Post
by GusherGookVim » Thu Jul 02, 2020 12:36 am
@aiva Виж, Клаудия ми е един от любимите герои. Просто ми се стори доста лесно тя да се завърне от мъртвите, за да открие третия свят, в който всичко е започнало. При все че в последните 2 сезона остави впечатление за човек, който е надмогнал себе си, накрая реши да разруши два свята за скъпата си Регина. Хубаво, нека да кажем, че е разбираемо да бъде мотивирана от това да спаси дъщеря си. И все пак, излъга Ева, после Адам, докато гледахме картина на "Адам и Ева" (явно само за декор, а аз очаквах, че библейската препратка ще е част от историята), и това трябваше да е финалът на епизод, който трябваше да е за Рая? Но фабулата с Клаудия е от най-малките проблеми в последния сезон.
Постоянно се рециклираха клишета след клишета, които трябваше да бъдат възприети от зрителите като "мъдри" мисли, осветляващи екзистенциално смисъла на живота. Некохеретно и несвързано втори и трети сезон не обясниха смисъла на стола с Ной в първи сезон, след като очевидно са имали сума ти начини да пътуват във времето.
Иначе Марта и на мен ми е особено неприятна, но в трети сезон ми дойде в повече. Сънувам кошмари с нея.
Очаквах епична научна фантастика с добре изиграна драма. Получих миш-машена каша, която развали очакванията ми за история, която да има смисъл.
“Greatness is a transitory experience. It is never consistent. It depends in part upon the myth-making imagination of humankind. The person who experiences greatness must have a feeling for the myth he is in. He must reflect what is projected upon him. And he must have a strong sense of the sardonic. This is what uncouples him from belief in his own pretensions. The sardonic is all that permits him to move within himself. Without this quality, even occasional greatness will destroy a man.”
Muad' Dib'