Page 2 of 6

Posted: Tue Sep 28, 2010 12:38 pm
by Moridin
Тия пичове не са в ред.

Нито една световна компания не е станала голяма, без да мисли за удобството на клиента. Това тук е някакъв пладнешки обир. И мислех да го кажа на някой си служител М-тел, когато им изтъкна факта, че поради абсолютно нелогичната невъзможност да си променяш плана в течение на договора, за мен е по-изгодно да си платя неустойките и да го прекратя, отколкото да изкарам още дори един месец на тия условия... обаче така и не се дигнах :mrgreen:

Posted: Tue Sep 28, 2010 12:47 pm
by Roamer
Moridin wrote:Тия пичове не са в ред.

Нито една световна компания не е станала голяма, без да мисли за удобството на клиента. Това тук е някакъв пладнешки обир...
...от друга страна пък светът е пълен с компании, които стават големи, а след това изведнъж спират да мислят за удобството на клиента. Действително от раз мога да се сетя за поне двайсетина примера, сред които поне три-четири от най-големите оператори на различни телефонни услуги в съответните държави.

Както се казваше навремето една рубрика, "Странно, смешно, невероятно, но не сме го измислили ние". Не, не ги оправдавам, просто отбелязвам :)

Posted: Tue Sep 28, 2010 12:53 pm
by The Dragon
Затова дечица се образовайте и работете на нормални места където са на фирмени планове и плащат служебните телефони.

Posted: Tue Sep 28, 2010 1:10 pm
by Moridin
Btw Пенчев верно ли е това дето Рольо упорито твърди, че в Америка НЯМА оператор, който да не ти взима пари, когато НА ТЕБ ти се обаждат? :shock: :shock: :shock:

Posted: Tue Sep 28, 2010 8:25 pm
by JaimeLannister
Viarno e. Ili pone predi 4 godini beshe.
A na men mi se sluchva da sum v Madrid...
I veche vze da mi pisva.
Mnogo kartini, mnogo zabelejitelnosti, mnogo neshto. Ama mandjata e super :lol:

Posted: Tue Sep 28, 2010 10:05 pm
by Ghibli
Мтел са Империя на Злото (тм) и заслужават всичките им клиенти и споменатите подслушвани служители да ги съдят до дупка. Аз щях, ако им бях клиент, слава богу не съм. Въпреки този факт тази компания ми е изхабила толкова нерви, че само като им видя логото си мечтая за пистолет.

Posted: Wed Sep 29, 2010 9:04 am
by Moridin
Аз искам да си спра договора там, но не знам как да го направя в правилен порядък, така че да си запазя номера при друг оператор, особено след като всички са маскари... >< а го започнах края на октомври, демек не ми остава много шанс.

В момента бтв неистово ги мразя заради това, че забавиха всички фактури, няма начин да си разбереш текущата сметка и колко минути от безплатните си изхарчил и изобщо втф, ебаси кой прави ъпгрейд на системата повече от две седмици вече?! Да бяха докарали нещата до фаза суичване на няколко реда код, па тогава да сменят, това е гати лудницата.

МРАЗЯ ГИ.

Мислех да мина на виваком, ма вие ме отказахте :cry: глобул ли са най-малкото зло ся?

Posted: Wed Sep 29, 2010 9:38 am
by Marfa
Ми аз, честно казано, засега проблеми с тях не съм имала, ма май тарифите на вивата са по-изгодни. :dunno:

Posted: Wed Sep 29, 2010 9:41 am
by Morwen
Избери си при кой оператор ще се местиш, а после иди в техен офис и питай тях как да си прехвърлиш номера, те вероятно ще ти помогнат с желанието да те прилапат:)
Бтв, аз все пак нямах подобни проблеми с Мтел. Първо ми казаха, че мога да го прекратя, когато поискам, а после ми го спряха след три месеца неплащане (тъй като телефонът беше на името на майка ми, а тя така и не отиде да го спре). Вярно, че беше на някаква смешна такса, но все пак...
Бтв, фани Гугъл и намери някой по-голям форум (бг мама понякога е от полза :lol: ), където хората говорят за това, така ще имаш повече представа, а не само от трима човека и една приятелка каза.

Posted: Wed Sep 29, 2010 12:01 pm
by Corwin
Никой за нищо не става. :)
Вивател са за мен Империята на Злото още от орбителските ми дни, и никога не съм си ги помислял за вариант.
За Мтел бая поговорихме.
В момента съм на Глобул - ми и те са си злетаци отвсякъде. В началото не исках да ми сменят кредитния лимит - спираха ми телефона всеки месец, докато изминат 3-4 месеца и ясно стана по-високо ниво клиент та да ми го сменят. Имаха и още 1-2 безумия, но в момента са ми вън от главата, та не мога да ги драсна сега. А да не говорим, че имах сигурно 1 човек от по-близките ми хора който е на Глобул и с който да си харча 100те безплатни минути...


П.П. Жоро, бтв Мтел сменят билинг - нормално е да стане за повече от 2 седмици. Тва не са ти 2 реда код да ги смениш. В Орбител се имплементираше 2 години и половина и се правиха 3 или 4 опита да се подкара преди да проработи както трябва. Там не върви ситемата Нагоденко или тва не работи и никой никога няма да цъкне на него.

Posted: Wed Sep 29, 2010 12:05 pm
by Moridin
Нормално е да стане иза повече от две седмици, обаче не и да се пуска в продъкшън, преди да е готово, а точно това става в момента.

Posted: Wed Sep 29, 2010 12:06 pm
by Moridin
бтв за мен най-големият проблем е, че имам половина познати на глобул и половин на мтел. за мен е жизненоважно да имам безплатни миннути към всички оператори. от тая гледна точка Вивата май са най-добре.

Posted: Wed Sep 29, 2010 12:24 pm
by Corwin
Жоре живееш в друг свят. Според теб как нещо което се девелопва 2-3 години може да се пусне за 2 дена без бъгове?

Posted: Wed Sep 29, 2010 12:47 pm
by Moridin
омг като се тества на дивелъпмънт сървъри с дуплицирани бази данни и т.н.???? не казвам изобщо да няма бъгове - винаги може да изскочи нещо, но правилният ход е да се свали новият код от продъкшън сървърите, да се ривъртне към стария и да продължи да се фиксва и тества на дивелъпмънт сървърите, докато е готово и по-чисто.

Posted: Wed Sep 29, 2010 1:04 pm
by Corwin
За свалянето от продукшън и нов опит си донякъде прав. Принципно понякога е по-добре да оставиш кода и да фиксваш на място, по простата причина, че иначе ще загубиш 3 месеца, ще качиш и пак ще се счупи и така се губят буквално години. За тоя случай може би наистина е по-добре да свалят, ама си е спорен случая.
Колкото до тестването - тук става дума за милиони транзакции, титанични бази дето се трият и правят всеки ден и тн. Не можеш да докараш девелопмент симулация и направиш свестни тестове посмъртно. Качваш и стискаш палци да не стане нещо необратимо, и това е.