Почнах я днес. Сюжетът и диалозите са толкова малоумни, че чак боли. Уж положението е много тежко и трагично, а нашите се шматкат весело и си разменят плоски лафчета стил 6-ти клас. Пристигате в друга галактика, срещате се с някакви невиждани досега извънземни и веднага почвате да си говорите на чист английски от раз и никой от тия извънземни не се впечатлява въобще, че сте дошли чак от друга галактика.
Играно напоследък
Moderator: AlDim
Re: Играно напоследък
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Re: Играно напоследък
хейтъри, бендуагън пътници, стотинкаджии
Мен па толкова ме кефи, че се върнах към Мас Ефект 2, тоя път с жена, внимателна, умна, преценяваща, с доста последователен експлорейшън, че преди беше алкохолизъм, секс, ръш на основната мисия, смърт на пустиняк и душевен оргазъм.
Ниер Аутомата е бая кеф, а дарк соулс затвори по впечатляващ начин същестсуването си.

Мен па толкова ме кефи, че се върнах към Мас Ефект 2, тоя път с жена, внимателна, умна, преценяваща, с доста последователен експлорейшън, че преди беше алкохолизъм, секс, ръш на основната мисия, смърт на пустиняк и душевен оргазъм.
Ниер Аутомата е бая кеф, а дарк соулс затвори по впечатляващ начин същестсуването си.
Re: Играно напоследък
Аз преди три дена почнах да разцъквам пак ME2, кефи ме доста повече от новата. Главният сюжет е дебилен, но иначе си е трепач.
Anyway, най-дразнещото в Андромеда в интерефейса. Имам чувството, че нарочно са се старали да го направят възможно най-тегав и неудобен и са постигнали пълен успех. За всяко нещо се налага да минаваш през поне 2 менюта повече от нужното.
Anyway, най-дразнещото в Андромеда в интерефейса. Имам чувството, че нарочно са се старали да го направят възможно най-тегав и неудобен и са постигнали пълен успех. За всяко нещо се налага да минаваш през поне 2 менюта повече от нужното.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Re: Играно напоследък
Кво ѝ е на историята на двойката, колектърите идат да колектват ние сме там да им пречим да колектват. Идеална предпоставка да видя дали тая с татусите, голата глава и характер, заради който много се радвах как тъпанарски умря при първото ми изиграване си пада по лезбо изпълнения.
Иначе и на мен най-голямата болка ми е интерфейсът в андромедата, както казах. Щом успееш да направиш шедьовър като Two Worlds да не изглежда чааааааааак толкова дърварски явно си постигнал нирвана в анти-гейм дизайна.

Иначе и на мен най-голямата болка ми е интерфейсът в андромедата, както казах. Щом успееш да направиш шедьовър като Two Worlds да не изглежда чааааааааак толкова дърварски явно си постигнал нирвана в анти-гейм дизайна.
- Ambartanen
- Arcanist
- Posts: 992
- Joined: Mon Mar 15, 2004 6:45 pm
Re: Играно напоследък
На мен любимата ми недомислица е, че тези извънземни имат абсолютно същата технология до такава степен, че интерфейса на вратите им работи по същия начин и пуска Райдър да ходи навсякъде все едно си е вкъщи. "Любимата" ми реакция беше една от тези извънземни, с която проведох горе-долу следния разговор:
Най-нещастния първи контакт с друга разумна раса в историята на сай фая.И(звънземно): Какво си ти? Откъде се взе?
Р(айдър): Човек. Идваме от Млечния Път, което е друга галактика. Може ли да вляза в (секретно пазено място с важна технология).
И: Да, ей там е. Междувременно някакви животни ми налазиха къщата и не мога да си взема лаптопа от там. Може ли да отидеш да ми прехвърлиш информацията?
Р: Ми аз съм тук на мисия да спася десетки хиляди, но ще отида да разчистя къщата ти от плъхове, що да не.
Re: Играно напоследък
Това се случва, когато наемаш писатели любители от twitter и tumbler. Явно вече не могат да си позволят да плащат на хора, като Drew Karpyshyn или просто изначално се е знаело, че целия проект ще е помия.
Ако можеха просто да си преглътнат гордостта и изцяло ретконнат ендинга на МЕ3... Просто използват теорията за индоктринацията и после си бием рийпърите army vs army, и проблема е решен.
Ако можеха просто да си преглътнат гордостта и изцяло ретконнат ендинга на МЕ3... Просто използват теорията за индоктринацията и после си бием рийпърите army vs army, и проблема е решен.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: Играно напоследък
Много е зле ... много. Комбата е - правиш демидж колкото сценария ти казва ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: Играно напоследък
Копеле - на нексуса Крогана с женското гласче ... ебати ...
Но поне тия правят дивърсито по правилен начин - сички са грозни и тъпи независимо от цвят на кожата и пол.
Но поне тия правят дивърсито по правилен начин - сички са грозни и тъпи независимо от цвят на кожата и пол.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Re: Играно напоследък
I paid 60 bucks for this shit... 

- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
The Dragon wrote: ↑Thu Apr 06, 2017 3:08 pmНо поне тия правят дивърсито по правилен начин - сички са грозни и тъпи независимо от цвят на кожата и пол.





The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Поради много причини не ми остава особено време да цъкам, а когато ми се улучи дупка сядам пред компа и установявам, че нямам никакво желание да си напрягам мозъка и/или рефлексите. По случая се хванах да играя Disciples 3: Reincarnation, което е 100% екивалент на дъвка за акъла. Аз съм си фен на Disciples, и смятам че двойката е мнооого правилна игра (поради което реших и да се хвана с 3-ката). Не е абсолютното дъно, което пишат в ревютата, но не мога да разбера как може да вземеш нещо толкова стабилно като Disciples 2, и да го издъниш по всички фронтове 
Основните ми проблеми са:
1. 3д картата. Не се научиха мамка им, преебаха Heroes 5 като направиха карта, която не само че е нечетивна, но и активно крие важни неща (предмети/чудовища), и продължават да чупят игри, които просто са много по-прегледни в 2д. Как не се замислиха, че когато правиш бутон, който специално да ти осветява важните предмети по екрана, имаш проблем.
2. Балансът е зле, твърде много битки и твърде бавно вдигат нива единиците. Д2 беше много по-изчистен в това отношение, и играта имаше много приятен feedback loop.
3. Защо им трябваше да сменят бойната система? Ако искам бой като в Heroes или King's Bounty, ще играя Heroes или Kings Bounty
4. Undead са OP
5. ИИ-то е малоумно, печеля битки, които в Д2 дори нямаше и да погледна
6. Няма Mountain Clas кампания. Едва ли и ще има.
... и все пак си е Disciples, така че си я играя. Просто искам да си го изкарам от системата, щото можеше да е нещо много по-добро, с малце мисъл.

Основните ми проблеми са:
1. 3д картата. Не се научиха мамка им, преебаха Heroes 5 като направиха карта, която не само че е нечетивна, но и активно крие важни неща (предмети/чудовища), и продължават да чупят игри, които просто са много по-прегледни в 2д. Как не се замислиха, че когато правиш бутон, който специално да ти осветява важните предмети по екрана, имаш проблем.
2. Балансът е зле, твърде много битки и твърде бавно вдигат нива единиците. Д2 беше много по-изчистен в това отношение, и играта имаше много приятен feedback loop.
3. Защо им трябваше да сменят бойната система? Ако искам бой като в Heroes или King's Bounty, ще играя Heroes или Kings Bounty
4. Undead са OP
5. ИИ-то е малоумно, печеля битки, които в Д2 дори нямаше и да погледна
6. Няма Mountain Clas кампания. Едва ли и ще има.
... и все пак си е Disciples, така че си я играя. Просто искам да си го изкарам от системата, щото можеше да е нещо много по-добро, с малце мисъл.
Elves dig rocket launchers.
- Ambartanen
- Arcanist
- Posts: 992
- Joined: Mon Mar 15, 2004 6:45 pm
Re: Играно напоследък
Вчерашния ъпдейт на MEA доста е подобрил лицата- сравнение.
Re: Играно напоследък
Напреднах сериозно с Andromeda. Сюжетът, персонажите и диалозите някак успяват да стават все по-зле. Повечето куести са скучни до болка и пълни с безумни моменти. Последно отидох да търся някакъв артефакт до вулкан, пилотът на кораба вика "Няма къде да се кацне", обаче малоумничката Peebee реши да ни изстреля с един escape pod, паднахме там, пилотът вика "Няма как да кацнем да ви вземем, лапате, пичове", реакцията на Peebee беше "Oops", обаче моята Ryder не реагира въобще на новината, че изглежда обречена. И след толкова обяснения как няма как да се кацне там след минута довтасаха две совалки на лошковци, които кацнаха без никакъв проблем, отново без това да учуди някой от моя екип.
През цялото време Ryder и съекипниците си разменят тъпи шегички, които често въобще не са с тон със ставащото на екрана. И по-лошото е, че 99% от тия шегички въобще не са смешни.
През цялото време Ryder и съекипниците си разменят тъпи шегички, които често въобще не са с тон със ставащото на екрана. И по-лошото е, че 99% от тия шегички въобще не са смешни.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Re: Играно напоследък
Изиграх Life is Strange. Имам точно нула опит в жанра, така че нямам база за сравнение, но искам да споделя, че много ми хареса... до финала, който беше нищо и половина. Ясно е, че технологиите не позволяват голямо разклоняване на сюжета, за да се отразяват направените от играча избори, ама поне някакво да имаше, изключая финалният избор, който беше изсмукан от пръстите до немай къде. Особено като през цялата игра ни натякват "choose wisely". Вчера играх до посред нощите да довършва четвъртия епизод, зарадвах се, че успяха да ме изненадат със самоличността на главния злодей, цял ден на работа се зарибявах с мнения за този епизод и теории за последния, ама като го изиграх се оказа, че пак има супер яка атмосфера, но доста тъп сюжет. Here be spoilers, you have been warned:
- Spoiler: show
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Re: Играно напоследък
Последният месец успях да изцъкам няколко инди игрички, които си мисля, че си струват и бих препоръчал даже. Хубаво е да кажа, че и трите си ги купих с идеята да разцъкаме с едно приятелче online co-op като третата малко не стана за тази работа, но пак бях доста доволен от покупката. Сега ще ви представя първата джитка, а по-късно мога да напиша по някоя приказка и за другите две съответно Pit People и Lost Castle.
Първият ни избор се падна Dungeon of the ENDLESS. Игра, която доста стъпва върху представите ми за ровене по тъмници и изобщо в този тип игри, в които продължаваш да прогресираш нагоре и нагоре. Играта ви пренася в ролята на оцелели от активирането на спасителна совалка, която забивайки се на непозната планета се напълва с извънземни. Вашата цел горе долу е да пренесете кристалът, който захранва помещението до повърността на планетата като всеки път, когато го откършите от мястото му, извънземните гадини започват да пъплят от всеки ъгъл. Тогава вие се надявате да се построили достатъчно защита, която да може да ви прикрива, докато вие успеете да го донесете до следващия асансьор. В този ред на мисли играта вкарва и много интересна Tower defence механика освен обичайното напредване с група приключенци в следващата тъмна стая.
Уникален е начинът, по който тече времето в играта. Тя е едновременно походова и реално времева стратегия. Времето е разделено на стаи като за всяка отворена стая ще получавате някакви ресурси в зависимост от генераторите, които сте имате активни. Когато отворите врата от всяка незапалена стая (имате ресурс, с който може да захранвате стаи) започват да извират гадини, които си имат своите спесификации, те могат да ви убият защитите или генераторите или пък може направо да подминат и да атакуват кристала ви. Ако убият кристала - гейм овър. Така че нещата опират до много ясно разграничаване между това да не прекалявате със защитите (защото могат да се окажат безмислени) и между това да не се опитвате да минете твърде тънко, за да спестите някой ресурс, защото играта знае как да ви го подложи топъл.
Всички тези строежи се регулират от героите ви, като всеки от тях си има някаква роля, но историите на всички са повече от забавни. Например Миша Чьорнии, който идва от интергалактическия гулаг или един механик с името Ракия, която е пристрастена към пушенето и с пуши каквото намери. Определено добавят цвят към цялата работа. Може да изберете по дефанзивни герои, ориентирани в икономическия сектор или батки като Мишо Черния, които са готови да нахлуят с тежката картечница и да размажат някой инвънземен на момента.
Основните ѝ плюсове.
- Зверски трудна.
- Позволява Ко-оп.
- Изисква доста стратегия.
- Рандъм генерирани нива.
Основните ѝ минуси.
- Зверски трудна.
- Изисква твърде много преиграване.
- Дори и новия контент, когато минете първата трудност, не е много по-различен.
Цена - 10 евро. Оценка 8/10
Първият ни избор се падна Dungeon of the ENDLESS. Игра, която доста стъпва върху представите ми за ровене по тъмници и изобщо в този тип игри, в които продължаваш да прогресираш нагоре и нагоре. Играта ви пренася в ролята на оцелели от активирането на спасителна совалка, която забивайки се на непозната планета се напълва с извънземни. Вашата цел горе долу е да пренесете кристалът, който захранва помещението до повърността на планетата като всеки път, когато го откършите от мястото му, извънземните гадини започват да пъплят от всеки ъгъл. Тогава вие се надявате да се построили достатъчно защита, която да може да ви прикрива, докато вие успеете да го донесете до следващия асансьор. В този ред на мисли играта вкарва и много интересна Tower defence механика освен обичайното напредване с група приключенци в следващата тъмна стая.
Уникален е начинът, по който тече времето в играта. Тя е едновременно походова и реално времева стратегия. Времето е разделено на стаи като за всяка отворена стая ще получавате някакви ресурси в зависимост от генераторите, които сте имате активни. Когато отворите врата от всяка незапалена стая (имате ресурс, с който може да захранвате стаи) започват да извират гадини, които си имат своите спесификации, те могат да ви убият защитите или генераторите или пък може направо да подминат и да атакуват кристала ви. Ако убият кристала - гейм овър. Така че нещата опират до много ясно разграничаване между това да не прекалявате със защитите (защото могат да се окажат безмислени) и между това да не се опитвате да минете твърде тънко, за да спестите някой ресурс, защото играта знае как да ви го подложи топъл.
Всички тези строежи се регулират от героите ви, като всеки от тях си има някаква роля, но историите на всички са повече от забавни. Например Миша Чьорнии, който идва от интергалактическия гулаг или един механик с името Ракия, която е пристрастена към пушенето и с пуши каквото намери. Определено добавят цвят към цялата работа. Може да изберете по дефанзивни герои, ориентирани в икономическия сектор или батки като Мишо Черния, които са готови да нахлуят с тежката картечница и да размажат някой инвънземен на момента.
Основните ѝ плюсове.
- Зверски трудна.
- Позволява Ко-оп.
- Изисква доста стратегия.
- Рандъм генерирани нива.
Основните ѝ минуси.
- Зверски трудна.
- Изисква твърде много преиграване.
- Дори и новия контент, когато минете първата трудност, не е много по-различен.
Цена - 10 евро. Оценка 8/10
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests