 pm
by bsb
Amikae wrote:Разбрах от какво е. :x

Като съм звънял на съпорта на БТК - 070017000, явно от Мтел ме таксуват. Нямам думи. :x Това за първи път го разбирам. Крупно за два месеца съм платил 60 лева от висене по съпорт телефони.

Да пукна това повече няма да се случи! :evil:
Явно не си чел тази тема:

Code: Select all

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/211157-За-ЧЕЗ-Софийска-вода-Майките-им-и-още-нещо-...
(Не мога да го копирам като UTF, а пък форумът се обърква от не-ASCII, така че ще трябва да си го копираш в браузъра.)

Posted: Wed Jan 11, 2012 3:38 pm
by Xellos
Хм и приятната мелодия на ОК такситата докато чакаш оператор ти зима пари...

Са падна борба пред 5 мин си зареда Прима с безплатен смс не стана, и вече не е 1111 а 1011 и за услугата ти зимат 3ст на минута да си заредиш с тяхния шибан ваучер собствения им номер...

Posted: Wed Jan 11, 2012 3:42 pm
by Roamer
Morwen wrote:Комисия за защита на потребителите. Сериозно. Със скрийншот на страницата, където не пише, че е според тарифата. Държаха ли те дълго на изчакване?
Всъщност на съответната страница на БТК/Vivacom - http://www.vivacom.bg/bg/residential/he ... contact_us - не пише съвсем нищо за тарифи, нито че нещо е безплатно, нито че нещо е платено. Не знам дали това е основание за оплакване - все пак никъде не *пише* нищо невярно :x

Posted: Wed Jan 11, 2012 5:07 pm
by beliefcontrol
Amikae wrote:Ами този номер са листнали за други оператори
Не виждам проблем - Мтел те таксува за разговор с друг оператор, което е напълно нормално.

Posted: Wed Jan 11, 2012 5:40 pm
by Morwen
Както някой беше коментирал в темата, към която е даден линк "това, че е позволено не значи, че е морално." Особено когато си монополист. Специфичният момент тук е, че телекомуникационна компания пуска свой телекомуникационен телефон като единствен, към задължителна услуга и така дискриминира всички потребители, които не са нейни абонати. Могат да бъдат съдени на същото основание, на което едно време осъдиха Майкрософт, че предлага само експлорър към уиндоуса. При това са нанесли доста повече щети.

Posted: Wed Jan 11, 2012 6:32 pm
by Amikae
Между другото тази сметка от 19 лева е направена след крупно чакане на телефона от около час и половина. Помня, че правих два опита да се свържа. Първо чаках 50 минути и никой не ми вдигна, после чаках още и така са се натрупали.