
Имаше цици бтв и не само тия на бъмбъркач та не беше пълно капо

Другата седмица същата постановка, но с разменени роли, лий милър е чудовището

Тоя Франкенщайн си е суперконвенционална драматургия, на мен ми беше просто дълга и скучна, ако и красиво поставена, трактовка, с еднакво досадни подменящи се чудовища, просто щото и от двама се е искало да правят едно и също нещо. Не знам как го забъркваш със Сфумато "авангардите", екстернализирането на психологията на героя чрез жестове на сцената не е нито ново, нито е особено арт от Чехов насам. Култът към въпросните авангарди, дето съм съгласна, че често са нетърпими – имам травматичен спомен от някакво упражнение по Братя Карамазови, обожемой – също е някаква смела спекулация, особено на бг-територия, където все още месеци напред се разпродава Вражалец. Което не е непременно лоша новина де.Litz wrote: ↑Fri May 01, 2020 5:15 pmФранкенщайн го бях гледала преди години в киното и не е за мен тоя тип театър. Винаги съм го мразила в червата, щото за мен лично винаги е било неква форма на арт мастурбация от страна на режисьора тип "Аз съм толкова по-умен от публиката си, вие не разбирате тия пъшкания и неадкващини колко смисъл имат"
Тоя тип неща, дори в театър не се издържат, аз редовно съм излизала, ебала съм хората в публиката, парите и тн, камо ли на видео. Според мен единствените постановки дето си заслужава да се снимат са мюзикъли, щото човек може да оцени пеене, песни хореография и тн дори и да не е на живо.
Тъпото е, че тоя тип театър е масова тенденция в Европа и младите актьори живеят с мисълта, че само тва е истината:култът към Сфумато (макар Младенова да има яки неща)/Добчев в БГ, боготворенето на Остърмайер не само в Германия, ами и в ОК. Един приятел завършил в топ 3 актьорски университет в света обясняваше как тия неща са гениални и аз бях просто ок.
Да сме честни Достоевски доста върви с комедия, особено братя карамазови, стига да е черна и да е пипано с акъл. В този случай не звучи това да е било така, но като цяло идеята не е толкова странна. Самият текст я поддържа. Но като цяло театърът го тресе доста чикибойска вълна, та като нищо може да е било упражнение по чесане на его и "глей ся колко съм умен, брат" манталитетът, на който @Litz се дразни да е бил в пълна сила.Alexis wrote: ↑Fri May 15, 2020 9:51 amТова със странното упражнение по Братя Карамазови може би е било нещо подобно или същото, от което аз си излязох (опитвайки дискретност) след 30 мин, защото много неща мога да си представя като интерпретация на това произведение, но като цяло не ми влизаше никак да гледам комедия по Достоевски, макар да оценявам смелостта на този, който е взел това авангардно решение.
Мисля, че имах театрална травма с месеци след това кратко, но запомнящо се изживяване. Приемам, че хуморът може да е бил и случайност, а не умишлен, но тогава, като се замисля, всъщност е дори по-зле.
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 4 guests