Само за информация - това просто е безкрайно далеч от реалносттаDelegat wrote:Само за информация, светът на SC е почти изцяло взаимстван от този на Warhammer 40k.
Starcraft 2
Moderator: AlDim
Got me. Особено Соулблайтър ми е много любим и наистина ме грабна по онзи готин ЛоК начин...Виж тройката не толкова, даже хич.AlDim wrote:C&C със сигурност е комедия и то съвсем нарочно. Мен лично ме радва неимоверно.Muad_Dib wrote:И откровено казано вселените на С&С и на Уорхамър са една комедия в сравнение с тази на СК - поне за мен.
Иначе какво ще кажеш за Myth примерно?
Симе като говориш за Фейз Призмата си мн як и готин (ТМ), нали?
Тhe Dragon: Даниеле, осъзнай се, моля те. Сравняваш игра с корабчета (колкото и да е революционен за МЕН това си е хоумуърлд) по емоционален заряд с най-великата сай-фай игра евър???
п.с. новите юнити на всяка раса ще са повечко от 2-3 + бънч ъф промени по старите. Аз лично очаквам многообразието на С&С 3, само дано няма неща като "суперсили" и всичките да си имат приложение.
Last edited by Muad_Dib on Sat May 19, 2007 9:18 pm, edited 1 time in total.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Ми да. Всъщност не само сравнявам. Даже твърдя, че като емоционален заряд Nexus и Homeworld 2 са way beyond СК. Защото емоцията в тях не идва от такива неща като история и яки синематици, а геймплей. Защото ако СК помня само сцената с нюка и бирата. То от последните 2 мога ти ги разкажа мисия по мисия.Muad_Dib wrote:Got me. Особено Соулблайтър ми е много лябим и наистина ме грабна по онзи готин ЛоК начин...Виж тройката не толкова, даже хич.AlDim wrote:C&C със сигурност е комедия и то съвсем нарочно. Мен лично ме радва неимоверно.Muad_Dib wrote:И откровено казано вселените на С&С и на Уорхамър са една комедия в сравнение с тази на СК - поне за мен.
Иначе какво ще кажеш за Myth примерно?
Симе като говориш за Фейз Призмата си мн як и готин (ТМ), нали?![]()
Тhe Dragon: Даниеле, осъзнай се, моля те. Сравняваш игра с корабчета (колкото и да е революционен за МЕН това си е хоумуърлд) по емоционален заряд с най-великата сай-фай игра евър???
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Да, Дани, така е, но:The Dragon wrote:Ми да. Всъщност не само сравнявам. Даже твърдя, че като емоционален заряд Nexus и Homeworld 2 са way beyond СК. Защото емоцията в тях не идва от такива неща като история и яки синематици, а геймплей. Защото ако СК помня само сцената с нюка и бирата. То от последните 2 мога ти ги разкажа мисия по мисия.Muad_Dib wrote:Got me. Особено Соулблайтър ми е много лябим и наистина ме грабна по онзи готин ЛоК начин...Виж тройката не толкова, даже хич.AlDim wrote: C&C със сигурност е комедия и то съвсем нарочно. Мен лично ме радва неимоверно.
Иначе какво ще кажеш за Myth примерно?
Симе като говориш за Фейз Призмата си мн як и готин (ТМ), нали?![]()
Тhe Dragon: Даниеле, осъзнай се, моля те. Сравняваш игра с корабчета (колкото и да е революционен за МЕН това си е хоумуърлд) по емоционален заряд с най-великата сай-фай игра евър???
1)Ти си хардкор сай-фай нърд, само не смей да го отречеш. Неща, които според мен са изцяло НЕчетими от нормален човек (като Алистър Рейнолдс) за теб са много яки. Следователно поне за мен си далеч от представителна извадка.
2)СК далеч не се гради само на синематици и история. То е озвучаване, то е начин на представяне (убиствените брифинги), то са диалози по време на мисиите, то са "режисирани" моменти като оувърръна на теранската база когато Керигън се превръща в КЕРИГЪН, то е тичането на инфестед терана към бункера в последната анимация. Мисии като убийството на Дюк и Феникс или последната мисия на Зерга, където си срещу ВСИЧКИ - никога няма да ги забравя. Геймплеят на СК беше достатъчно интензивен и надъхващ за да се помни също, определено си прав, че не е толкова голям фактор колкото останалото. Ето примерно Гиърс - мен играта ме спечели на ниво геймплей + графика, всичко друго е бледа сянка или просто added gravy като куулнеса на Маркъс.
п.с. на един от скрийновете пише ФЕНИКС. ТОЗИ НЯМА УМИРАНЕ.
Мне, Феникса е летящата единица горе. Вероятно заместител на Скаута.
Иначе съм съгласен с Никола за геймплея. Извинявам се, но финалната мисия на Протосите от оригиналната игра ме е докарвала (почти) до сълзи. Монолога на Тасадар в края на битката, точно преди да почне анимацията, в която блъсва Гантритор в Оувърмайнда...
Иначе съм съгласен с Никола за геймплея. Извинявам се, но финалната мисия на Протосите от оригиналната игра ме е докарвала (почти) до сълзи. Монолога на Тасадар в края на битката, точно преди да почне анимацията, в която блъсва Гантритор в Оувърмайнда...
And you can't dance with a devil on your back...
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Ми не се знае още. Докато го пуснат може и герои да вкарат.Delegat wrote:Какато каза някой, хората, които направиха Starcraft вече ги няма в Близард. А от това което виждам, играта ми прилича на клонинг на последната, само че с нов енджин (който не впечетлява с нищо) и една-две нови единици към всяка раса за цвят. И сравненията с Warcraft 3 са неприложими тука, все пак говорим за чистокръвен РТС, а не за такъв с РПГ заемки.
Впредвид че това което са пуснали като информация ми се вижда крайно оскъдно и незаслужаващо 10 години чакане. SC2 минус новата история, която Крис Метзен естествено трудно ще се въздържи да омаже така, че да обърка половината старкрафтски lore до момента, си е чисто и просто експанжън на SC с нова графика. Впрочем ето този артикъл и цитираните коментари от пресконференцията в Сеул просто ме разкъртиха -> http://www.gamespot.com/news/6171172.ht ... ws;title;1
Особено това
... on the matter of the budget and the schedule, Morhaime simply said, "We don't really have a budget; we'll spend as much time and resources as we need to make this game great."
Симеоне, понякога просто ме изумяваш...И защо да не е Феникс-а В СКАУТ? (като Артанис) Разбира се има го и варианта, Протосите да са си кръстили единици на един от баш-воините си, също го има. Просто се дразня като демонстрираш някаква супер убеденост, все едно си CEO на Близард...Roland wrote:Мне, Феникса е летящата единица горе. Вероятно заместител на Скаута.
Иначе съм съгласен с Никола за геймплея. Извинявам се, но финалната мисия на Протосите от оригиналната игра ме е докарвала (почти) до сълзи. Монолога на Тасадар в края на битката, точно преди да почне анимацията, в която блъсва Гантритор в Оувърмайнда...
Армагедън: ако зависи от мен - и до 2010 да я правят, само и само да е това, което беше първата. Чакахме 10 години, какво са още 3...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
