
За крафтването - да, разочароващо е, предполагам, че капаните и отровите ще се ползват на по-висока трудно, на нормал са абс непотребни, факт е. За съжаление Байоуеър са избрали само тези професии и това е малко глупаво, можеше съвсем спокойно да вкарат един Блексмитинг или енчантинг и поне за мен щеше да е ужасно по-смислено от капани и отрови, които не ползваш ама никога. Впрочен и нещо за скиловете - извън скила за Комбат, Алхимията и Coercion останалите наистина не мога да разбера кога и как ще се ползват по дяволите и за чий чеп са сложени там, ама в БГтата си имаше подбни скилове, както и в NWN и други...
За роуга - не си прав, да не споменавам, че подобен изказ на мнението е непълно ненужен, голям човек си баси.... Роугът е ужасно силен, само че като се развие напълно, той не получава отрано яко умение като mighty blow. Да не говорим, че и като арчър има супер умения. Съдейки по Зевран за единия час, в който го имах персонажът правеше е баси свинския демидж. Може би е защото ти не ги използваш правилно - роугът винаги трябва да е отзад на таргета за бекстабовете, без тях демиджът му пада наполовина. Да не споменавам, че де що има роуг враг NPC е винаги много по-опасен от уориър или мейдж такъв, защото може да ти ИЗТРИЕ всеки персонаж за секунди буквално. Въобще като фийлинг и геймплей меле комбат роуговете доста се доближават до тези в УоУ, което е само плюс.