Page 3 of 6

Posted: Wed Sep 29, 2010 1:10 pm
by Moridin
Е то е парамаунт те специално да си бекъпват базите постоянно. В орбител сто процента сте го правили. Ако падне нещо, последиците изглеждат катастрофални за билинга :mrgreen:

Posted: Wed Sep 29, 2010 1:56 pm
by thunder
Понеже сега с телекоми се занимавам - две седмици може да е даже малко за ъпгрейд :) Проблемът не е само откъм девелопмънт, дори въобще не е там - идея си нямате колко е огромна бумащина като количество и тестове, дори и за някоя малка промяна.

И да - първо се прави на някаква development среда, после се прави instalation и се тества на тестовата среда на телекома (обикновено имат), после се мята на production. Почти няма Телеком, който да не работи така, освен някои много забутани в страни от N-тия свят. В България Глобул и Мтел са така и са ок организирани по принцип - Виваком не знам.

Posted: Wed Sep 29, 2010 2:41 pm
by Moridin
Еми да, но ето че вече втора седмица и кусур, на Мтел никаква билинг функционалност не е достъпна за клиенти. На продукшън.

Posted: Wed Sep 29, 2010 2:48 pm
by The Dragon
Moridin wrote:Еми да, но ето че вече втора седмица и кусур, на Мтел никаква билинг функционалност не е достъпна за клиенти. На продукшън.
Ами да. Приеми че е нормално. Може шита да е ударил вентилатора ЗДРАВО. А мога да ти кажа че даунгрейд на такива неща понякога не е възможен.

Posted: Wed Sep 29, 2010 2:50 pm
by Demandred
Аз вчера получих SMS от M-Tel, че вече ми е излязла сметката и мога да я платя, така че явно са се оправили поне донякъде.

Posted: Wed Sep 29, 2010 3:18 pm
by Xellos
мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.

Posted: Wed Sep 29, 2010 4:01 pm
by The Dragon
Xellos wrote:мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
Като човек минал през масивно дизастър рековъри тази година мога да ти кача че приоритетите са долу горе

1. Запазване и възстановяване на данните, грижиш се да няма нови загуби.
2. Възстановяване на критичните услуги
3. Крайните потребители - като има време за тях.

Posted: Wed Sep 29, 2010 4:46 pm
by armageddon
Плащането на сметката вероятно минава за критична услуга ... А Мтел ще го отнесат могъщо покрай цялата работа. Лошото е че между останалите два оператора не намирам реална алтернатива

Posted: Wed Sep 29, 2010 7:43 pm
by Xellos
The Dragon wrote:
Xellos wrote:мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
Като човек минал през масивно дизастър рековъри тази година мога да ти кача че приоритетите са долу горе

1. Запазване и възстановяване на данните, грижиш се да няма нови загуби.
2. Възстановяване на критичните услуги
3. Крайните потребители - като има време за тях.
е ми и на вас да ви... ;ррр

Posted: Wed Sep 29, 2010 10:51 pm
by Ghibli
А, ето какво става с мтелските фактури...

Жоро и изобщо всеки, който се чуди с кой оператор иска договор - вземете си предплатена карта, от опит се убедих, че това е най-малко прецакващият начин. Нервите си ги оценявам на повече от 34-те стотинки цена на минута разговор.

Морви, настоятелно те съветвам да провериш какво е състоянието на твоя договор с Мтел, най-добре на място в клиентски център. Вероятно не са го спрели, а ти начисляват задължения, за които ще разбереш след две години като ти звънне някоя мутра (истински случай от бг мама, при това не един :Р).

Сагата с моята "сделка от разстояние" с Виваком продължава! Днес отидох в клиентски център да проверя за всеки случай като какъв се води моят договор. Можете ли да познаете? Точно така, двугодишен. Пуснах им писмено оплакване, на което ще благоволят да ми отговорят в срок от 1 месец. Все пак профилактично ги заплаших, да видим дали ще се размърдат по-рано.

Posted: Thu Sep 30, 2010 9:17 am
by Moridin
Абе Гиб кога стана такава зла :mrgreen: Преди пет години не бих казал посмъртно, че ще идеш да се разправяш с мобилен оператор. Яко :Р

Предплатената карта ми излизаше твърде скъпо, миналата година по това време бях на Прима.

Макар че като се замисля, не по-скъпо от сега :mrgreen: Как така 34 стотинки, мене на ДОГОВОР ми е 32 баси.........

Posted: Thu Sep 30, 2010 9:19 am
by Morwen
Тц, Гиб и преди 7 години беше мила и добричка, докато не се стигне до нещо, за което има твърдо мнение. :)

Posted: Fri Oct 15, 2010 1:09 am
by Moridin
Точно когато бях решил да форсейкна М-тел завинаги с грандиозен скандал и да им кажа, че фирма, която буквално дава на клиентите да се разберат, че за нея е по-важно да им зима парите, отколкото те да са доволни от услугите й, заслужава най-вече да си ВЗЕМЕ МОГЪЩО,.....


..... те ми се обаждат и ми предлагат тоя план

http://www.mtel.bg/mobiltel/prices/m-tel_active.php


който изглежда на светлиннни години по-добър от всичко друго на конкуренцията.... какво да правя :cry: :cry: :cry:

имам още около седмица шанс да си прекратя договора (приемайки, че системата ми позволи да го направя), преди да се поднови автоматично, което вече коментирахме

Posted: Fri Oct 15, 2010 9:12 am
by Marfa
Ми много им е добър ънлимитеда. Най-близкото на Глобул до това е трийсе кинта.

Posted: Fri Oct 15, 2010 9:22 am
by Morwen
Е, Mtel според мен не се отличават с нещо особено лошо от другите, та ако ти харесва плана...