Page 2 of 5

Posted: Wed Apr 14, 2010 3:54 pm
by Delegat
Играта е украинска все пак и кое точно му е дървеното на геймплея й? Да не говорим, че към днешна дата все още няма шуутър с по-добър AI, за свят и атмосфера да не говорим.

Posted: Wed Apr 14, 2010 4:01 pm
by RRSunknown
Aйде стига излизахте от темата, моля ви.

Posted: Wed Apr 14, 2010 4:15 pm
by AlDim
Nqkoi da splitne edno Fallout vs Stalker, che az sega pisha ot gsm-a i e slojno. Poveche ot men sled 10 chasa.

Posted: Wed Apr 14, 2010 5:16 pm
by Muad_Dib
AlDim wrote:
Delegat wrote:S.T.A.L.K.E.R >>> Fallout 3
Fallout 3 >>> S.T.A.L.K.E.R

Аз лично имам непоносимост към геймплея на руското дръвце, а и като свят не мисля че има предимство.

Иначе RRS е дал картинка от най-слабия експанжън на 3-ката. Point Lookout му е мамата.

Колкото до цветовата гама - Коле, метни един поглед на старите Fallout-и и ми кажи колко цвята виждаш. А и за 14 часа няма как да си открил кой знае какво.
Еми Саше така е, ама на старите са си просто старите и там не трябва да играя със скапана ФПС-перспектива.

Posted: Wed Apr 14, 2010 8:25 pm
by Muad_Dib
Добре сега тая фейл тема кому е нужна може ли някой да ми обясни, тотално различни и несъпоставими са....

Posted: Wed Apr 14, 2010 8:35 pm
by RRSunknown
важното е че се отцепи спама.

Posted: Wed Apr 14, 2010 9:56 pm
by armageddon
@Roland - сметнал съм че FO3 не е my cup of tea, не съм го играл. Той нека си е кой колкото смята за добра игра.

Относно New Vegas - лично аз искам нов Fallout дело на Cain, Boyarski и Anderson, но понеже това е в сферата на фантазиите, явно Obsidian са дъ некст бест тинг. Като добра игра от тях бих привел като пример NWN2, особено първия експанжън, която не е перфектна и енджина е смотан, но се беше получило доста добре накрая.

Posted: Wed Apr 14, 2010 10:01 pm
by Amikae
Добър пример с NWN2.

Posted: Wed Apr 14, 2010 11:35 pm
by RRSunknown
Пълна дрянова тояга беше NWN2, Боярски който е създател на арта на Фолаут отдавна е в Близард и прави новото Диабло, Андерсън след фалита на Тройка изостави гейминга а Тим Кейн се занимава с ММО. А кои са Обсидиан - чираци някакви които досега правят експанжъни за големите.

Posted: Thu Apr 15, 2010 12:08 am
by Amikae
Изобщо не е вярно това. Ся истина е, че графичният двигател на играта е доста бъгав, но орпеделено е красив, а играта геймплейно си ми достави точно нужната доза RPG. Играл съм я и съм я преигравал. Обемна е и не ми е доскучавала, а първия експанжън страшно много ми хареса. Лично според мен NWN1 и NWN2 са на кантар, като може би NWN1 има лек превес, но 2 не е провал. В никакъв случай.

Posted: Thu Apr 15, 2010 1:16 am
by RRSunknown
Пълен провал си беше баш - бъгава до неигруемост, гадна камера, клиширани персонажи крадени от старите игри, стандартна история и небалансирана система. От рпг-тата на фентъзи тема ми е много надолу в класацията. Чирашка история нормално за студио основано с целта да прави второкачествени продължения на игрите на големите.
Неверуинтър Найтс 2 го чаках като духовния наследник на Балдур'с гейт но се наложи да почакам до Драгън Ейдж. Сега Вегаса го чакам но се надявам шефчетата от Бетесда изкъсо да следят Обсидианци поне в техническата част за да няма издънки. Б.т.в. сериозно ли някой вярва че Бетесда ще оставят Обсидианци да направят едва ли не новия Плейскейп?

Posted: Thu Apr 15, 2010 2:50 am
by Amikae
Тук хейта ми се вижда малко множко. Мен лично NWN2 ми е по-силна от Dragon Age. И "бъгава до неигруемост" не е. Изобщо явно въпрос на вкус, но не съм съгласен изобщо с недостатъците, които изброи. Играта и днес си изглежда впечатляващо и има страхотна атмосфера. Не че Obsidian са нещо кой знае какво. И те са пълен фейл, но не и при NWN2. Поне за мен не.

Posted: Thu Apr 15, 2010 4:23 am
by AlDim
Delegat wrote:Играта е украинска все пак и кое точно му е дървеното на геймплея й? Да не говорим, че към днешна дата все още няма шуутър с по-добър AI, за свят и атмосфера да не говорим.
Все тая - руснаци са (и бтв не се шегувам, за който не е наясно с историята и киевските руси).

Дървеното? Технически е пълна дупка и дори след всякакви патчове и чудесии е бъгава работа, като конкретно в момента не ща й да я пускам заради гнусния shading бъг, който ми боде очите докато играя. Също престрелките не ме радват особено и няма по-кадърен ролев елемент като във Fallout 3, който да компенсира. Ако на третата ми поредна система, на която я пробвам, беше тръгнала без ядове, можеше да си помисля, но просто вече нямам нерви за гнусни бъгливи ПеЦе дръвца.

NWN2 успях да я изтрая около 10-тина часа, но просто ми писна. През цялото време скучнееше, въпреки леките намеци за качество. По-добра е от NWN1 и ако беше излязла няколко години по-рано, сигурно щях да я мина, но сега ми идва в повече. Същото с KotOR 2. Просто нямаше същия пейсинг и общо качество като първата част на Bioware.
Еми Саше така е, ама на старите са си просто старите и там не трябва да играя със скапана ФПС-перспектива.
Нито Fallout 3. Има си лесна за нагласяне камера тип Resident Evil 4.

Та малко по-подробно мнението ми за Fallout 3. Първо на първо, това е първата наистина голяма игра на Bethesda. Разните им Elder Scrolls шитове бяха все постни и имах чувството, че просто не могат да създадат наистина як свят с яки персонажи и история. И това все още важи до известна степен, но Fallout 3 доказа, че имат много скрит потенциал.

Като за начало, светът е пресъздаден почти перфектно. Има мащаб, разнообразие (въпреки известната повтаряемост на метрото), божествена атмосфера и недостижима за игра с отворен свят техническа реализация. Отделно от това са се справили доста прилично с персонажите, има нелоша централна история и наистина кефещи странични куестове - от детското общество, през женица, свиреща на последния останал Страдивариус, та до рейнджърите, слейвърите и "супергероите". Не всичките са достатъчно добре написани (вампирите примерно), но като цяло количеството им (като добавим куестовете, които не са маркирани) е респектиращо, без да повлияе на общото качество. Имаме огромна свобода на действие и избори, които се опитват да си съперничат дори със добрите стари Fallout 1 и 2.

Музиката е божествена. Бях убеден, че никой не може да повтори неземната работа на Марк Морган, но Bethesda отново ми показаха че греша. Инон Зур е запазил духа на оригинала, добавяйки собствени идеи, правещи общия ефект малко по-грандиозен. А и старите песнички по радиото са екстра. Бтв ДИС ИС ТРИ ДОГ АУУУУ! Много кефи, когато въпросният коментира подвизите ти. А и озвучаването като цяло е на съвсем друго ниво спрямо Oblivion.

Относно геймплея, Bethesda са успели да направят невъзможното - хем да запазят старото, хем да го адаптират по изцяло нов начин. Като чист шуутър играта фейлва леко, но с VATS е съвсем друго нещо. Усещането е доста подобно на Fallout 1 и 2, без да обезсмисля ръчното прицелване (в някои случаи то е по-добро все пак). Ролевата система е резната леко, но това не е голяма трагедия. SPECIAL все още е налице и това е важното.

После имаме експанжъните. Първият и последният леко издишат, но The Pitt (изключае доста евтиното ти лишаване от всички предмети) и Point Lookout са невероятни. Първият има брутална индустриална атмосфера и готината му историйка те поставя пред проблем, който просто няма ясен отговор. Point Lookout пък предлага огромна карта с адски много куестове, секретчета, интересни персонажи и не на последно място, едно от най-друсаните неща, които съм виждал в игра досега. Отнесени трайбъли, изроди, яко радиация и малко мистерия - има си всичко и спокойно може да отнеме 10-15 часа.

Въобще Fallout 3 е заглавие, което няма скоро да забравя. Или да спра да играя. Все пак половината карта си стои неизследвана и ми остава някой-друг куест за правене.

п.п. Ревюто ми на The Pitt:
http://forplay.bg/index.php/forplay_sit ... pg)/review

Posted: Thu Apr 15, 2010 11:41 am
by Delegat
Obsidian определено не са случайна компания и силно се надявам с Алфа Протокол да излязат от сянката на Bioware. Що се отнася до Fallout 3, не съм играл играта кой знае колко, но от това което съм чел смятам, че играта страда от синдрома на Обливиън - страхотен свят с атмосфера и т.н., но кух от към съдържание. Сталкера поне в това отношение е доста по-добре, особено при последната част от поредицата - Call of Pripyat. Всички куестове са страшно оригинални и има някои, при които направо целия настръхваш като при леговището на блъдсъкърите. Освен това играта върви от мазно по-мазно и е чудесно полирана. Вярно, може да няма някакви сериозни РПГ елементи като при F3, но според мен не са и нужни, защото все пак Сталкера е преди всичко шуутър.

Posted: Thu Apr 15, 2010 11:43 am
by Scourge
фолаутът има проблема на всички игри на бетесда – стерилен е.
сталкерът може да е сякъв (с последните пачове и т.н. уж не забивал, то на мен и оригиналният без пачове не ми забиваше, де), но има плътност. :)