Империи на Злото или кой телеком е по-по-зъл

За коментари и излияния от всякакъв род, число, спрежение и залог

Moderator: Moridin

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19290
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Wed Sep 29, 2010 1:10 pm

Е то е парамаунт те специално да си бекъпват базите постоянно. В орбител сто процента сте го правили. Ако падне нещо, последиците изглеждат катастрофални за билинга :mrgreen:
This is it. Ground zero.

User avatar
thunder
Forsaken
Posts: 3376
Joined: Wed Jan 21, 2004 2:18 pm
Location: София

Post by thunder » Wed Sep 29, 2010 1:56 pm

Понеже сега с телекоми се занимавам - две седмици може да е даже малко за ъпгрейд :) Проблемът не е само откъм девелопмънт, дори въобще не е там - идея си нямате колко е огромна бумащина като количество и тестове, дори и за някоя малка промяна.

И да - първо се прави на някаква development среда, после се прави instalation и се тества на тестовата среда на телекома (обикновено имат), после се мята на production. Почти няма Телеком, който да не работи така, освен някои много забутани в страни от N-тия свят. В България Глобул и Мтел са така и са ок организирани по принцип - Виваком не знам.
Scalpel. Sponge. Magic Wand!

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19290
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Wed Sep 29, 2010 2:41 pm

Еми да, но ето че вече втора седмица и кусур, на Мтел никаква билинг функционалност не е достъпна за клиенти. На продукшън.
This is it. Ground zero.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9061
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Sep 29, 2010 2:48 pm

Moridin wrote:Еми да, но ето че вече втора седмица и кусур, на Мтел никаква билинг функционалност не е достъпна за клиенти. На продукшън.
Ами да. Приеми че е нормално. Може шита да е ударил вентилатора ЗДРАВО. А мога да ти кажа че даунгрейд на такива неща понякога не е възможен.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6266
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Post by Demandred » Wed Sep 29, 2010 2:50 pm

Аз вчера получих SMS от M-Tel, че вече ми е излязла сметката и мога да я платя, така че явно са се оправили поне донякъде.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20425
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Wed Sep 29, 2010 3:18 pm

мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9061
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Sep 29, 2010 4:01 pm

Xellos wrote:мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
Като човек минал през масивно дизастър рековъри тази година мога да ти кача че приоритетите са долу горе

1. Запазване и възстановяване на данните, грижиш се да няма нови загуби.
2. Възстановяване на критичните услуги
3. Крайните потребители - като има време за тях.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Sep 29, 2010 4:46 pm

Плащането на сметката вероятно минава за критична услуга ... А Мтел ще го отнесат могъщо покрай цялата работа. Лошото е че между останалите два оператора не намирам реална алтернатива

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20425
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Wed Sep 29, 2010 7:43 pm

The Dragon wrote:
Xellos wrote:мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
Като човек минал през масивно дизастър рековъри тази година мога да ти кача че приоритетите са долу горе

1. Запазване и възстановяване на данните, грижиш се да няма нови загуби.
2. Възстановяване на критичните услуги
3. Крайните потребители - като има време за тях.
е ми и на вас да ви... ;ррр
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
Ghibli
Elder God
Posts: 5787
Joined: Sat Dec 20, 2003 11:36 am
Location: not really here

Post by Ghibli » Wed Sep 29, 2010 10:51 pm

А, ето какво става с мтелските фактури...

Жоро и изобщо всеки, който се чуди с кой оператор иска договор - вземете си предплатена карта, от опит се убедих, че това е най-малко прецакващият начин. Нервите си ги оценявам на повече от 34-те стотинки цена на минута разговор.

Морви, настоятелно те съветвам да провериш какво е състоянието на твоя договор с Мтел, най-добре на място в клиентски център. Вероятно не са го спрели, а ти начисляват задължения, за които ще разбереш след две години като ти звънне някоя мутра (истински случай от бг мама, при това не един :Р).

Сагата с моята "сделка от разстояние" с Виваком продължава! Днес отидох в клиентски център да проверя за всеки случай като какъв се води моят договор. Можете ли да познаете? Точно така, двугодишен. Пуснах им писмено оплакване, на което ще благоволят да ми отговорят в срок от 1 месец. Все пак профилактично ги заплаших, да видим дали ще се размърдат по-рано.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19290
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Thu Sep 30, 2010 9:17 am

Абе Гиб кога стана такава зла :mrgreen: Преди пет години не бих казал посмъртно, че ще идеш да се разправяш с мобилен оператор. Яко :Р

Предплатената карта ми излизаше твърде скъпо, миналата година по това време бях на Прима.

Макар че като се замисля, не по-скъпо от сега :mrgreen: Как така 34 стотинки, мене на ДОГОВОР ми е 32 баси.........
This is it. Ground zero.

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Thu Sep 30, 2010 9:19 am

Тц, Гиб и преди 7 години беше мила и добричка, докато не се стигне до нещо, за което има твърдо мнение. :)
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19290
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Fri Oct 15, 2010 1:09 am

Точно когато бях решил да форсейкна М-тел завинаги с грандиозен скандал и да им кажа, че фирма, която буквално дава на клиентите да се разберат, че за нея е по-важно да им зима парите, отколкото те да са доволни от услугите й, заслужава най-вече да си ВЗЕМЕ МОГЪЩО,.....


..... те ми се обаждат и ми предлагат тоя план

http://www.mtel.bg/mobiltel/prices/m-tel_active.php


който изглежда на светлиннни години по-добър от всичко друго на конкуренцията.... какво да правя :cry: :cry: :cry:

имам още около седмица шанс да си прекратя договора (приемайки, че системата ми позволи да го направя), преди да се поднови автоматично, което вече коментирахме
This is it. Ground zero.

User avatar
Marfa
Moderator
Posts: 11251
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:12 pm
Contact:

Post by Marfa » Fri Oct 15, 2010 9:12 am

Ми много им е добър ънлимитеда. Най-близкото на Глобул до това е трийсе кинта.
This octopus! Let's give him boots, send him to North Korea!

Image<-Подробно описание на нещата, които ми образуват нерви :twisted:
Уук.

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Fri Oct 15, 2010 9:22 am

Е, Mtel според мен не се отличават с нещо особено лошо от другите, та ако ти харесва плана...
Last edited by Morwen on Fri Oct 15, 2010 9:29 am, edited 1 time in total.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests