Култовите режисьори на 90-те и бийонд
Аз, от друга страна, не схванах нищо от "Изгубената магистрала" и затова ми се видя тъп, а при "Мълхоланд Драйв" нямах проблеми още при първо гледане да разбера основните неща (може би защото напомня доста на "Персона" на Бергман или просто имах по-голям опит с този тип филм). Обаче трябва да се отчете, че гледах Магистралата преди много време, тогава разбиранията ми за кино бяха доста различни, трябва да му дам втори шанс някой ден.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6590
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
В "Дюн" си беше. А и беше прекалено стар за ролята. В "Туин Пийкс" повече отиваше на ролята, правеше добро впечатление. Проблемът е, че самият сериал ми беше скучен.Moridin wrote:Кайл Макклоклан все пак не е смачкан олигофрен.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Според мен Мълхоланда е значително по-неразбираем, главно защото в него има безсмислени неща (поне според мен), които са просто за enhancing of dream-like experience-а. А и аз гледах Магистралата СЛЕД него и ми се видя доста по праволинейна. Но основната идея е абсолютно същата и в двата, де. Приличат си помежду си повече, отколкото кой да е от тях - на Персона 

This is it. Ground zero.
Не съм съгласна, че е преснимал. Револвер е далеч по-мрачен от другите два и е параноичен, което другите не са. И сюжетите на Дулата и Гепи се различават твърде много. Ако приликата в начина на заснемане се смята за преснимане, то и Тарантино изгаря, щото Глутницата, Джаки Браун и Криминале са еднотипни като визия и подход.zhivik wrote:Може би защото преснима Lock, Stock & Two Smoking Barrels вече два пъти (като Snatch и Revolver)? Освен ако не смяташ Swept Away за добър филм, разбира се ...
+1shannara wrote:Не съм съгласна, че е преснимал. Револвер е далеч по-мрачен от другите два и е параноичен, което другите не са. И сюжетите на Дулата и Гепи се различават твърде много. Ако приликата в начина на заснемане се смята за преснимане, то и Тарантино изгаря, щото Глутницата, Джаки Браун и Криминале са еднотипни като визия и подход.zhivik wrote:Може би защото преснима Lock, Stock & Two Smoking Barrels вече два пъти (като Snatch и Revolver)? Освен ако не смяташ Swept Away за добър филм, разбира се ...
Наистина са подобни по-скоро на усещане, но имат твърде различни сюжети. А са си ебаси култовите филми.
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
Евала за абсолютно безмисленото изказване;). Това, че Рей Лиота е пич далеч не спасява Револвер, който не успях да догледам, а аз бая стоически издържам на тъпи филми....Другият абсурд в поста ти е, че последните няколко години Лиота прекалено често взима участие в просто ужасни или крайно средностатически продукции...shannara wrote:За болезнено тъпи смятам филмите, в които се снима напоследък Мики Медсън, но не и тези с Рей Лиота. На него все още са му останали пари за цигари.
Постът показва, че явно повече следя кариерата на Медсън, просто все още ми държи влажно от недоразумението Living and Dying.
Мисля да пропусна с наваксването на тъпи филми.
Но "Револвер" няма нужда от спасяване, защото:
а/ работата с камерата е забележителна
б/ е заснет в брутално мрачни цветове
в/ действието е мудно и накъсано, за сметка на това изграждащо усещане за умствени отклонения
г/ има Рей Лиота
д/ всичко изброено по-горе създава въздействаща атмосфера
Но както е казал народа - за всеки влак си има пътници

Но "Револвер" няма нужда от спасяване, защото:
а/ работата с камерата е забележителна
б/ е заснет в брутално мрачни цветове
в/ действието е мудно и накъсано, за сметка на това изграждащо усещане за умствени отклонения
г/ има Рей Лиота

д/ всичко изброено по-горе създава въздействаща атмосфера
Но както е казал народа - за всеки влак си има пътници

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests