Delegat wrote:Играта е украинска все пак и кое точно му е дървеното на геймплея й? Да не говорим, че към днешна дата все още няма шуутър с по-добър AI, за свят и атмосфера да не говорим.
Все тая - руснаци са (и бтв не се шегувам, за който не е наясно с историята и киевските руси).
Дървеното? Технически е пълна дупка и дори след всякакви патчове и чудесии е бъгава работа, като конкретно в момента не ща й да я пускам заради гнусния shading бъг, който ми боде очите докато играя. Също престрелките не ме радват особено и няма по-кадърен ролев елемент като във Fallout 3, който да компенсира. Ако на третата ми поредна система, на която я пробвам, беше тръгнала без ядове, можеше да си помисля, но просто вече нямам нерви за гнусни бъгливи ПеЦе дръвца.
NWN2 успях да я изтрая около 10-тина часа, но просто ми писна. През цялото време скучнееше, въпреки леките намеци за качество. По-добра е от NWN1 и ако беше излязла няколко години по-рано, сигурно щях да я мина, но сега ми идва в повече. Същото с KotOR 2. Просто нямаше същия пейсинг и общо качество като първата част на Bioware.
Еми Саше така е, ама на старите са си просто старите и там не трябва да играя със скапана ФПС-перспектива.
Нито Fallout 3. Има си лесна за нагласяне камера тип Resident Evil 4.
Та малко по-подробно мнението ми за Fallout 3. Първо на първо, това е първата наистина голяма игра на Bethesda. Разните им Elder Scrolls шитове бяха все постни и имах чувството, че просто не могат да създадат наистина як свят с яки персонажи и история. И това все още важи до известна степен, но Fallout 3 доказа, че имат много скрит потенциал.
Като за начало, светът е пресъздаден почти перфектно. Има мащаб, разнообразие (въпреки известната повтаряемост на метрото), божествена атмосфера и недостижима за игра с отворен свят техническа реализация. Отделно от това са се справили доста прилично с персонажите, има нелоша централна история и наистина кефещи странични куестове - от детското общество, през женица, свиреща на последния останал Страдивариус, та до рейнджърите, слейвърите и "супергероите". Не всичките са достатъчно добре написани (вампирите примерно), но като цяло количеството им (като добавим куестовете, които не са маркирани) е респектиращо, без да повлияе на общото качество. Имаме огромна свобода на действие и избори, които се опитват да си съперничат дори със добрите стари Fallout 1 и 2.
Музиката е божествена. Бях убеден, че никой не може да повтори неземната работа на Марк Морган, но Bethesda отново ми показаха че греша. Инон Зур е запазил духа на оригинала, добавяйки собствени идеи, правещи общия ефект малко по-грандиозен. А и старите песнички по радиото са екстра. Бтв ДИС ИС ТРИ ДОГ АУУУУ! Много кефи, когато въпросният коментира подвизите ти. А и озвучаването като цяло е на съвсем друго ниво спрямо Oblivion.
Относно геймплея, Bethesda са успели да направят невъзможното - хем да запазят старото, хем да го адаптират по изцяло нов начин. Като чист шуутър играта фейлва леко, но с VATS е съвсем друго нещо. Усещането е доста подобно на Fallout 1 и 2, без да обезсмисля ръчното прицелване (в някои случаи то е по-добро все пак). Ролевата система е резната леко, но това не е голяма трагедия. SPECIAL все още е налице и това е важното.
После имаме експанжъните. Първият и последният леко издишат, но The Pitt (изключае доста евтиното ти лишаване от всички предмети) и Point Lookout са невероятни. Първият има брутална индустриална атмосфера и готината му историйка те поставя пред проблем, който просто няма ясен отговор. Point Lookout пък предлага огромна карта с адски много куестове, секретчета, интересни персонажи и не на последно място, едно от най-друсаните неща, които съм виждал в игра досега. Отнесени трайбъли, изроди, яко радиация и малко мистерия - има си всичко и спокойно може да отнеме 10-15 часа.
Въобще Fallout 3 е заглавие, което няма скоро да забравя. Или да спра да играя. Все пак половината карта си стои неизследвана и ми остава някой-друг куест за правене.
п.п. Ревюто ми на The Pitt:
http://forplay.bg/index.php/forplay_sit ... pg)/review