Page 2 of 5

Posted: Sat Apr 10, 2010 1:04 pm
by Muad_Dib
Благодарение на Моридин искам да се поФАЛА, че тия дни май ще проимам още 5000 точки бързи, с които мисля да прибода всичките ДЛЦ-та за Resident Evil 5, както и Castle Crashers, Age of Booty (тези двете си дръпнах вчера пак демотата и не можах да се откача) и май Winterbottom:))

Posted: Sat Apr 10, 2010 9:48 pm
by AlDim
RRSunknown wrote:Мога да ти препоръчам и тези (всъщост копирвам ти от един форум в който само с това се занимават)
http://www.youtube.com/watch?v=m2zHv7JGF_8
http://www.youtube.com/watch?v=daDiZrmZb-c
Bionic Commando не е лоша игра, но така и не успя да зариби, колкото и пъти да я пусках.
Schizoid кефи като цяло, въпреки че не е от най-добрите игри на XBLA.

Къв е тоя "форум, в който само с това се занимават"?

Posted: Sat Apr 10, 2010 10:11 pm
by RRSunknown
Къв е тоя "форум, в който само с това се занимават
"
Evocore.

Posted: Tue Apr 13, 2010 8:57 pm
by Muad_Dib
За съжаление работата с кредитната не стана и съм ограничен само с 2600 точки, а искам да си взема Loder Runner (1200), целия ДЛЦ пакет за RE5 (960 точки), Splosion Man (800 и Castle Crashers(1200) - ако някой даде препоръка кой е най-якият вариант да свирка:))) аз засега съм се спрял на РЕ5-нещата + Лоуд Рънър, че Касъл Крашърс е предимно за мулти.

Posted: Tue Apr 13, 2010 9:04 pm
by AlDim
Заеби го бързо тоя Lode Runner римейк (да не говорим, че 1200 е адско много за такова чудо). Castle Crashers е адски забавна игра и за сингъл, да не говорим че има кооп и на една конзола. Splosion Man още не съм я пробвал, което си е голям пропуск.

Posted: Tue Apr 13, 2010 9:07 pm
by Muad_Dib
Еми аз като малък не съм цъкал толкова много Лоуд Рънър и ужасно се зарибих на демото, а и графиката е една такава готина и шарена и липсата на скок ме размазва и въобще :)

Splosion Man определено не ми е някакъв приоритет, но най-малкото си заслужава да се изпита, има страхотна физика и доста хумор, но поне от демото не виждам какво по-различна ще предложи цялата игра.

За Крашърс - с Пъгсли отсега сме го запланували коопа на една конзола, той е ясен:)))

ДЛЦ-тата за RE5 тествал ли си ги? Щото общият пакет е на хубава цена за два епизода, 4 костюма и още шитс.

Posted: Wed Apr 14, 2010 1:26 am
by F242
Lode Runner беше първата игра, на която се усетих, че "цикля" и това беше някъде около петнадесет години, преди да чуя думата да се използва в този смисъл. Във вече много далечната 1986, на един Правец 82, с черно-зелен екран съм я играл докато не започна да виждам всичко в червено :D За малко да ми провали изпитите :D :D
След това съм следял и емулаторите, и следващите версии, но никоя не е дотолкова добра, колкото версията за XBLA. Играта от оригинала насам е пример за прост, но гениален гейм-дизайн. Тя беше може би и първата, която дойде с редактор на нива. Сега приемаме последното за даденост, но през 1982, това беше скок в бъдещето.

1200 точки за мен са много за Toy Soldiers, въпреки че малкия е страшно зарибен, но засега отбивам успешно атаките :D

Posted: Fri Jun 11, 2010 8:37 pm
by Muad_Dib
Превъртяхме Castle Crashers с Йоан и мога да кажа, че толкова концентрирана олигофрения не съм виждал почти никъде :lol: Страхотен адски приятен кооп, много хумор и е баси последната битка (ШЕСТ фази:))))

Едно от правилните заглавия на Аркейда.

В този ред на мисли - аз от Аркейда чакам новия Томб Рейдър главно заради смазващия кооп (поне така изглежда от филмчетата:))

Posted: Tue Jul 06, 2010 4:04 pm
by Muad_Dib
Тествах няколко трайъла на XBLA игрици и да споделя малко впечатления.

1. Rocket Knight - много кефящ платформър със страхотна физика и доста приятна графика, определено зарибява, но за съжаление е 1200 точки, което според мен му е прекалено много.

2. Earthworm Jim HD - римейк на старата олигофренска класика. Жестока визия, но на мен за съжаление ми е бая остаряло геймплейно. Но пък е 800 точки :) Мисля да го бодна по-натам!

3. Puzzle Quest 2 - тук мисля, че ще има доста заинтересовани във форума, все пак бая хора циклихме единицата като обезумели. Еми двойката кефи адски много и все така изглежда страшно зацикляща. Ролевите елементи са малко опростени, но пък в същото време 4те класа са почти коренно различни от старите като магии и специфики (сега и разликите м/у класовете сякаш са по-осезаеми). Вече няма парички и лилави звезди по борда, а само 5 вида мана и черепите. Много кефи, че вече не вървиш по голяма карта на света, а нещата са "зуумнати" на градско ниво и във всеки дънджън ще се биеш с по няколко гадинки. Хареса ми, че са пипнали графиката и ефектите доста, играта като размер е 5 пъти по-голяма от първа част. Въобще ще се цикли, само се чудя дали ми се дават 30 лева (1200 точки) сега или да чакам ПЦ версията, която засега и дата няма, само са я потвърдили.

Posted: Tue Jul 06, 2010 5:26 pm
by Delegat
Rocket Knight мисля че го има и за PC, но не съм го тествал :)

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:24 pm
by Muad_Dib
Взех си Пъзел куеста в крайна сметка и грам не съжалявам за покупката:) Другата седмица ще пиша като излезе Детспанк:)

Posted: Sun Jul 18, 2010 6:39 am
by AlDim
Драги съфорумници, задължавам ви да изиграете Deathspank.

Играта маже много и с мощ. На практика представлява комбинация от Diablo 2 и Castle Crashers с леки куестовски елементи и жестокия хумор на Рон Гилбърт, като мен общият ефект ме кефи повече дори от CC (има много по-голямо разнообразие, най-малкото).
Може да няма онлайн кооперативка, но има опция за втори играч на една конзола (магьосник, който не участва в диалозите, решаването на куестове и т.н., но има много яки поддържащи умения за битките). Показателно е, че дори Христина, която принципно гледа на игрите като на черната чума току-що поцъка ДВА ЧАСА с мен, което е някакъв нов рекорд.
Битките са много разнообразни и пасват идеално на управление с контролер. Детспенк може да носи по четири оръжия едновременно (по едно за всеки лицев бутон на пада) плюс щит, като разните оръдия на смъртта се различават доста визуално и откъм спешъли, да не говорим колко са им забавни описанията.
Също така визията е убийствено яка и стилна, без да й трябва да е нещо кой знае какво технически. Доста мяза на Samurai Jack.
Дотук единствената ми критика е, че няма шорткът за трейдване на предметите - всичко трябва да се драгва до съответната иконка. Но това е бял кахър, естествено.

Как да е, след първата зона съм разцепен от кеф. Хващайте и вие! Има я както на XBLA, така и на PSN, като струва нищо и никаквите 15 долара.

Posted: Sun Jul 18, 2010 2:37 pm
by Muad_Dib
Превъртях я преди 2 часа, купих си я още на 14ти вечерта. Играта е около 6 часа и то бих отбелязал накрая бях на 94% complete, така че бая съм поиграл, липсваше ми само ачийвмънтът за 20ти лвл (приключих играта 19ти и не ми се гриндеше още 30 минути).
Много го чаках това заглавие и всъщност ми хареса адски много. Мнението ми горе-долу се припокрива с това на АлДим като само искам да добавя, че очаквах да има поне някакви наченки на различни скилове или развита система за дигане на нива, а не крапавите Хироу Карти. Геймплейно играта доста пописва в един момент, защото муаш като селтак нон-стоп с оръжията (kolkoto i razlichni da sa - s tiah vse se bie basic attack) и биеш джъстис и изпълняваш УоУ-подобни куестове и горе-долу това е. Добре е, че абсол'тно УБИЙСТВЕНИЯ хумор.
Ениуей това са бели кахъри, за 30 лева играта е абсолютен мъст хев, да не споменавам, че озвучителят на Детспенк е CAPTAIN QWARK!!!:)
Една игра с адски много живец и душа и хумор - такива не правят вече така че грабете.

Posted: Mon Jul 26, 2010 8:17 am
by AlDim
Минах играта и ме изкефи на макс. Едно от най-добрите заглавия на XBLA е, а и една от най-добрите гейм комедии въобще! Дано направят още!

Posted: Mon Aug 09, 2010 2:07 am
by AlDim
След доста главоблъскане около последните няколко пъзела, успях да мина Limbo. Играта е уникално преживяване, съзнателно създадено като изкуство и съвсем успешно успяващо да бъде такова. Интересно е и че няма нищо наподобяващо история, въпреки че човек може да си рови за скрити значения, ако се опита. По-скоро имаме анти-история, в която всичко опира до геймплея и сливането му с атмосферичния аудио-визуален стил. А това е чудесно, при положение че въпросният геймплей е омазващо добър и завъртян.

Браво на създателите на играта и честит им финансов успех - ако съдя по leaderboards на Limbo, явно за три седмици е успяла да продаде поне 300 хиляди копия, което е страхотно не само за арт игра, ами и за XBLA като цяло.