
Култовите режисьори на 90-те и бийонд
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Култовите режисьори на 90-те и бийонд
Ей го топика. Бтв май не съм гледал Инсомния 

This is it. Ground zero.
Оф да топ ъф май хед и по МОИ ПРЕДПОЧИТАНИЯ - Финчър и Нолън, при тях слаб филм ЗА МЕН няма. За петия искам да помисля малко. Да подчертая нещо - критерият ни в този спор нека бъде ПОСТОЯНСТВОТО - то ест бройка добри филми и дали има/няма спад на качеството или този спад е евентуално еволюция на самия творец (примерно като при новите книги на Пратчет, главно Nightwatch/Regiment).
Ама Тарантино пък е напрвил Криминале и Глутница Кучета. А за Криминале просто нямам думи. Няма такъв филм. Не че Син Сити е лош филм. Напротив брутален е. Ама все пак Pulp Fiction-a е по-добрият.Muad_Dib wrote:Бате Родригез е правил Син Сити! Смисъл тва е баси безмисления спор освен това, просто са двама от сигурно петимата най-велики режисьори от 90та година насам.
Еми да си, с извинение.
Както казахме - критерият ни нека бъде постоянство и липса на слаби филми, които дори да са приети като такива от the common man всъщност са една своеобразна еволюция.
Мойте 4/5 засега са Тарантино, Нолън, Финчър и Родригез. Макар че всъщност Родригез съм му фен заради вчерашния филм и Син Сити само май...Не, от здрач до зори хич не ме кефи.
Обмислям дали да предложа Тони Скот, ама Домино беше много тъп майка му стара...
п.с. ЖОРЕ СТИГА МЕСТИЛ.
Както казахме - критерият ни нека бъде постоянство и липса на слаби филми, които дори да са приети като такива от the common man всъщност са една своеобразна еволюция.
Мойте 4/5 засега са Тарантино, Нолън, Финчър и Родригез. Макар че всъщност Родригез съм му фен заради вчерашния филм и Син Сити само май...Не, от здрач до зори хич не ме кефи.
Обмислям дали да предложа Тони Скот, ама Домино беше много тъп майка му стара...
п.с. ЖОРЕ СТИГА МЕСТИЛ.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Е само веднъж преместих всички постове, бай попюлър дименд...
Якичък ли е? В смисъл як Мементо тип, или як по стандартния тип? Щото аз Батмана не го смятам за особено велик, truth to be told, Мементо е СЪВСЕМ друга категория.
Финчър все пак има Паник Стая, коят не съм чул някой да й се кефи.
Не че само Файт Клуб не му стига да е най-великият де
Якичък ли е? В смисъл як Мементо тип, или як по стандартния тип? Щото аз Батмана не го смятам за особено велик, truth to be told, Мементо е СЪВСЕМ друга категория.
Финчър все пак има Паник Стая, коят не съм чул някой да й се кефи.
Не че само Файт Клуб не му стига да е най-великият де

This is it. Ground zero.
Така, няколко бързи размисъЛА:
1.Няма режисьор без празно, Паник стя като го сравниш с повечето трилъри, който ни се предлагат, е гениален.
2.Новият Батман просто е най-хубавият от всички досега и на мен поне ми е топ 3 на филми по комикс.
3.Аз се замислям за Мел Гибсън - най-великият филм правен някога>>>противоречива трактовка на темата за Иисус>>>приятен сървайвъл хорър в Латинска Америка. Проблемът е, че не съм гледал Passion of Christ, но само заради Сърцето бих го написал.
4.Тук не говорим за one-hit-wonder, Сам Мендез си смуче и за това не го пишем.
1.Няма режисьор без празно, Паник стя като го сравниш с повечето трилъри, който ни се предлагат, е гениален.
2.Новият Батман просто е най-хубавият от всички досега и на мен поне ми е топ 3 на филми по комикс.
3.Аз се замислям за Мел Гибсън - най-великият филм правен някога>>>противоречива трактовка на темата за Иисус>>>приятен сървайвъл хорър в Латинска Америка. Проблемът е, че не съм гледал Passion of Christ, но само заради Сърцето бих го написал.
4.Тук не говорим за one-hit-wonder, Сам Мендез си смуче и за това не го пишем.
Еми ето някаква класация, ама не е подредена. Лошото е, че режисьор без поне един слаб филм не се сещам.
Тарантино и Родригез са ясни. Нолън също става ама без Insomnia - посредствен е просто. Финчер без Зодиак и Паник Стая. Роман Полански без Оливър Туист. Милош Форман (е тука няма слаб филм или не се сещм в момента). Тери Гилиям и тука така кто е малко спорно за Fear and Loathing in Las Vegas. Толкова засега.

Тарантино и Родригез са ясни. Нолън също става ама без Insomnia - посредствен е просто. Финчер без Зодиак и Паник Стая. Роман Полански без Оливър Туист. Милош Форман (е тука няма слаб филм или не се сещм в момента). Тери Гилиям и тука така кто е малко спорно за Fear and Loathing in Las Vegas. Толкова засега.
1. Не съм съгласен. Слаб си беше на сякво ниво.Muad_Dib wrote:Така, няколко бързи размисъЛА:
1.Няма режисьор без празно, Паник стя като го сравниш с повечето трилъри, който ни се предлагат, е гениален.
2.Новият Батман просто е най-хубавият от всички досега и на мен поне ми е топ 3 на филми по комикс.
3.Аз се замислям за Мел Гибсън - най-великият филм правен някога>>>противоречива трактовка на темата за Иисус>>>приятен сървайвъл хорър в Латинска Америка. Проблемът е, че не съм гледал Passion of Christ, но само заради Сърцето бих го написал.
4.Тук не говорим за one-hit-wonder, Сам Мендез си смуче и за това не го пишем.
2. И тук не съм съгласен. Определено е най-добрият Батман, но и в топ 5 не ми влиза. Като цяло Нолън има нееещо, което не мога да определя точно, което не ми влиза във всичките му филми. Някаква доза... "скучност"...
3. Е не можеш да даваш определения за режисьори по един филм, защото:
4. Еми Мел Гибсън пък за мене е ТОЧНО това.
And you can't dance with a devil on your back...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests