Според мен Мола и Арена нямат недостатъци. Освен, разбира се, това, което никой не спомена:
shayhiri wrote:Аз пък най-мразя рекламите в Арена. ИДИОТИ СКАПАНИ! НЯМАТ НИКВО ПРАВО! Това да не им е ла***ната безплатна телевизия, дето не съм гледал от малък. И където винаги можеш да смениш канала и да отидеш до ВЦ-то.

При положение, че плащам 6 (даже 7!!

) кинта, да се гаврят с достойнството, вниманието и времето ми по такъв начин е просто непростимо.
Хванах му цаката, де. Просто влизам 10 минути след обявения час, точно навреме за първия от трейлърите, които никога не изпускам.

Лошото е, че в Мола ми рекламите, макар и доста по-малко, са омешани с трейлърите.
Не, наистина нямат право. При такъв рекламен оувъркил е редно да намалят цената на билетите. Още веднъж, ТОВА НЕ ИМ Е ПРЕЗРЯН БЕЗПЛАТЕН ТВ ШИТ!!! Киното е елитно, скъпо удоволствие, което изисква подобаващо уважение.
Благодаря и аз на хората, които намериха оувървюто на софийските салони и темата като цяло за полезни.
Много добре знам какво означава
филмотечен и твърдя, че освен Дома, Одеон и ЕБКЦ,
Ларго и дори Ялта също отговарят на определението. Който е следил кинопрограмата толкова дълго и внимателно колкото мен няма как да не се съгласи. Единствено включването на Лъки в общия кюп
донякъде разтяга понятието, но идеята беше просто да подчертая очевидното, а именно:
1. Всички кина от миналото (споменатите в заглавието квартални дупки - които, както и очаквах, също бяха обсъждани - както и по-големите) бяха умишлено убити.
2. Поне един от виновниците е Александра, защото се случи точно за отварянето на първата Арена.
3. Оттогава имаме само Мултиплекси (Арена 1 и 2, Синеплекс, Синема Сити, по реда на отваряне) и филмотечни кина. Защото филмотечните не бъркат бизнеса на мултиплексите, иначе щяха да убият и тях. Не забравяйте къде живеем.
4. В това всъщност нищо лошо няма, защото точно това ни е необходимо: идеалните условия за премиерите и зрелищните филми и кокошкарниците за технически невзискателните класики и експерименти, които имат допълнителното преимущество да задоволяват носталгията на Живик, например.
5. Единственото, от което в голяма степен сме лишени, за нещастие, са евтините кина. На запад дори и най-касовият филм след не повече от месец-два стига до кината за един долар. Да не говорим, че дневните и следобедни прожекции на премиерните филми са много по-евтини от вечерните. Да не говорим и за отношението приходи/цени. Стига се до абсурдното положение, при което един ученик над 16 или студент трябва да плаща 7лв за Пиратите - вместо 3лв заради отстъпката за учащи или следобедната прожекция или 0,5-1лв месец след премиерата.
Не че се оплаквам, де. Много неща тук са несравнимо и абсурдно по-скъпи, пък и никога не съм се замислял колко харча за кино - за мен си е задължително. Но при по-нормални условия
всички щяха редовно и многократно да гледат кинопремиерите, вместо да си съсипват удоволствието с пиратските копия на компа.
6. Единственото подобие на евтини кина, което имаме, са точно Влайкова и Лъки - и отчасти Ялта, Ларго и Дома. Но, както стана ясно, хем не е много по-евтино, хем не са премиерни, хем са такива кокошкарници, че обезсмислят гледането на нормален зрелищен филм.
И все пак, ако имате да убиете някой час в Студентски, Лъки е идеалната възможност. В Дома и в Ларго чат-пат пускат хубави неща, които няма къде другаде да се видят, така че се ослушвайте. Одеон, Ялта и ЕБКЦ като цяло не си заслужават.
А на мазните собственици на Арена да им приседне дано, гадовете!! Добре, че си ходя предимно в Мола вече. Че преди давах и 2X2 кинта за такси всеки път.