Предстоящи заглавия

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20435
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Предстоящи заглавия

Post by Xellos » Fri Feb 05, 2021 8:30 pm

Легендарно притопляне преди 4? Взема най-сетна да играя с женско :mrgreen: . След фиаското с Андромеда дано става новото. Нищо де, преиграването на тая поредица е прайслес винаги.



„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 7117
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by Yan » Sat Feb 13, 2021 11:54 pm

Нов Disciples иде



Рестартират франчайза.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20435
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Предстоящи заглавия

Post by Xellos » Thu Mar 11, 2021 6:53 pm

Не знам за чии точно, ама ще има тия дни ново DLC Murder on Eridanos на The Outer Worlds в стил детективска история.

https://outerworlds.obsidian.net/en/new ... ch-17-2021
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Re: Предстоящи заглавия

Post by termit » Thu Mar 11, 2021 9:27 pm

Yan wrote:
Sat Feb 13, 2021 11:54 pm
Нов Disciples иде

Рестартират франчайза.
Чак сега го видях този трейлър.
Не ми говори абсолютно нищо, нито изглежда да има каквото и да било връзка с Д1 или Д2. Пак го правят Калипсо, и имайки предвид какъв скучен грайнд фест направиха с тройката (и как преебаха тотално уникалния арт от 1 и 2 и го смениха с някакво стандартно 3д), нямам абсолютно никакви очаквания :(
Elves dig rocket launchers.

User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 7117
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by Yan » Thu Mar 11, 2021 10:22 pm

termit wrote:
Thu Mar 11, 2021 9:27 pm
Yan wrote:
Sat Feb 13, 2021 11:54 pm
Нов Disciples иде

Рестартират франчайза.
Чак сега го видях този трейлър.
Не ми говори абсолютно нищо, нито изглежда да има каквото и да било връзка с Д1 или Д2. Пак го правят Калипсо, и имайки предвид какъв скучен грайнд фест направиха с тройката (и как преебаха тотално уникалния арт от 1 и 2 и го смениха с някакво стандартно 3д), нямам абсолютно никакви очаквания :(
Калипсо са само издател. 3-ката я бяха правили .dat и Akella. Тази ще я правят Frima Studio, които като им гледам портфолиото нямат никакъв опит с такива игри, та шансовете да е яко фиаско не са никак малки :D
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Re: Предстоящи заглавия

Post by termit » Thu Mar 11, 2021 11:07 pm

Yan wrote:
Thu Mar 11, 2021 10:22 pm
Калипсо са само издател. 3-ката я бяха правили .dat и Akella. Тази ще я правят Frima Studio, които като им гледам портфолиото нямат никакъв опит с такива игри, та шансовете да е яко фиаско не са никак малки :D
Издател са, но съм забелязал, че доста си контролират студиата. Та за това ги броя като основни виновници :)

Как да е, играта има страница в стийм - https://store.steampowered.com/app/1287 ... iberation/ - с няколко картинки от алфата. Тактическата битка изглежда... зле. Съдейки по първата картинка, сякаш съвсем зарязват концепцията със статичните позиции от оригиналните игри :(
Тъй де, то се очакваше да е злеташко.
Elves dig rocket launchers.

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2978
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: Предстоящи заглавия

Post by coldie » Tue Apr 20, 2021 12:08 pm

Струва ми се, че няма да си прав за МК

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by penzata » Tue Apr 20, 2021 1:27 pm

@coldie , престани да пишеш в произволна тема за поредното прозрение, което ти е на дневен ред.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2978
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: Предстоящи заглавия

Post by coldie » Tue Apr 20, 2021 3:09 pm

Така си мислиш защото Демандред си изтри или премести мнението за "морталния" комбат. И аз пак му казвам, че може и да не излезе прав. Но си прав, постнал съм го в друга тема по погрешка. Но се връзва, като гледам мейкинга игровите елементи ще бъдат здраво вплетени във филма.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by penzata » Tue May 18, 2021 1:17 pm

Image
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by penzata » Sun May 23, 2021 10:16 pm

Image
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Предстоящи заглавия

Post by трубадур » Wed May 26, 2021 2:35 pm

penzata wrote:
Tue May 18, 2021 1:17 pm
Image
къ е, в стийм беше неква касапница снощи, сега оценката се е вдигнала

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by penzata » Thu May 27, 2021 9:12 am

трубадур wrote:
Wed May 26, 2021 2:35 pm
къ е, в стийм беше неква касапница снощи, сега оценката се е вдигнала
Е, че то в метакритик да не е по-различно. Не знам какво са очаквали хората.
Ако трябва да "плесна" някаква оценка и да ти спестя четенето, то тя би била нещо от сорта на 6.5/10.

Аз съм от тези, които чакат играта още от 2017-а и не вярваха, че ще излезне и впоследствие не бях много въодушевен от клиповете, които се пръкнаха последния месец (впрочем, както не бях и за Гоуст Ъф Цушима, а играта се оказа великолепна). Биомютант е от игрите, които не са фън като ги гледаш (лично мнение: Дет Стрендинг, Гоуст ъф Цушима, Спайдърмен), но са дзверски зарибени като ги играеш.

Почти всичко в играта е rough around the edges: шарена и красива е, но си личи графично, че е правена от малко студио (от 20 човека), особено как е рендната тревата и дърветата - все едно сме се върнали две поколения конзоли назад (по принцип, за неща, които харесвам винаги си включвам съспеншънът ъф дисбълийф :mrgreen: и приех, че тревата и дърветата изглеждат така, защото това е пост-пост апокалиптичен свят); доста бавно и леко трудно се свиква с комбата, но после става абсолютен фън, въпреки, че е недодялан; това, което ми направи страхотно впечатление е, че в първия удобен момент кривнах от мейн куеста и се запокитих по десетки сайд такива, но в даден момент някои от тях, бяха обвързани с други главни и без да искам пак се върнах на един от мейн куестовете - неочаквано флуиден сторителинг за оупън уърлд игра. Луут системата е огромна (за първи път изпитвам подобна нужда да луутя всичко и навсякъде), каквато е и крафтинг системата - адски забавно е да видиш как може да сглобиш пушка, например, от всякакви подръчни материали и от боклуците на отминалия свят; крайният резултат е :shock: . Парадоксалното за игра с толкова дълъг туториъл е, че не ти обяснява доста есеншъл неща, а те оставя да ги откриеш сам. Експлорейшънът е страхотен - няма никакъв фол демидж за гризача и е супер фън да търсиш обходен маршрут за някое по-недостъпно място, използвайки различните абилити, които придобиваш или "за които може да се досетиш" (играта ти позволява доста забавно да чийзваш в придвижването си). Гууд ор ийвъл системата, очаквано, е направена доста рудиментарно.

Противно на очакванията ми, няма почти никакви бъгове и играта крашна само веднъж. Единственото нещо, за което мога да се оплача е постоянния лаг и фреймдроп (играя на ps4 slim), но се надявам го оптимизират с някой пач.

Натрупах 22 часа геймплей, почти не съм мръднал по главната мисия, и се почупвам от кеф. Игрицата е смесица между Дейс Гон, Гоуст ъф Цушима, Фейбъл и Джейд Емпайър (с която особено си приличат по изключително бавното туториъл въвеждане, което, впрочем, ми хареса как е направено). Има някакво медитивно усещане (подобно странстването в Дет Стрендинг) и удовлетворение в това, да скиториш с биогризач и да ровичкаш из останките на стария стар свят.


п.п. за първи път от не знам колко време насам, в редит къмюнитито нещата са буквално цветя и рози - няма мелтдауни, заради ревютата, туитър страницата на разработчика (поне това, което постват в редит от нея) е супер селф ъуер, почти никого не го интересуват оценките и хората си прекарват страхотно с играта. до голяма степен виновник за това е и керъктър криейшъна, с който геймърите се опитват да пресъздадат любимия си гризач - бил той домашен любимец, анимационен или литературен герой:
Spoiler: show

The same thing we do every night, narrator; try to take over the tribes!
Image

п.п.п. мишокът ми има такова изстрадало и клошарско облекло, че прилича на нещо пръкнало се от Воден Свят на Костнър. :heart:
Last edited by penzata on Thu May 27, 2021 8:11 pm, edited 1 time in total.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Предстоящи заглавия

Post by penzata » Thu May 27, 2021 1:32 pm

Ммдаа, относно бъговете се натъкнах на един сууупер дразнещ - адоните, които слагаш на гиърите, анулират резистансите, ако има такива (това никъде не се споменава; натъкнах се случайно). Супер кофти, а изхабих една камара ресурси за крафтене и сега всичко на вятъра, ако искам да ползвам резистанси. Та, за момента, докато не се фиксне, изборът е, или резистънс :spite: , или по-висок армор.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Предстоящи заглавия

Post by трубадур » Thu May 27, 2021 6:26 pm

Мен тва ми беше интересно, че гледам си супер запален по играта, буквално до тая тема не я бях чувал и като видях ква кочина се случи на рилийза исках да видя и твоето мнение. Тва дето описваш звучи много по-добре от повечето ревюиращи дават кредит на игрицата, освен това има супер як арт стайл и тва с мишоците е мега идея. Определено не е моят тип заглавие и като цяло нямам интерес, но ми беше интересно да прочета по-подробно.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests