
Империи на Злото или кой телеком е по-по-зъл
Moderator: Moridin
Понеже сега с телекоми се занимавам - две седмици може да е даже малко за ъпгрейд
Проблемът не е само откъм девелопмънт, дори въобще не е там - идея си нямате колко е огромна бумащина като количество и тестове, дори и за някоя малка промяна.
И да - първо се прави на някаква development среда, после се прави instalation и се тества на тестовата среда на телекома (обикновено имат), после се мята на production. Почти няма Телеком, който да не работи така, освен някои много забутани в страни от N-тия свят. В България Глобул и Мтел са така и са ок организирани по принцип - Виваком не знам.

И да - първо се прави на някаква development среда, после се прави instalation и се тества на тестовата среда на телекома (обикновено имат), после се мята на production. Почти няма Телеком, който да не работи така, освен някои много забутани в страни от N-тия свят. В България Глобул и Мтел са така и са ок организирани по принцип - Виваком не знам.
Scalpel. Sponge. Magic Wand!
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Ами да. Приеми че е нормално. Може шита да е ударил вентилатора ЗДРАВО. А мога да ти кажа че даунгрейд на такива неща понякога не е възможен.Moridin wrote:Еми да, но ето че вече втора седмица и кусур, на Мтел никаква билинг функционалност не е достъпна за клиенти. На продукшън.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Като човек минал през масивно дизастър рековъри тази година мога да ти кача че приоритетите са долу гореXellos wrote:мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
1. Запазване и възстановяване на данните, грижиш се да няма нови загуби.
2. Възстановяване на критичните услуги
3. Крайните потребители - като има време за тях.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
е ми и на вас да ви... ;рррThe Dragon wrote:Като човек минал през масивно дизастър рековъри тази година мога да ти кача че приоритетите са долу гореXellos wrote:мех при мене проверката на сметка още не работи през телефона. Яко Шит в некъф гигантски вентилатор ще да е там са, или им е през оная работа текущата сметка.
1. Запазване и възстановяване на данните, грижиш се да няма нови загуби.
2. Възстановяване на критичните услуги
3. Крайните потребители - като има време за тях.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
А, ето какво става с мтелските фактури...
Жоро и изобщо всеки, който се чуди с кой оператор иска договор - вземете си предплатена карта, от опит се убедих, че това е най-малко прецакващият начин. Нервите си ги оценявам на повече от 34-те стотинки цена на минута разговор.
Морви, настоятелно те съветвам да провериш какво е състоянието на твоя договор с Мтел, най-добре на място в клиентски център. Вероятно не са го спрели, а ти начисляват задължения, за които ще разбереш след две години като ти звънне някоя мутра (истински случай от бг мама, при това не един :Р).
Сагата с моята "сделка от разстояние" с Виваком продължава! Днес отидох в клиентски център да проверя за всеки случай като какъв се води моят договор. Можете ли да познаете? Точно така, двугодишен. Пуснах им писмено оплакване, на което ще благоволят да ми отговорят в срок от 1 месец. Все пак профилактично ги заплаших, да видим дали ще се размърдат по-рано.
Жоро и изобщо всеки, който се чуди с кой оператор иска договор - вземете си предплатена карта, от опит се убедих, че това е най-малко прецакващият начин. Нервите си ги оценявам на повече от 34-те стотинки цена на минута разговор.
Морви, настоятелно те съветвам да провериш какво е състоянието на твоя договор с Мтел, най-добре на място в клиентски център. Вероятно не са го спрели, а ти начисляват задължения, за които ще разбереш след две години като ти звънне някоя мутра (истински случай от бг мама, при това не един :Р).
Сагата с моята "сделка от разстояние" с Виваком продължава! Днес отидох в клиентски център да проверя за всеки случай като какъв се води моят договор. Можете ли да познаете? Точно така, двугодишен. Пуснах им писмено оплакване, на което ще благоволят да ми отговорят в срок от 1 месец. Все пак профилактично ги заплаших, да видим дали ще се размърдат по-рано.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Абе Гиб кога стана такава зла
Преди пет години не бих казал посмъртно, че ще идеш да се разправяш с мобилен оператор. Яко :Р
Предплатената карта ми излизаше твърде скъпо, миналата година по това време бях на Прима.
Макар че като се замисля, не по-скъпо от сега
Как така 34 стотинки, мене на ДОГОВОР ми е 32 баси.........

Предплатената карта ми излизаше твърде скъпо, миналата година по това време бях на Прима.
Макар че като се замисля, не по-скъпо от сега

This is it. Ground zero.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Точно когато бях решил да форсейкна М-тел завинаги с грандиозен скандал и да им кажа, че фирма, която буквално дава на клиентите да се разберат, че за нея е по-важно да им зима парите, отколкото те да са доволни от услугите й, заслужава най-вече да си ВЗЕМЕ МОГЪЩО,.....
..... те ми се обаждат и ми предлагат тоя план
http://www.mtel.bg/mobiltel/prices/m-tel_active.php
който изглежда на светлиннни години по-добър от всичко друго на конкуренцията.... какво да правя
имам още около седмица шанс да си прекратя договора (приемайки, че системата ми позволи да го направя), преди да се поднови автоматично, което вече коментирахме
..... те ми се обаждат и ми предлагат тоя план
http://www.mtel.bg/mobiltel/prices/m-tel_active.php
който изглежда на светлиннни години по-добър от всичко друго на конкуренцията.... какво да правя



имам още около седмица шанс да си прекратя договора (приемайки, че системата ми позволи да го направя), преди да се поднови автоматично, което вече коментирахме
This is it. Ground zero.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests