Споделете пак
Moderator: Moridin
хм паяк ако реши да, плете мрежа някъде, значи,че оттам прехвърча нещо, което става за ядене и токувиж се улови....
има един случай за едно племе паяци дето си направили кооп-мрежа на няколко акъра ... и никой не знае как и защо...
аз се чудя дали некой чарк в монитора, принтера не бръмчи като нещо много вкусно...
има един случай за едно племе паяци дето си направили кооп-мрежа на няколко акъра ... и никой не знае как и защо...
аз се чудя дали некой чарк в монитора, принтера не бръмчи като нещо много вкусно...
Хм, земах вчера една двд уредбичка да зяпа майката некви филми. От техномаркета, ма явно са я сбъркали нещо с машина за пушек. Уж некво деуу за 80тина кинта. Поработи нейде 20 секунди и издимя като военна димка на стадион. Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо. Системата на сервизи в БГ по принцип е за разстрел, утре ше видим, след патилата за един мп3 нео просто не ми се занимава, ма майката са зор.
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
проблема със сервизите идва главно от производителя. Едва ли е тайна че България идват най- големите боклуци лашкани от къде ли не и после продавани в Техномаркет и подобните му.Xellos wrote:Хм, земах вчера една двд уредбичка да зяпа майката некви филми. От техномаркета, ма явно са я сбъркали нещо с машина за пушек. Уж некво деуу за 80тина кинта. Поработи нейде 20 секунди и издимя като военна димка на стадион. Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо. Системата на сервизи в БГ по принцип е за разстрел, утре ше видим, след патилата за един мп3 нео просто не ми се занимава, ма майката са зор.
А системата на серзизите е : локален сервиз който работи с договор с централен сервиз който пък работи с производител.
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
...който пък (производител) понякога няма сервиз в България или наблизо, та като си дадеш органайзърчето на ремонт в дори в голяма, сериозна фирма, то отива за един месец в Амстердам... Така де, искам да кажа, че тук, из Източна Европа, това все още понякога е проблем и с "истинска" маркова техника 
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Всъщност става следното (казвам ти неща от кухнята защото към нашата фирма има сервиз)
Значи - идва клиент с дефектна хлебопекарна Мулинекс. Ние много добре знаем че този вид хлебопекарни са дефектни по дефолт но по закон нямаме право да му издадем протокол за брак (за подмяна ) защото ние ще го плащаме. Та ние му вземаме уреда - установяваме повредата и понеже няма как да се поправи без смяна на части се изпраща факс до Варна със заявка за необходимата част.
Във Варна 90% от случаите нямат наличност (понеже при дефектна серия уреди всичко предвидените части бързо свършват) и съответно отправят запитване до Мулинекс които най-близкия им център е в Словения. Съответно от там се чака сума ти и време , от Варна бавят също и клиента реве недоволен.
В много случаи от Мулинекс теглят една майна на Варна с оправданоето че този уред вече не се произвежда или че скапаната част се водела консуматив и видиш това трябвало продавачите да го кажат (ама те не го казали щото никой не чете дребния шрифт в книжките и защото няма да продадат нищо за евтинията както продават в момента).
До такива парадоски се стига че имаше едни легендарни мрежички за електрически самобръсначки Браун на които мрежичката струва повече от чисто нов самобръсначка.
Изобщо няма да отварям дума за уреди които пристигат от чужбина опаковани и т.н. а като ги отвориш и вътре косми от 4 месеца бръснене или пълна с мас и лой микровълнова. Тогава от технимаркет ги лъсват и ги пускат за нови като прехвърлят при повреда топката на сервиза.
(защото в Бъкгария закона е такъв че сервиза е за дадена марка а не към магазин. ).
Значи - идва клиент с дефектна хлебопекарна Мулинекс. Ние много добре знаем че този вид хлебопекарни са дефектни по дефолт но по закон нямаме право да му издадем протокол за брак (за подмяна ) защото ние ще го плащаме. Та ние му вземаме уреда - установяваме повредата и понеже няма как да се поправи без смяна на части се изпраща факс до Варна със заявка за необходимата част.
Във Варна 90% от случаите нямат наличност (понеже при дефектна серия уреди всичко предвидените части бързо свършват) и съответно отправят запитване до Мулинекс които най-близкия им център е в Словения. Съответно от там се чака сума ти и време , от Варна бавят също и клиента реве недоволен.
В много случаи от Мулинекс теглят една майна на Варна с оправданоето че този уред вече не се произвежда или че скапаната част се водела консуматив и видиш това трябвало продавачите да го кажат (ама те не го казали щото никой не чете дребния шрифт в книжките и защото няма да продадат нищо за евтинията както продават в момента).
До такива парадоски се стига че имаше едни легендарни мрежички за електрически самобръсначки Браун на които мрежичката струва повече от чисто нов самобръсначка.
Изобщо няма да отварям дума за уреди които пристигат от чужбина опаковани и т.н. а като ги отвориш и вътре косми от 4 месеца бръснене или пълна с мас и лой микровълнова. Тогава от технимаркет ги лъсват и ги пускат за нови като прехвърлят при повреда топката на сервиза.
(защото в Бъкгария закона е такъв че сервиза е за дадена марка а не към магазин. ).
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
няма такъв закон. Закона че умпълномощен сервиз трябва да издаде протокол за замяна - в слуая когато магазина има сервиз това може да стане веднага и може да ги стреснеш. Ако обаче серзиза е сервиз на марката и не е обвързан към магазина , магазина си измиват ръцете и пова това което описах по-горе.Ghibli wrote:Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
На книга до три дни ако ти се скапе уред би трябвало директно да го подменят. На практика - не е баш така.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

