И аз съм OG - Wii . Досега не я бях играл тази игра никога.трубадур wrote: ↑Fri May 05, 2023 12:21 pmМалко бектракинг, ама ся цъкам OG резидент ивъл 4, нали стийм hd версията, дето всичко върви на пушка. Холи факинг шит, дали не е добро, бре браат! Дотолкова, че малко ме е срам от телешкия възторг в по-горния пост за римейка. OG 4 е некъв много мазен чеф кис горме, докато римейка малко претоплен хамбургер идва в сравнение.
Играно напоследък
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Играно напоследък
Re: Играно напоследък
баси якия имърсив сет ъп
Ако не друго римейка ще накара сума народ да я тества тая игра. Аз навремето се опитах, ама беше първият пеце порт, който вонеше. Сега всичко е толкова изчистено, и всичките спънки липсват. Върви на пушка, изглежда чудесно, арт дирекшъна е толкова по-добър, отколкото на римейка. Дори и да не харесах играта преди сумаси години, селото веднага ми се наби в главата с атмосферата си. Сегашната доста издиша откъм оригинална визия.
Ако не друго римейка ще накара сума народ да я тества тая игра. Аз навремето се опитах, ама беше първият пеце порт, който вонеше. Сега всичко е толкова изчистено, и всичките спънки липсват. Върви на пушка, изглежда чудесно, арт дирекшъна е толкова по-добър, отколкото на римейка. Дори и да не харесах играта преди сумаси години, селото веднага ми се наби в главата с атмосферата си. Сегашната доста издиша откъм оригинална визия.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Демото на Lies of P - геймплейно е някакво блъдборнско (агресивно) и секирско (финишъри, механична ръка, париране, ако дръжката на меча ти го поддържа), блокирането прави чип демидж, освен ако не блокнеш в последния момент преди удара; като ти свършат хелт колбите, може да напълниш една, ако нанасяш демидж. Мечовете и дръжките им имат отделни абилитита (като това с парирането на горната дръжка), но може да се разглабят и да си направиш къстъм с някое острие и дръжка, за да ти приляга на плейстайла.
Атмосферично е смесица между Блъдборн и Алис: Маднес Ритърнс. Ако игрицата има хубава история, май ще се цъка.
едит: оказа се доста дългичко демо. евала!
Спечелиха ме с това - постоянен блок прави чип демидж; пърфект блок - не, все едно париране; а парирането прави мощен контра удар. Мда, ще се играе.
Атмосферично е смесица между Блъдборн и Алис: Маднес Ритърнс. Ако игрицата има хубава история, май ще се цъка.
едит: оказа се доста дългичко демо. евала!
Спечелиха ме с това - постоянен блок прави чип демидж; пърфект блок - не, все едно париране; а парирането прави мощен контра удар. Мда, ще се играе.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Реших да дам последен шанс на Destiny 2 да фърля едно око, че заради скапаната им антихак система не стартираше играта последните пъти, след като свалях скромните 90гб в стиима, тва преди година... Бетер Уорфрейм ама без да е яка е станала. Неколко куеста, няколко филмчета с много патос и размах, и нищо не е останало от отношението на къткането на клиенти и фенове. Нулев интерес да дам пари за още грайнд.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
-
- Sorcerer
- Posts: 427
- Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm
Re: Играно напоследък
The hype is real.
Преди седмица си купих и инсталирах Vampire Survivors, погубих 11 часа в нея (което за мен е бая число за една седмица!) и скоро май няма да мога да я оставя.
Преди седмица си купих и инсталирах Vampire Survivors, погубих 11 часа в нея (което за мен е бая число за една седмица!) и скоро май няма да мога да я оставя.
Re: Играно напоследък
И аз съм забил основно на дърташки кежуълки, не мога вече като едно време да цъкам едновременно 5 кампании в различни жанрове.
Най-новата ми мания е Mechabellum, която ми зачесва нуждата от autobattler откакто valve зарязаха dota underlords (на лигата аутобатлъра не мога да го търпя а the og китайския autochess на epic store-а го пробвах като още имаше pc client, но в момента е станал такава мобилня дрисня, че ми се повдига само от скрийншоти)
Та ениуей, https://store.steampowered.com/app/669330/Mechabellum/ съм вкарал вече над сто часа и играта продължава да става все по интересна, а е още early access (fyi почти никога не купувам early access-и но тука направих добре заслужено изключение).
Геймплейно е 1 v 1 (или 2 v 2) стратегия подобна на Direct Action от starcraft 2, не се сещам друго по-близко като описание. Като autochess-овете е, но без досадната механика да дебнеш какво ще се падне в магазина за да събираш по три еднакви за ъпгрейд. Тук единиците се ъпгрейдват като трупат xp от убиства, т.е много по стратегическа е и късметът няма почти никаква роля.
Как протича играта - в началото на целия мач си избираш командир, което е начална армия и някакъв пасивен бонус, който да насочи билда ти - примерно започваш с 2 самолета, 2 пехоти и бонуса е че летящите единици са по евтини, и тн има всякакви, след това започва първия рунд - редиш си роботчетата, танкчетата и тн от твоята страна на полето, с парите които имаш купуваш нови, или им купуваш ъпгрейди и технологии - лошия прави същото от неговата страна - никой не вижда какво прави другия, и като изтече таймерът за подготовка борда двете армии се сбиват сами в real time combat, без твое участие, накрая каквото оцелее от победилата армия прави демидж на лицето на противника - също като autochess-ите. Избираш си рандом бонус (изборът е еднакъв и за двамата играчи за да няма random и за да може да стратеджайзваш какво ли би взел противникът ти и да опиташ да го mind game изконтриш), и почва следващия рунд - така до победа.
Играта е страшно зарибяваща поради няколко причини:
- лесно се гроква и не изисква на практика никакво време за учене
- много добър баланс, базиран на rock paper scissors принципа - съответно няма счупени билдове, които всеки спами, и винаги имаш шанс за победа, дори да играеш срещу по-силен и опитен противник. Покрай това го има и любимия ми момент в такива игри, че дори като губиш ти става ясно защо, и какво е можело да направиш по-добре.
- Mind games - тъй като е мултиплейър има яко надлъгване с противника - може да го бейтваш че ще нападнеш единия фланг, да продадеш всичко там и всъщност да го нападнеш от другия, да му пратиш нападения в тила, и всякакви други подобни, играта те кара да се чувстваш като някакъв мека наполеон.
- къси мачове, удобна е за вкарване на една две врътки когато имаш свободно време
- няма никакви pay to win и други такива тъпотии (то засега няма и козметичен шоп, но предполагам някога ще добавят, щото в момента се печели някаква валута, която няма за какво да се харчи в играта )
- whoomph звука който се чува като вкараш директно 400 damage със giant unit е много задоволителен
---------------
А на сингъл плейър фронта разцъквам CrossCode и играта е мега зарибявка - страшно носталгично ми влиза, все едно пак съм на 15 и цъкам wanderers of sorceria. Накратко казано е исекай hyper light drifter със cozy friendship is magic аниме историйка развиваща се във футуристично Mmorpg. Още съм на средата, но засега ми е goty материал, като изключим че графиката е 8 bit инди шитец (но дори там девовете са правили чудеса и има някои зони които изглеждат феноменално).
Най-новата ми мания е Mechabellum, която ми зачесва нуждата от autobattler откакто valve зарязаха dota underlords (на лигата аутобатлъра не мога да го търпя а the og китайския autochess на epic store-а го пробвах като още имаше pc client, но в момента е станал такава мобилня дрисня, че ми се повдига само от скрийншоти)
Та ениуей, https://store.steampowered.com/app/669330/Mechabellum/ съм вкарал вече над сто часа и играта продължава да става все по интересна, а е още early access (fyi почти никога не купувам early access-и но тука направих добре заслужено изключение).
Геймплейно е 1 v 1 (или 2 v 2) стратегия подобна на Direct Action от starcraft 2, не се сещам друго по-близко като описание. Като autochess-овете е, но без досадната механика да дебнеш какво ще се падне в магазина за да събираш по три еднакви за ъпгрейд. Тук единиците се ъпгрейдват като трупат xp от убиства, т.е много по стратегическа е и късметът няма почти никаква роля.
Как протича играта - в началото на целия мач си избираш командир, което е начална армия и някакъв пасивен бонус, който да насочи билда ти - примерно започваш с 2 самолета, 2 пехоти и бонуса е че летящите единици са по евтини, и тн има всякакви, след това започва първия рунд - редиш си роботчетата, танкчетата и тн от твоята страна на полето, с парите които имаш купуваш нови, или им купуваш ъпгрейди и технологии - лошия прави същото от неговата страна - никой не вижда какво прави другия, и като изтече таймерът за подготовка борда двете армии се сбиват сами в real time combat, без твое участие, накрая каквото оцелее от победилата армия прави демидж на лицето на противника - също като autochess-ите. Избираш си рандом бонус (изборът е еднакъв и за двамата играчи за да няма random и за да може да стратеджайзваш какво ли би взел противникът ти и да опиташ да го mind game изконтриш), и почва следващия рунд - така до победа.
Играта е страшно зарибяваща поради няколко причини:
- лесно се гроква и не изисква на практика никакво време за учене
- много добър баланс, базиран на rock paper scissors принципа - съответно няма счупени билдове, които всеки спами, и винаги имаш шанс за победа, дори да играеш срещу по-силен и опитен противник. Покрай това го има и любимия ми момент в такива игри, че дори като губиш ти става ясно защо, и какво е можело да направиш по-добре.
- Mind games - тъй като е мултиплейър има яко надлъгване с противника - може да го бейтваш че ще нападнеш единия фланг, да продадеш всичко там и всъщност да го нападнеш от другия, да му пратиш нападения в тила, и всякакви други подобни, играта те кара да се чувстваш като някакъв мека наполеон.
- къси мачове, удобна е за вкарване на една две врътки когато имаш свободно време
- няма никакви pay to win и други такива тъпотии (то засега няма и козметичен шоп, но предполагам някога ще добавят, щото в момента се печели някаква валута, която няма за какво да се харчи в играта )
- whoomph звука който се чува като вкараш директно 400 damage със giant unit е много задоволителен
---------------
А на сингъл плейър фронта разцъквам CrossCode и играта е мега зарибявка - страшно носталгично ми влиза, все едно пак съм на 15 и цъкам wanderers of sorceria. Накратко казано е исекай hyper light drifter със cozy friendship is magic аниме историйка развиваща се във футуристично Mmorpg. Още съм на средата, но засега ми е goty материал, като изключим че графиката е 8 bit инди шитец (но дори там девовете са правили чудеса и има някои зони които изглеждат феноменално).
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Играно напоследък
Уф, бях дигнал ръце ама реших да пробвам Horizon zero dawn complete edition версията с Frozen Wilds и вече не ми крашва на всеки диалог с НПЦ. 10 часа игране и няма проблеми, верно, че се шири на ссд и на под средна хубост графика ама на 1050ti с 4 gb толкоз.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
По принцип излезе Alan Wake 2, обаче не мога да спра да играя Baldur's Gate 3 и алан ще трябва да почака.
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Играно напоследък
Той хубаво излезе ма иска над 16 рам (вади съобщение ако нямаш и не тръгва) и видеокарта излязла вчера. Фак ит.
Аз преигравам некви неща са 3050-ката като ред дед 2, ънчартед 4 и фантом либерти и се любувам на пейзажи и залези.
Аз преигравам некви неща са 3050-ката като ред дед 2, ънчартед 4 и фантом либерти и се любувам на пейзажи и залези.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Лети си времето. Носталгия за под едно евро тия няколко дни в стиим.
https://half-life.com/bg/halflife25/
https://half-life.com/bg/halflife25/
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Много добра игрица бе.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
От бая време я заглеждам. Ама като се знам колко ще я играя...
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Re: Играно напоследък
System Shock Remake - не съм играл оригиналката, така че не знам колко faithful е remake-а, но на мен ми хареса. Има го това oldschool усещане да си заебан във враждебна среда да се оправяш и играта не те държи за ръчичка. Приятен геймплей лууп, ок история, интересни оръжия. Откъм визуал частта обаче имам дребни оплаквания, враговете не си личат много и в тъмното или отдалече си ги пропускам кат стой та гледай, а те си ме запукват с перфектния си aim. А и като дизайн до края не се научих да ги различавам едни от други. Играта явно искаше да стрелям по биомутантите със газови гранати, а по роботите със тефлонови куршуми, обаче на нормал въобще не се наложи, а тъй като и отдалече беше трудно да различавам кой е био и кой робот (а отблизо всичко се случва прекалено бързо, за да има време да сменям сетъпа на оръжията) просто стрелях по всички с каквото имам екипирано. Основното ми мрънкане обаче е друго - малкия inventory space и минииграта със събирането на скрап за кредити. Тези двете неща комбинирано със FOMO-то ми ме караше да правя постоянно бактракинг за да събери всичко в дадена зона, и върха на подигравката, оказа се че не е имало никаква нужда да го правя, тъй като още на първите два етажа съм събрал достатъчно монети за да изкупя всички магазини в цялата игра и накрая завърших със стотици излишни монети, които нямах за какво да ползвам. Та да, ако някой я почне да знаете да не се прекалява с рециклирането - и без това е сложено само за да pad-ва дължината на играта - сигурно съм убил едни 10 часа за тая глупост.
Това, че има толкова много видове оръжия, а в инвентара реалистично не могат да се съберат повече от 4-5 също ми беше безкрайно нервиращо, но то си е чара на играта I guess. Даже бяха сложили някакъв подвижен stash уж да си държиш там остатъка от нещата които не можеш да носиш със себе си, но той горкия толкова малък, че никаква работа не вършеше. Пак се наложи да си харесам една стая в Maintenance sector-а, тъй като е горе долу най-централното място в станцията, и си ходих като малка послушна мравчица да трупам там всичките ъпгрейднати оръжия и амуниции, които не можех да нося. И после като ми щукне да пострелям с друго оръжие или забия на някой бос трябваше да бия целия път до тази стая за да сменям арсенала. Дали това е добър или лош дизай, вие решете (лош е).
7.5/10
Това, че има толкова много видове оръжия, а в инвентара реалистично не могат да се съберат повече от 4-5 също ми беше безкрайно нервиращо, но то си е чара на играта I guess. Даже бяха сложили някакъв подвижен stash уж да си държиш там остатъка от нещата които не можеш да носиш със себе си, но той горкия толкова малък, че никаква работа не вършеше. Пак се наложи да си харесам една стая в Maintenance sector-а, тъй като е горе долу най-централното място в станцията, и си ходих като малка послушна мравчица да трупам там всичките ъпгрейднати оръжия и амуниции, които не можех да нося. И после като ми щукне да пострелям с друго оръжие или забия на някой бос трябваше да бия целия път до тази стая за да сменям арсенала. Дали това е добър или лош дизай, вие решете (лош е).
7.5/10
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Играно напоследък
Почвам да броя бъговете в HORIZON Forbidden West на ПЕЦЕ-то ся. Добре, че ъпгрейднах хардуера наскоро.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Аз си взех PS5 заради Forbidden West миналата година и не съжалявам, особено с тия цени на видеокартите в последно време. Тия дни си го играя на Ultra Hard New Game+ и си е зарибявка, макар, че главният сюжет е много под нивото на Zero Dawn. Но къде другаде можеш да утрепеш робот, изглеждащ като чудовището от Лох Нес в наводнените руини на Лас Вегас?
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests