
сюжетът беше тотално нереалистичен, но пак кефи доста
В днешно време 3д-то разчита яко на симулации и сканиране, вместо на моделиране и анимация на ръка, оти отнема повече време. Дрехите се моделират, но след това се оставя на програмата да симулира движението на плат, спрямо анимацията отдолу. Но дрехите са друго нещо. Неща като вода, листа, сняг и т.н. няма кой да хване да анимира на ръка. А сканирането а например да сканираш дадена скала и да я вкараш като 3д модел и да стилизираш отгоре (дали ще променяш форма, текстури, да слагаш мъх, сняг, вода, квото доде). Всичко това е сложно, да, но е по-бързо и евтино от директна анимация на ръка на всеки елемент.
Fair enough. You're entitled to your shit taste after all.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest